LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] FTW

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
alpha3on
Berichten: 16
Lid geworden op: 07 jul 2003 12:40

FTW

Ongelezen bericht door alpha3on »

In de docu: "Legio Lease ready to kill" wordt op ongeveer minuut 24:20 hetvolgende gezegd:

Egbert: ex-medewerker Legio Lease
"Nou, ik ontdekte gewoon dat dat er bepaalde zaken heel erg nonchalant mee wordt omgegaan. Wel een BKR registratie, ach nou ja kan wel. Oudere mensen die benaderd werden die dus al in het bezit zijn van een AOW, misschien een pensioentje wat niet al te hoog zal zijn. Ja die werden ook benaderd, werden ook contracten voor afgesloten. Nou daar kon ik het absoluut niet mee eens zijn voor mijn gevoel.
Als je ook weet hoe het bedrijf heette waar ik voor werkte- het was wel in de opdracht van Legio Lease natuurlijk - maar het bedrijf heette FTW. Nou als je weet waar FTW voor staat, dan ga je dus, ja.. toen ik het voor het eerst hoorde lachtte ik: "u maakt zeker een grapje", maar het was geen grapje, het was puur serieus. FTW staat dus voor **** The World. Nou ja, toen wist ik eigenlijk genoeg.
[...]
Niet over schuld hebben niet over leningen praten. Dat soort zaken moet je het natuurlijk niet over hebben, dat komt negatief over."

Wie weet meer over dit bedrijf FTW (KvK registratie, geschiedenis, personen)? Wat is dit voor telemarketeer bedrijf? Vanwaar deze vreemde naam, en hoe kan een serieus bedrijf zaken doen met een firma die zich zo noemt?

Gast

Re: FTW

Ongelezen bericht door Gast »

was dat voor n docu?
waar kan ik die zien?

alpha3on
Berichten: 16
Lid geworden op: 07 jul 2003 12:40

Re: FTW

Ongelezen bericht door alpha3on »

Het is een tros docu.
"Legio Lease: Ready to Kil" realvideo internet stream hieronder:
http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/t ... tokill2.rm
Als iemand iets meer weet over FTW hoor ik het graag.

Roel
Berichten: 54
Lid geworden op: 29 aug 2003 22:39

Re: FTW

Ongelezen bericht door Roel »

Dank!
Ik ga eens kijken bij KvK.nl

Roel
Berichten: 54
Lid geworden op: 29 aug 2003 22:39

Re: FTW

Ongelezen bericht door Roel »

Niets gevonden bij KvK over deze lui,
zelf nog eens de docu gekeken,
maar kan verder niks achterhalen,
Groet,
Roel

PLUKKER
Berichten: 186
Lid geworden op: 02 jul 2003 23:37

Re: FTW

Ongelezen bericht door PLUKKER »

FTW (Future Telecom World) heeft niet eens voor Legiolease gewerkt. Foutje van Radar. Stemmingmakerij heet dat. Dit is allemaal uitgebreid besproken op dit forum. Waar? PLUKKER heeft geen idee meer.

PLUKKER - wenst jullie succes met jullie zoektocht

Roel
Berichten: 54
Lid geworden op: 29 aug 2003 22:39

Re: FTW

Ongelezen bericht door Roel »

Roel zegt: dank Plukker!

alpha3on
Berichten: 16
Lid geworden op: 07 jul 2003 12:40

Re: FTW

Ongelezen bericht door alpha3on »

Merci Mr. Plukker, waarschijnlijk bedoel je dit:

Terzake
Gast

Geplaatst op 01 Apr 2003 16:06 door Terzake
--------------------------------------------------------------------------------
Even de feiten op een rij nu de TROS voor de tweede maal haar rare promofilmpje heeft uitgezonden:

- Het call center dat met verborgen camera is gefilmd heeft niet voor Legio-Lease gewerkt
- Het andere call center dat ter sprake komt is FTW. FTW staat voor Future Telecom World
- Dat Egbert vertelt dat FTW ergens anders voor staat, bevestigt zijn lichtgefrustreerde gemoedstoestand
- Dat Egbert en anderen mensen hebben misleid is niet goed te praten, echter, voor wie geldt dat ze op deze wijze aan een contract zijn gekomen?

Blijf objectief,
Terzake
==========

Maar hoe weet je nu of onze gast Terzake zelf gelijk heeft op de eerste twee punten? In de thread wordt Terzake hier ook op aangesproken maar doet dat af met "een beetje journalist had het ook wel geweten". Niet helemaal onderbouwd dus.

Gesloten