LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Unive zorgverzekeringen draait mensen een poot uit .

Bespreek hier zorgverzekeraars en aanverwante zaken.
uvit webcare
Berichten: 66
Lid geworden op: 21 apr 2010 15:34

Re: Unive zorgverzekeringen draait mensen een poot uit .

Ongelezen bericht door uvit webcare »

Hoi Ciske,

Mijn naam is Danielle en ik werk bij het Univé webcareteam. Graag komen wij in contact met jou.

Stuur ons alsjeblieft jouw klant- en telefoonnummer naar [email protected].

Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met je op.

Met vriendelijke groet,
Zorgverzekeraar Univé

Danielle
Uvit webcare

snepke
Berichten: 3581
Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
Locatie: thuis

Re: Unive zorgverzekeringen draait mensen een poot uit .

Ongelezen bericht door snepke »

uvit webcare schreef:Hoi Ciske,

Mijn naam is Danielle en ik werk bij het Univé webcareteam. Graag komen wij in contact met jou.

Stuur ons alsjeblieft jouw klant- en telefoonnummer naar [email protected].

Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met je op.

Met vriendelijke groet,
Zorgverzekeraar Univé

Danielle
Uvit webcare
Waarom moet het eerst op een forum komen,willen jullie reageren?
Waarom reageren jullie niet op mailtjes?
Vind jullie erg klantonvriendelijk.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Unive zorgverzekeringen draait mensen een poot uit .

Ongelezen bericht door ciske »

snepke schreef:
uvit webcare schreef:Hoi Ciske,

Mijn naam is Danielle en ik werk bij het Univé webcareteam. Graag komen wij in contact met jou.

Stuur ons alsjeblieft jouw klant- en telefoonnummer naar [email protected].

Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met je op.

Met vriendelijke groet,
Zorgverzekeraar Univé

Danielle
Uvit webcare
Waarom moet het eerst op een forum komen,willen jullie reageren?
Waarom reageren jullie niet op mailtjes?
Vind jullie erg klantonvriendelijk.

Hier sluit ik mij dus bij aan, ik heb Unive gisteren al verschillende mails hierover gestuurd ook mijn huisarts heeft jullie gemaild niemand krijgt antwoord terug en ik weiger via een forum contact op te nemen, Kijk in de mailbox en je zal zien wie ik ben!!

gloeiend altijd dat gezeik op een forum voordat een instantie wil reageren, ik wacht op tig mails van Unive , nogmaals ook mijn huisarts krijgt geen antwoord van UNIVE , Schande!!

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Unive zorgverzekeringen draait mensen een poot uit .

Ongelezen bericht door ciske »

uvit webcare schreef:Hoi Ciske,

Mijn naam is Danielle en ik werk bij het Univé webcareteam. Graag komen wij in contact met jou.

Stuur ons alsjeblieft jouw klant- en telefoonnummer naar [email protected].

Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met je op.

Met vriendelijke groet,
Zorgverzekeraar Univé

Danielle
Uvit webcare
weet je Danielle van Unive, het is gewoon te schofterig voor woorden , ik zou volgende week al onder begeleiding van mijn huisarts met de champix kunnen beginnen maar nee van Unive mag dat niet!!!

volgend jaar ben ik pleitos bij Unive ik heb het helemaal gehad want nu moet ik 1 a 2 maanden wachten tot Stivoro tijd heeft vanwege de drukte en dat terwijl mijn huisarts verschillende mensen al van het roken heeft afgeholpen Met en Zonder Champix!

en het mooiste van alles komt nog, mijn huisarts moet ook dan mij begeleiden dubbel op dus want het zijn medicijnen en daar heeft Stivoro zeggen ze zelf ook geen verstand van, hoe dom ken een verzekering zijn , dit kost dus dubbel!

snepke
Berichten: 3581
Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
Locatie: thuis

Re: Unive zorgverzekeringen draait mensen een poot uit .

Ongelezen bericht door snepke »

Groot gelijk ciske,zou ook niet via een forum contact opnemen.
Als ze geen mails beantwoorden,wat doen ze dan hier.

