LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Grote gevolgen als CZ me uit de verzekering gooit

Bespreek hier zorgverzekeraars en aanverwante zaken.
olaf79
Berichten: 8271
Lid geworden op: 17 okt 2011 23:53

Re: Grote gevolgen als CZ me uit de verzekering gooit

Ongelezen bericht door olaf79 »

witte angora schreef:Wat ben jij een arrogant mannetje, sorry hoor. Jouw hele tekst roept bij mij niks anders als weerzin en walging op.
Helemaal mee eens. De woorden waarvan sommigen zich bedienen is om te kotsen. Oplichting vloog hier al om de oren en nu komt er moord bij. :Sick:

BL2
Berichten: 4831
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Grote gevolgen als CZ me uit de verzekering gooit

Ongelezen bericht door BL2 »

P. Kalkbrenner zal toch niet schrijven onder de naam van zijn Deutsche vriendin ....?

Quark
Berichten: 800
Lid geworden op: 20 feb 2007 22:46

Re: Grote gevolgen als CZ me uit de verzekering gooit

Ongelezen bericht door Quark »

En wil TS,wel bij CZ blijven en woont hij officieel in Nederland, ga dan naar Nederlandse artsen, ziekenhuizen en apotheken.

sylvesterb
Berichten: 5049
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: Grote gevolgen als CZ me uit de verzekering gooit

Ongelezen bericht door sylvesterb »

KalkbrennerP schreef:Onlangs heb ik een brief ontvangen van CZ ivm opvragen aanvullende informatie.

Geachte heer Kalkbrenner,

U hebt buitenlandse nota's ingedienden aangegeven op uw notabegeleidingsformulier dat u in het buitenland verblijft. Wij zijn wettelijk verplicht om na te gaan of u wel of niet verzekerd moet blijven bij ons, daarom vragen wij u om bijgevoegd vragenformulier in te vullen. Ik ben ZZP-er, de wereld is mijn werkterrein, mijn woonplaats is in Nederland, maar als ik niet aan het werk ben, woon ik bij mijn vriendin in Duitsland. Nu ben ik sinds 16 maanden zonder enige vorm van inkomsten vanwege mijn gezondheidsproblemen en u weet als ZZP-er heb je nergens recht op. Ik moet maandelijks min. 1x naar het ziekenhuis en verbruik voor ca. € 500,- per maand aan medicijnen. ALs CZ mij uit de verzekering gooit ben ik DOOD, ik heb nu al geen geld meer dus kan me ook niet ergens anders laten verzekeren maar ik kan ook geen dokter, ziekenhuis of medicijnen meer betalen. Het is toch niet te geloven, heb je al zoveel ellende, en dan besluit CZ om je te VERMOORDEN. Klinkt hard, ik kan het ook anders formuleren, maar het komt toch op het zelfde neer!!

Na, Ja, ik kan me natuurlijk nog altijd voor de trein gooien, oh nee heeft de machinist een trauma, ik kijk wel, ik weet het ook niet meer!

Met vriendelijke groet,

Kalkbrenner.P
Zoals CZ neerzet zijn ze wettelijk verplicht om onderzoek te doen of u nog een inwoner van Nederland bent en gebruik mag maken van ons zorgstelsel. Als CZ de zorgverzekering beëindigd voldoet u niet aan de voorwaarden om in Nederland verzekerd te zijn, u dient dan een verzekering af te sluiten in Duitsland. Dat heeft niets met moord te maken u maakt een keuze om in Duitsland te gaan wonen.

Spuiter
Berichten: 87
Lid geworden op: 09 apr 2010 09:55

Re: Grote gevolgen als CZ me uit de verzekering gooit

Ongelezen bericht door Spuiter »

Knap hoor met z'n allen iemand afbranden die het niet meer ziet zitten, ga zo door.

Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: Grote gevolgen als CZ me uit de verzekering gooit

Ongelezen bericht door Julie4444 »

Spuiter schreef:Knap hoor met z'n allen iemand afbranden die het niet meer ziet zitten, ga zo door.
Misschien even teruglezen? Dan kun je zien wie er in de OP al begint met laster en over-the-top aanvallen op rechtspersonen.

sylvesterb
Berichten: 5049
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: Grote gevolgen als CZ me uit de verzekering gooit

Ongelezen bericht door sylvesterb »

Spuiter schreef:Knap hoor met z'n allen iemand afbranden die het niet meer ziet zitten, ga zo door.
Dus TS beschuldigd CZ van moord en brand daarna een normale reactie compleet af en nu moeten we medelijden hebben?

Radar
Site Admin
Berichten: 5509
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Grote gevolgen als CZ me uit de verzekering gooit

Ongelezen bericht door Radar »

Genoeg geruzied. Diverse berichten aangepast / verwijderd. Graag on topic verder.

ZaBo
Berichten: 243
Lid geworden op: 10 mei 2017 19:59

Re: Grote gevolgen als CZ me uit de verzekering gooit

Ongelezen bericht door ZaBo »

Klopt sprak onlangs nog iemand die op de afdeling werkt, schijnen zelfs weddenschappen te zijn wie als eerste iemand heeft ........ :wink:

Hopelijk heeft u zich richting CZ toch anders opgesteld

Als ik u was zou ik het onderzoek gewoon afwachten en uw zinnen even op iets heel anders zetten, u kunt er momenteel toch niets aan doen, dan alleen maar coöperatief mee werken aan het onderzoek

En waak ervoor, dat het voor u geen complete obsessie wordt

ZaBo
Berichten: 243
Lid geworden op: 10 mei 2017 19:59

Re: Grote gevolgen als CZ me uit de verzekering gooit

Ongelezen bericht door ZaBo »

BL2 schreef:
Na, Ja, ik kan me natuurlijk nog altijd voor de trein gooien, oh nee heeft de machinist een trauma, ik kijk wel,
Totaal geflipt !
Of een wanhopige vraag om hulp

kweenie
Berichten: 15948
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:04

Re: Grote gevolgen als CZ me uit de verzekering gooit

Ongelezen bericht door kweenie »

De regels over de verzekeringsplicht zijn vrij helder en universeel voor alle verzekeraars. Als je niet meer aan de criteria voldoet, dan zul je bij iedere verzekeraar uit de verzekering worden gezet. Dat is dus geen keuze van cz.

Als ZZP-er zul je je ook, meer dan gewone werknemers, bewust (moeten) zijn van de vele regels die er gelden. Zeker als je grensoverschrijdend werk verricht, zul je je hebben moeten verdiepen in de specifieke regelgeving die daarmee samenhangt. Dat je basisverzekeringsplicht én -recht in gevaar zou kunnen komen, zou dus geen verrassing moeten zijn.

KalkbrennerP
Berichten: 8
Lid geworden op: 02 apr 2017 10:42

Re: Grote gevolgen als CZ me uit de verzekering gooit

Ongelezen bericht door KalkbrennerP »

He Olaf, wijsneus : meneer woont in Nederland, meneer is ZZP-er en meneer is Chronisch ziek, meneer heeft dit jaar alleen maar in zijn bed kunnen liggen omdat meneer niet meer kon lopen en voortdurend "sterft" van de pijn, meneer is net ontslagen uit het ziekenhuis na een verblijf van een maand, meneer is net weer een beetje aan het opknappen en meneer hoopt snel weer aan de slag te kunnen gaan, ook al heeft meneer dagelijks Fentanyl en Oxycodon nodig om de "pijn" tot een aanvaardbaar nivo terug te brengen en meneer heeft geen recht op ww of bijstand want meneer is ZZP-er! en meneer verwacht al helemaal niet dat zijn vriendin voor de kosten moet gaan opdraaien, sterker nog ik wil dat ze een iemand ontmoet waarbij ze haar wensen in vervulling kan laten gaan, het kan snel gaan .....


