Onterecht toegangsverbod bij VGZ om 'bedreiging', waar kan ik aangifte doen?

Bespreek hier zorgverzekeraars en aanverwante zaken.
vrogiest

Re: Onterecht toegangsverbod bij VGZ om 'bedreiging', waar kan ik aangifte doen?

Ongelezen bericht door vrogiest » 07 dec 2018 09:28

De receptioniste die mij vals heeft beschuldigd en heeft gezegd aan de de politie dat Ik haar heb bedreigd en dan nog eens haar naam weigerde te geven omdat ik daar aangifte van wil doen bij de politie. [offtopic deel door moderator verwijderd] De 2 politie mensen die mij het toegangsverbod in handen gaven waar ik woon zijn onaangekondigd binnen gedrongen zonder eerst beneden te bellen met de intercom zoals het hoort,. En dit terwijl er in het apartementen complex staat dat je nooit mensen moet binnen laten die zeggen dat ze bij iemand moeten zijn omdat daar in het verleden misbruik van gemaakt is,. Toen de politie boven was vroeg ik hun bij welk politie bureau kan ik daar aangifte van doen waarbij de politie antwoorde dat ik naar de politie moet bellen om een afspraak te maken om daar aangifte van te doen zoals het hoort, de politie is verplicht om deze aangifte op te nemen en dat geld voor elk persoon die aangifte wil doen ook voor de negroide zoals jullie dat noemen, blank en blond etc. Hierbij verklaar ik officieel dat de VGZ heeft verzuimd om mij op een constructieve manier bij te staan en zich schuldig maakt aan het in stand houden van oplichting en fraude.
De VGZ had ook al jaren geleden naar de politie moeten stappen om deze ernstige fraude waar ik slachtoffer van ben te melden aan de politie.
Laatst gewijzigd door Radar op 07 dec 2018 11:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Bericht aangepast door Moderator. Reden: offtopic

berndv

Re: Onterecht toegangsverbod bij VGZ om 'bedreiging', waar kan ik aangifte doen?

Ongelezen bericht door berndv » 07 dec 2018 09:39

[bericht door moderator aangepast: offtopic deel en quote en reactie op quote verwijderd]

Of VGZ fraude nu wel of niet in stand houdt maakt in deze zaak ook helemaal niets uit, u heeft als advies gekregen om een second opinion te krijgen en een advocaat in de hand te nemen. Ik lees nergens dat u hier ook maar iets mee heeft gedaan. Advies in de wind slaan en eigenwijs en ongevraagd bij het hoofdkantoor van een verzekeraar aan de balie blijven hangen tot u door de politie verwijderd wordt zal uw zaak echt niet bespoedigen hoor.
Laatst gewijzigd door Radar op 07 dec 2018 11:46, 1 keer totaal gewijzigd.

Radar
Site Admin

Ongelezen bericht door Radar » 07 dec 2018 11:51

Beste forumgebruikers,

De moderator heeft heel wat offtopic berichten verwijderd en berichten aangepast. Houd je bijdragen s.v.p. ontopic en beschaafd.