Worden er alleen maar klanten geholpen die op een forum schrijven(geen goede reclame)
Moeten die tevreden gesteld worden,zodat ze zwijgen en geen "reclame "meer voor jullie maken.

Geen goede werkwijze,gisteren gepost,een dag later antwoord.
Zo hoort het met mailtjes ook te gaan.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Unive zorgverzekeringen draait mensen een poot uit .

Ongelezen bericht door ciske »

Geen goede werkwijze,gisteren gepost,een dag later antwoord.
Zo hoort het met mailtjes ook te gaan
precies snepke, ik heb nog heb net effe gekeken 4 mails van ze te goed.

ach reclame is prima voor ze toch, als je nu google gebruikt om unive te zoeken krijg je meteen trosradar ook in beeld, dan is het aan degene die het lezen of ze wel of geen klant bij unive worden.

op dit forum zal ik absoluut niet reageren , ik heb ze hiervoor ook gewaarschuwd dat ik het publiek zou maken dus dan niet huichelen op een forum Danielle van Unive.

uvit webcare
Berichten: 66
Lid geworden op: 21 apr 2010 15:34

Re: Unive zorgverzekeringen draait mensen een poot uit .

Ongelezen bericht door uvit webcare »

Hoi Ciske,

Wij willen graag je klacht in behandeling nemen. Helaas zonder jouw klantgegevens en/of telefoonnummer kan ik geen melding maken van je klacht.

Graag ontvang ik jouw klant- en telefoonnummer via [email protected] zodat wij het z.s.m. in behandeling kunnen nemen.

Met vriendelijke groet,
Zorgverzekeraar Univé

Danielle
Uvit webcare

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Unive zorgverzekeringen draait mensen een poot uit .

Ongelezen bericht door ciske »

uvit webcare schreef:Hoi Ciske,

Wij willen graag je klacht in behandeling nemen. Helaas zonder jouw klantgegevens en/of telefoonnummer kan ik geen melding maken van je klacht.

Graag ontvang ik jouw klant- en telefoonnummer via [email protected] zodat wij het z.s.m. in behandeling kunnen nemen.

Met vriendelijke groet,
Zorgverzekeraar Univé

Danielle
Uvit webcare
ben je nou niet slim of hoe zit dat Danielle? ik zeg duidelijk hierboven dat je die in de mailbox bij Unive kan vinden zitten er 4 van mij in en ook nog 1 van mijn huisarts , en geloof me....jullie doen Niks , alleen jezelf hier schoonpraten en daar doe ik niet aan mee!!

Ik had deze week aan de champix kunen beginnen, door Unive kan dat nou niet . Unive werkt echt niet mee aan het stoppen met roken die misleiden mensen.


zal ik je nog een hint geven? je weet allang wie ik ben, maar gisteren heb ik in een mail al laten weten dat ik het publiekelijk zou maken als ik geen antwoord krijg , had ik van de week ook al door de telefoon gezegd. Jullie denken zeker dat klanten alles nemen van een verzekeraar? Dacht het toch niet!

uvit webcare
Berichten: 66
Lid geworden op: 21 apr 2010 15:34

Re: Unive zorgverzekeringen draait mensen een poot uit .

Ongelezen bericht door uvit webcare »

Beste Ciske,

Wij begrijpen dat het vervelend is dat wij niet hebben gereageerd op jouw eerdere e-mails.

Wij vragen jou om jouw klantnummer omdat wij jouw gebruikersnaam van het Radar forum niet kunnen koppelen aan jouw klantgegevens bij ons. Wij kunnen zonder jouw klantgegevens niet achterhalen of jouw e-mails inmiddels in behandeling zijn genomen.

Graag ontvangen wij alsnog jouw klant- en telefoonnummer. Stuur deze alsjeblieft naar [email protected].

Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met jou op. Niet via dit forum. Om samen tot een oplossing te komen.

