LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nog geen nieuwe polis ontvangen (19/11)

Bespreek hier zorgverzekeraars en aanverwante zaken.
Yfje
Berichten: 51
Lid geworden op: 03 okt 2005 20:50

Nog geen nieuwe polis ontvangen (19/11)

Ongelezen bericht door Yfje »

Ik heb nog steeds geen nieuwe polis van Zilveren Kruis ontvangen. Inloggen met het collectiviteitsnummer levert alleen de vergoedingen- en voorwaarden pdf-files op, geen premies. Ik had toch vóór 15 november al een nieuwe polis moeten krijgen (ben al bij Zilveren Kruis)?

marietzomers
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 sep 2006 13:29

Re: Nog geen nieuwe polis ontvangen (19/11)

Ongelezen bericht door marietzomers »

Ik heb ook nog steeds geen nieuwe polis ontvangen. Ik heb een collectiviteitsnummer via ClubMetro, maar op die site kan ik ook niks meer vinden over korting op de polis van Zilveren Kruis.

Mathilde D.
Berichten: 2156
Lid geworden op: 06 aug 2005 18:41

Re: Nog geen nieuwe polis ontvangen (19/11)

Ongelezen bericht door Mathilde D. »

Ik heb, net als vorig jaar bij de Friesland, mijn polis te laat ontvangen. Ik heb gisteren de postbode afgewacht en daarna gebeld. Vandaag had ik hem binnen. Ik ben benieuwd of andere De Friesland-verzekerden de polis ook zo laat (TE LAAT!!!!) hebben ontvangen?

En dan had de begeleidende brief als kenmerk 8 november, dus de brief was 11 dagen ge-ante-dateerd.

Wie heeft dezelfde ervaring en wie had de polis wel op tijd binnen, want 19 november was toch echt de uiterste datum!

Yfje
Berichten: 51
Lid geworden op: 03 okt 2005 20:50

Re: Nog geen nieuwe polis ontvangen (19/11)

Ongelezen bericht door Yfje »

Ik heb vandaag de Zilveren Kruis polis ontvangen. Veel te laat dus!

Gesloten