sylvesterb

Ongelezen bericht door sylvesterb » 07 dec 2018 12:02

vrogiest schreef:
07 dec 2018 09:28
De receptioniste die mij vals heeft beschuldigd en heeft gezegd aan de de politie dat Ik haar heb bedreigd en dan nog eens haar naam weigerde te geven omdat ik daar aangifte van wil doen bij de politie. [offtopic deel door moderator verwijderd]
De receptioniste staat in haar recht om haar gegevens niet aan uw te verstrekken. U heeft geen enkele bevoegdheid om dit te eisen.
vrogiest schreef:
De 2 politie mensen die mij het toegangsverbod in handen gaven waar ik woon zijn onaangekondigd binnen gedrongen zonder eerst beneden te bellen met de intercom zoals het hoort.
Zij moeten het document aan uw persoonlijk overhandigen en dit is eenvoudiger als ze dit direct bij uw voordeur doen. Er is geen wet die zegt dat ze eerst bij de intercom moeten aanbellen. Zij mogen het pand gewoon betreden tot aan uw woning.
vrogiest schreef:
Toen de politie boven was vroeg ik hun bij welk politie bureau kan ik daar aangifte van doen waarbij de politie antwoorde dat ik naar de politie moet bellen om een afspraak te maken om daar aangifte van te doen zoals het hoort, de politie is verplicht om deze aangifte op te nemen en dat geld voor elk persoon die aangifte wil doen ook voor de negroide zoals jullie dat noemen, blank en blond etc.
En voor elke persoon geld dat ze dit kunnen doen, in dit geval, door een afspraak te maken bij het politie bureau.
vrogiest schreef:
Hierbij verklaar ik officieel dat de VGZ heeft verzuimd om mij op een constructieve manier bij te staan en zich schuldig maakt aan het in stand houden van oplichting en fraude.
De enige die hier schuldig aan is bent u zelf, door het advies van VGZ om een advocaat in de arm te nemen te negeren en uw zaak aanhandig te maken.
vrogiest schreef:
De VGZ had ook al jaren geleden naar de politie moeten stappen om deze ernstige fraude waar ik slachtoffer van ben te melden aan de politie.
Als u slachtoffer bent van fraude moet u aangifte doen. U kunt VGZ niet dwingen aangifte te doen.

Ninc

Ongelezen bericht door Ninc » 09 dec 2018 16:32

ALS u kunt bewijzen, zoals u zegt, dat er geen bedreiging heeft plaatsgevonden en VGZ hiervan wel aangifte heeft gedaan is er op z'n minst sprake van een valse aangifte. Dit is toch echt een strafbaar feit.

juliomariner

Ongelezen bericht door juliomariner » 09 dec 2018 16:46

@Ninc misschien kunt u beter eerst de andere topic van TS lezen. TS denkt namelijk dat iedereen tegen hem is en hij wil overal aangifte van doen

vrogiest

Ongelezen bericht door vrogiest » 09 dec 2018 18:52

sylvesterb schreef:
07 dec 2018 12:02
vrogiest schreef:
De receptioniste die mij vals heeft beschuldigd en heeft gezegd aan de de politie dat Ik haar heb bedreigd en dan nog eens haar naam weigerde te geven omdat ik daar aangifte van wil doen bij de politie. [offtopic deel door moderator verwijderd]
De receptioniste staat in haar recht om haar gegevens niet aan uw te verstrekken. U heeft geen enkele bevoegdheid om dit te eisen.
vrogiest schreef:
De 2 politie mensen die mij het toegangsverbod in handen gaven waar ik woon zijn onaangekondigd binnen gedrongen zonder eerst beneden te bellen met de intercom zoals het hoort.
Zij moeten het document aan uw persoonlijk overhandigen en dit is eenvoudiger als ze dit direct bij uw voordeur doen. Er is geen wet die zegt dat ze eerst bij de intercom moeten aanbellen. Zij mogen het pand gewoon betreden tot aan uw woning.
vrogiest schreef:
Toen de politie boven was vroeg ik hun bij welk politie bureau kan ik daar aangifte van doen waarbij de politie antwoorde dat ik naar de politie moet bellen om een afspraak te maken om daar aangifte van te doen zoals het hoort, de politie is verplicht om deze aangifte op te nemen en dat geld voor elk persoon die aangifte wil doen ook voor de negroide zoals jullie dat noemen, blank en blond etc.
En voor elke persoon geld dat ze dit kunnen doen, in dit geval, door een afspraak te maken bij het politie bureau.
vrogiest schreef:
Hierbij verklaar ik officieel dat de VGZ heeft verzuimd om mij op een constructieve manier bij te staan en zich schuldig maakt aan het in stand houden van oplichting en fraude.
De enige die hier schuldig aan is bent u zelf, door het advies van VGZ om een advocaat in de arm te nemen te negeren en uw zaak aanhandig te maken.
vrogiest schreef:
Als u slachtoffer bent van fraude moet u aangifte doen. U kunt VGZ niet dwingen aangifte te doen.
ik heb in het verleden verschillende keren proberen aangifte te doen bij het politie bureau maar dat word mij geweigerd, ik heb ook proberen een advocaat hiervoor te vinden via het juridisch loket maar de advocaat zegt dat die aan het afbouwen is ? Bij het juridisch loket wilde ze mij opeens niet meer helpen met een doorverwijzing omdat ik genoeg ben doorverwezen vinden ze, toen heb ik een klacht ingediend bij het hoofdkantoor van het juridisch loket maar ze hebben mijn klacht niet in behandeling genomen,.

kuklos

Ongelezen bericht door kuklos » 09 dec 2018 18:54

@vrogiest, haal eerst alle namen en emailadressen in je topics weg, je schendt de privacy van mensen. Daarna, bel gewoon een advocatenkantoor. Waarom moet dit via het juridisch loket? Plenty zat advocaten in Eindhoven.