Met vriendelijke groet,
Zorgverzekeraar Univé

Danielle

witte angora
Berichten: 30766
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Unive zorgverzekeringen draait mensen een poot uit .

Ongelezen bericht door witte angora »

ben je nou niet slim of hoe zit dat Danielle?
Danielle is gewoon voorgeprogrameerd om standaardantwoordjes te geven. Meer is het niet. En als ze niet braaf doet wat haar afdelingshoofd zegt, dan wordt ze geintimideerd, en niet zo'n klein beetje ook. Dat zie je dus ook aan deze, en met name de tweede, reactie.

Ja Danielle, ik ben dus een ex-collega van je. Je hebt de gegevens van Ciske niet nodig, als jullie gewoon even alle openstaande mails lezen en afwerken, dan kom je haar vanzelf tegen.

Probleem opgelost.
Wij begrijpen dat het vervelend is dat wij niet hebben gereageerd op jouw eerdere e-mails.
Als jullie dit zo goed begrijpen, dan hadden jullie wel gereageerd. Maar zoals ik al eerder schreef in dit topic, vragen van klanten worden gewoon weggegooid, er wordt niks mee gedaan. Heb ik zelf meegemaakt.
Laatst gewijzigd door witte angora op 09 aug 2011 15:47, 2 keer totaal gewijzigd.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Unive zorgverzekeringen draait mensen een poot uit .

Ongelezen bericht door ciske »

Je hebt de gegevens van Ciske niet nodig, als jullie gewoon even alle openstaande mails lezen en afwerken, dan kom je haar vanzelf tegen.

Probleem opgelost.
precies als je mijn mails leest weet je of het in behandeling is of is geweest maar dat geloof ik dus niet , al die flut antwoorden die er zijn geweest kwam zelfs mijn huisarts niet uit, kom maar met een oplossing hierzo.

Nog een keer voor Danielle, ik zou deze week met champix beginnen ,Unive zorgt ervoor dat dat niet kan, zo duidelijk?

snepke
Berichten: 3581
Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
Locatie: thuis

Re: Unive zorgverzekeringen draait mensen een poot uit .

Ongelezen bericht door snepke »

En de rook komt nu al bij ciske uit haar oren en als jullie niet opschieten gaat ze vuur spuwen.
Kan ze geen ongelijk geven,waarom duurt dat zolang.?

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Unive zorgverzekeringen draait mensen een poot uit .

Ongelezen bericht door ciske »

snepke schreef:En de rook komt nu al bij ciske uit haar oren en als jullie niet opschieten gaat ze vuur spuwen.
Kan ze geen ongelijk geven,waarom duurt dat zolang.?
:lol: nou onderhand wel snepke.

waarom het zolang duurt ...denk omdat het geld kost en je weet verzekeraars nemen graag mensen in de z ei k , alleen ik pik dat niet .

ze hebben niet eens het fatsoen om mails te beantwoorden via de telefoon onduidelijk te zijn , je op een zijspoor te zetten , dan ben je bijna aan de champix en jawel hoor...gaat het niet door!

fatsoen , eerlijkheid en helpen zijn woorden die bij dat flut Unive niet voorkomen, ben helaas al bijna 4 weken met dat flutbedrijf aan het bellen/mailen.

uvit webcare
Berichten: 66
Lid geworden op: 21 apr 2010 15:34

Re: Unive zorgverzekeringen draait mensen een poot uit .

Ongelezen bericht door uvit webcare »

Beste Ciske,

Wij betreuren dat wij op deze manier geen passende oplossing voor je kunnen vinden. Wij plaatsen namelijk geen inhoudelijke reactie op fora.

We helpen je graag, maar zonder klantgegevens is dit voor ons niet mogelijk. Wij verzoeken je nogmaals jouw klantgegevens te sturen naar ons e-mail adres [email protected].

Met vriendelijke groet,

Danielle
Webcare Uvit

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Unive zorgverzekeringen draait mensen een poot uit .