Prettig weekend verder Olaf , witte Angora, Julie4444 en BL2

harkja
Berichten: 376
Lid geworden op: 14 jul 2015 01:18
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Grote gevolgen als CZ me uit de verzekering gooit

Ongelezen bericht door harkja »

Ik hoop voor u dat u snel weer aan het werk kunt. Ik kan me uw frustratie goed voorstellen en wens u een voorspoedig herstel.

KalkbrennerP
Berichten: 8
Lid geworden op: 02 apr 2017 10:42

Re: Grote gevolgen als CZ me uit de verzekering gooit

Ongelezen bericht door KalkbrennerP »

Dank je wel.

Moneyman
Berichten: 30036
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Grote gevolgen als CZ me uit de verzekering gooit

Ongelezen bericht door Moneyman »

KalkbrennerP schreef:He Olaf, wijsneus : meneer woont in Nederland, meneer is ZZP-er en meneer is Chronisch ziek, meneer heeft dit jaar alleen maar in zijn bed kunnen liggen omdat meneer niet meer kon lopen en voortdurend "sterft" van de pijn, meneer is net ontslagen uit het ziekenhuis na een verblijf van een maand, meneer is net weer een beetje aan het opknappen en meneer hoopt snel weer aan de slag te kunnen gaan, ook al heeft meneer dagelijks Fentanyl en Oxycodon nodig om de "pijn" tot een aanvaardbaar nivo terug te brengen en meneer heeft geen recht op ww of bijstand want meneer is ZZP-er! en meneer verwacht al helemaal niet dat zijn vriendin voor de kosten moet gaan opdraaien, sterker nog ik wil dat ze een iemand ontmoet waarbij ze haar wensen in vervulling kan laten gaan, het kan snel gaan .....


Prettig weekend verder Olaf , witte Angora, Julie4444 en BL2
Je kan nog zoveel problemen hebben, met het toontje wat je hier laat zien kom je écht niet verder. Steek gewoon je (positieve!) energie in het oplossen van je problemen in plaats van zinloze gevechten.

BL2
Berichten: 4831
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Grote gevolgen als CZ me uit de verzekering gooit

Ongelezen bericht door BL2 »

Het gaat zo langzamerhand in dit topic nergens meer over.
Volgens mij is het allemaal grote nep, en een schreeuw om aandacht.

Hoop wel dat de Deutsche gezondheidszorg Psychische Hulp enigszins goed vergoed........

witte angora
Berichten: 30753
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Grote gevolgen als CZ me uit de verzekering gooit

Ongelezen bericht door witte angora »

BL2 schreef:Het gaat zo langzamerhand in dit topic nergens meer over.
Volgens mij is het allemaal grote nep, en een schreeuw om aandacht.
Ik krijg eerder het idee dat dit een topicstarter is die niet veel meer te verliezen heeft.

gosewijn
Berichten: 2892
Lid geworden op: 10 apr 2014 18:00

Re: Grote gevolgen als CZ me uit de verzekering gooit

Ongelezen bericht door gosewijn »

Dus ,als ik het goed begrijp bent u stervende , en u bent bang dat ze u willen vermoorden . Sja dan wist ik het wel. :(

harkja
Berichten: 376
Lid geworden op: 14 jul 2015 01:18
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Grote gevolgen als CZ me uit de verzekering gooit

Ongelezen bericht door harkja »

gosewijn schreef:Dus ,als ik het goed begrijp bent u stervende , en u bent bang dat ze u willen vermoorden . Sja dan wist ik het wel. :(
Wat weet u dan wel ? Iemand belachelijk maken die even een moeilijke periode heeft en hier bijval zoekt en afgemaakt wordt :shock:

ZaBo
Berichten: 243
Lid geworden op: 10 mei 2017 19:59

Re: Grote gevolgen als CZ me uit de verzekering gooit

Ongelezen bericht door ZaBo »

gosewijn schreef:Dus ,als ik het goed begrijp bent u stervende , en u bent bang dat ze u willen vermoorden . Sja dan wist ik het wel. :(
Waarom is zon opmerking nu weer nodig?

Gesloten