LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] OHRA houdt je aan het lijntje

Bespreek hier zorgverzekeraars en aanverwante zaken.
Hanscn
Berichten: 67
Lid geworden op: 14 nov 2010 16:07

OHRA houdt je aan het lijntje

Ongelezen bericht door Hanscn »

Daarnet het niet gratis nummer van de OHRA klantenservice gebeld: wordt je eerst meer dan vijf minuten in de wacht gegooid. Daarna een medewerker aan de lijn die het vooral over andere dingen wil hebben dan jouw probleem, om maar tijd te rekken. Uiteindelijk blijkt dat hij het probleem niet kan oplossen en gooit hij je weer in de wacht voor een collega die misschien wel kan helpen.
Is dit soms het nieuwe verdienmodel van OHRA, mensen aan het lijntje houden?

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: OHRA houdt je aan het lijntje

Ongelezen bericht door tenormin »

Vreemd, als ik al bel gaat dat redelijk snel, word op de juiste manier te woord gestaan en zeker niet aan 'het lijntje' gehouden om maar tijd: lees geld te rekken. Doe alles anders via Mijn Ohra. Antwoorden je snel genoeg terug als je vragen hebt.

Hanscn
Berichten: 67
Lid geworden op: 14 nov 2010 16:07

Re: OHRA houdt je aan het lijntje

Ongelezen bericht door Hanscn »

Probleem waarvoor ik klantenservice van OHRA belde is inmiddels via e-mail opgelost.
Ben overigens in het algemeen erg tevreden over OHRA; laten we het maar houden op een bedrijfsincident.

Gesloten