Ongelezen bericht door ciske »

Wij betreuren dat wij op deze manier geen passende oplossing voor je kunnen vinden. Wij plaatsen namelijk geen inhoudelijke reactie op fora
ik denk eerder dat jullie betreuren dat het op het forum staat omdat Unive er niet echt goed vanaf komt.

zou niet weten waarom niet inhoudelijk op fora in te gaan, zou jullie sieren.

fouten toegeven is niet zo moeilijk hoor moet ik ook als ik dat ben, verschil is alleen dat IK het wel toegeef en Unive niet.

witte angora
Berichten: 30766
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Unive zorgverzekeringen draait mensen een poot uit .

Ongelezen bericht door witte angora »

Wij betreuren dat wij op deze manier geen passende oplossing voor je kunnen vinden.
Kun je wel, Daniele. Gewoon even alle achterstallige mails alsnog beantwoorden. Heb je meteen een hele rits tevreden klanten.

Ciske noemde nota bene de datum dat ze de laatste mail verstuurde: gisteren. Je hoeft dus alleen maar alle onbeantwoorde mails van gisteren te openen. De zooi van de afgelopen 14 dagen, daar hoef je nog niet eens naar te kijken.

Waar een wil is, is een weg. Maar als de wil weg is, dan moet je het niet uit gemakzucht bij een ander op het bordje leggen.
Wij plaatsen namelijk geen inhoudelijke reactie op fora.
Opnieuw een drogreden. Ciske vroeg om antwoord op haar mail, via mail. Niet via dit forum. Op dit forum zet ze alleen een klacht neer, met het verzoek de mails eindelijk te beantwoorden.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Unive zorgverzekeringen draait mensen een poot uit .

Ongelezen bericht door ciske »

Op dit forum zet ze alleen een klacht neer, met het verzoek de mails eindelijk te beantwoorden.
klopt maar ook om die leugens van Unive eens aan de kaak te stellen , eerst wel via de huisarts, dan is het onderweg en dan weer niet , ik ben voor niemand een jojo.

het opvallende is ook als je ze om uitleg vraagt, krijg je geen antwoord op je mail , ook mijn huisarts heeft nog steeds geen antwoord nou das netjes, dus niet gewoon onbeschoft!!

Frans013
Berichten: 57
Lid geworden op: 06 aug 2011 07:04

Re: Unive zorgverzekeringen draait mensen een poot uit .

Ongelezen bericht door Frans013 »

@ Danielle van Unive: Wel tijd hebben om het Radar forum af te speuren en standaard-non-antwoorden geven maar niet reageren op een e-mail van een betalende klant die zorg nodig heeft: daar plukt niemand vruchten van.

Bah, alsof je tegen een muur praat!

Succes TS, zijn taaie rakkers bij Unive, ik spreek uit ervaring.

Groeten Frans

witte angora
Berichten: 30766
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Unive zorgverzekeringen draait mensen een poot uit .

Ongelezen bericht door witte angora »

Ik spreek vanuit de binnenkant... :mrgreen:

Wil het nog wel een keertje herhalen: Univé was de laatste werkgever alvorens ik in de ziektewet, en aansluitend de WAO belandde. :evil:

En hun eigen tussenpersoon adviseerde mij maar om vooral geen verzekeringen bij Univé af te sluiten. Ik wist te veel. :lol:

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Unive zorgverzekeringen draait mensen een poot uit .

Ongelezen bericht door ciske »

Frans013 schreef:
Succes TS, zijn taaie rakkers bij Unive, ik spreek uit ervaring.

Groeten Frans

dank je wel Frans en ook WA, unive kunnen wel taaie rakkers zijn....ik ben dat ook , en deze taaie rakker is aan het eind van het jaar weg bij dat zootje dat Unive heet , die niks anders doen dan zichzelf schoonpraten op forums en GEEN mails beantwoorden naar klanten toe.

ik mag dan bij Danielle een klacht indienen , raar dat had ik al via de unive site gedaan en zowaar nog steeds geen antwoord onbeschoft zootje

Gesloten