NeoDutchio

Ongelezen bericht door NeoDutchio » 09 dec 2018 19:22

vrogiest schreef:
09 dec 2018 18:52
ik heb in het verleden verschillende keren proberen aangifte te doen bij het politie bureau maar dat word mij geweigerd, ik heb ook proberen een advocaat hiervoor te vinden via het juridisch loket maar de advocaat zegt dat die aan het afbouwen is ? Bij het juridisch loket wilde ze mij opeens niet meer helpen met een doorverwijzing omdat ik genoeg ben doorverwezen vinden ze, toen heb ik een klacht ingediend bij het hoofdkantoor van het juridisch loket maar ze hebben mijn klacht niet in behandeling genomen,.
Als u geen afspraak maakt, dan kan u inderdaad geen aangifte doen. Dat heeft trouwens niets met uw verleden, uiterlijk of kleur te maken, dit geldt voor iedereen die een aangifte wil doen. Er zitten echt geen politieagenten op kantoor te wachten tot er iemand langs komt. Alles gaat op afspraak.
U kunt ons ook niet wijsmaken dat u, als u naar een advocaat doorgewezen bent en die aan het afbouwen is, geen hulp krijgt. Andere cliënten van die advocaat zouden ook door een andere partij behartigd moeten gaan worden. En het juridisch loket zal inderdaad ooit wel eens op een punt komen dat het genoeg is. Het is wel heel vreemd te noemen dat precies u naar iedereen wordt verwezen, maar niemand iets voor u zou kunnen doen.

Dus nogmaals: wilt u een aangifte doen, maar dan een afspraak. Net zo goed als u een gesprek wil bij het VGZ. Misschien dat het in uw wereld normaal is om overal binnen te stappen en denken dat iedereen meteen voor u alles uit zijn handen laat vallen, hier is dat niet normaal.

kuklos

Ongelezen bericht door kuklos » 09 dec 2018 19:27

Ik krijg continu het idee dat Vrogiest het GGZ bedoelt, maar dit verkeerd gespeld heeft.

kweenie

Ongelezen bericht door kweenie » 09 dec 2018 19:40

kuklos schreef:
09 dec 2018 19:27
Ik krijg continu het idee dat Vrogiest het GGZ bedoelt, maar dit verkeerd gespeld heeft.
Denk het niet. Ik denk dat hij juist tot de doelgroep van de GGZ behoort...

Komkommertijd

Ongelezen bericht door Komkommertijd » 09 dec 2018 20:21

De klacht zou kunnen kloppen maar de manier waarop je dit kenbaar maakte kan een verbod opleveren.

Als ik wil brullende binnenkom word ik zelfs als ik 100% gelijk heb nog de deur uitgezet.
Jezelf beheersen en netjes duidelijk maken waarvoor je komt.

Vaak is het ook nog doorsturen naar juiste persoon en rustig je beurt afwachten.
Gezien eerdere berichten begrijp ik het verbod om dit gebouw te betreden.

moederslink

Ongelezen bericht door moederslink » 09 dec 2018 21:20

Het TU Eindhoven topic en het andere politie Eindhoventopic zijn ineens nu weggehaald ......

juliomariner

Ongelezen bericht door juliomariner » 09 dec 2018 21:25

Ik denk ook niet dat dit toegelicht hoeft te worden . Het mag duidelijk zijn dat TS op zijn zachts gezegd wat in de war is.
Ik hoop voor hem dan ook dat hij nu eindelijk hulp gaat zoeken maar ben bang dat hij dat niet gaat doen

Revoked

Ongelezen bericht door Revoked » 09 dec 2018 21:26

Dat werd tijd. Dit topic kan ook wel weg. Lijkt nergens op.

Plaats reactie