LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Behandeling drugsverslaving door Bouman Antes.

Bespreek hier zorgverzekeraars en aanverwante zaken.
Frans Venrooy
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 jun 2018 19:50

Behandeling drugsverslaving door Bouman Antes.

Ongelezen bericht door Frans Venrooy »

Geachte forum en Radar panel.
Ik Frans Venrooy ben na een lange periode van ong 35 jaar verslaving aan 5 soorten drugs eindelijk CLEAN geworden,maar niet dankzij mijn belachelijke behandeling door Bouman GGZ (vandaar ook topic zorgverzekering)
waar dit toch onder valt,en door een fout van de schuldsanering Dordrecht die mijn inkomen foutief hebben opgesteld ,maar er vervolgens meer dan een jaar niets doen om deze berekening weer te herstellen,want ze zien de WLZ niet als uitgave maar als inkomen en steken hun kop in het zand.
Hierdoor kan de bewindvoering niets doen om mij de juiste begeleiding te geven.
Dit is onstaan doordat een medewerkster van de Bouman mij in deze constructie heeft gebracht en daarna weggegaan is,mij achterlaten met deze stomme fout!!!
Door een reorganisatie in de Bouman liepen er steeds meer dingen fout want ik heb gewoon recht op inmiddels een eigen woning en de financiële tegenslagen brengen mij,door hun schuld weer terug bij af.
Ik kwam zelfs binnen na een zware crisis bij het eindpunt(Schrijverstraat beschermd wonen en ben qua wonen er alleen maarop achteruit gegaan en woon dus nu CLEAN (alleen nog methadon die ik ook zelf afbouw)tussen zware druggebruikers op de Reeweg ,omdat ik door pure wanhoop de leiding van mijn vorige verblijf (de SSF BOUMAN) mijn mening hierover gaf en werdt gedegradeerd na 48 uur op straat gezet te zijn naar de Reeweg waar iemand juist binnenkomt met zijn probleem,want ik zit clean tussen de zware druggebruikers!!!!!
Dit kan toch niet de bedoeling zijn!!!
Het verloop van mijn behandeling had precies andersom moeten plaatsvinden,
Namelijk eerst REEWEG ( kliniek) daarna SSF (beschermd wonen) dan Schrijverstraat (ook beschermd wonen) en uitstroom naar een huis waarvoor ik nu in aanmerking zou moeten komen!!!
Maar ik zit in een negatieve spiraal bij de Bouman!!! Jaja ik wel weer!!!
Een belachelijke behandeling die met allerlei praatjes steeds weer goedgepraat wordt in hun ogen!!!
Maar ze geven wel toe dat het niet klopt
want de leiding van Bouman zei wel dat ik in aanmerking kom voor een huis omdat ik helemaal bij de tijd ben en de verantwoordelijkheid makkelijk weer aankan. Dan draait de leiding van de SSF en de bewindvoering vervolgens alles weer terug omdat door een fout mijn geld (een WIA uitkering na 35 jaar werkervaring in de metaalbewerking!!)
. uitgesmeerd wordt tussen Antes en mijn bewindvoering die nu al een jaar mij 20€ per week betaald en nu nog steeds geen nieuwe berekening hebben gemaakt!!!deze fout duurt een jaar en ze zeggen dat er veel gebeurd maar ik zie nog steeds geen verbetering.
Als ik een fout maak herstel ik deze zo snel mogelijk!! Ik houdt me aan alle afspraken en ben ook nog steeds clean.
Als ik nu iets vraag voor aanschaf zoals een laptop en bijv mijn vakantiegeld of zelfs een deel ,krijg ik dit niet want dat is ook weg.
Bouman heeft zelfs mijn post kwijtgemaakt!!! Belangrijke UWV brieven zijn spoorloos verdwenen!!!!
Ze doen helemaal niets voor de bewoners waaronder ik dus ook viel maar ik ben eruitgezet omdat ik na 9 jaar verblijf mijn mening vertelde en dit uit wanhoop met wat dreiging vertelde.
Een kat in het nauw maakt toch ook rare sprongen??? Dit kwam op de leiding over als aggressief gedrag!en werdt ik dus verbannen naar de kliniek Reeweg
waar ik dus nu clean tussen zware druggebruikers zit en nu eigenlijk een huis had moeten betrekken wat ook door het hoofd werdt beaamd.
Maar dit werdt teniet gedaan door de bewindvoerder omdat er geen geld voor bleek te zijn!! Bizar en superfrusterend.
Zo ga je niet met cliënten om!!!
En er is ook totaal geen communicatie tussen de medewerkers.
Dus moet ik van hun wanbeleid de zure vruchten plukken.
Een negatieve spiraal met de Bouman waar ik zwaar de dupe van ben.
Als ik afspraken maak moet ik ze ook nakomen maar hun dus gewoon niet!!
Heel vreemd.En dit is nog maar oppervlakkig verteld want het verhaal is nog veel erger.
Ik was geen lieverd maar nu wel!!
Want ik ben niet meer verslaafd en heb zoveel boete gedaan als ik kon en terecht !! Maar ik moet vooruit en niet een stap vooruit en 4 achteruit en dat is dus nu wel aan de orde!!!
Kunt u mij helpen met adviezen wat ik kan doen want deze situatie is beneden alle pijl.
Bij voorbaat dank en ik hoop dat u mij kan helpen want ik heb het beste voor met anderen maar ook mijzelf.
Teleurstelling op teleurstelling breekt mij op een gegeven moment terwijl ik een heel positief persoon ben.
Bij voorbaat dank en groeten van Frans Venrooy [email protected]

Tukjes
Berichten: 36
Lid geworden op: 22 apr 2018 23:07

Re: Behandeling drugsverslaving door Bouman Antes.

Ongelezen bericht door Tukjes »

Wat ik lees, zijn er drie problemen:
Schuldhulpverlening;
Bewindvoerder;
Bouman.

Het lijkt mij dat u het beste als eerste de gratis jurische hulp kunt inschakelen. In Dordrecht zie ik twee mogelijkheden:
Juridisch loket, burgemeester de raedtsingel 73a
Rechtswinkel, torensteaat 138.

Gesloten