LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Avero-naheffing

Bespreek hier zorgverzekeraars en aanverwante zaken.
tojoboy
Berichten: 6
Lid geworden op: 28 feb 2007 20:27

Avero-naheffing

Ongelezen bericht door tojoboy »

Wij, mijn vrouw en ik, hebben soortgelijke brieven van Avero ontvangen. "Voorgeschoten apotheekkosten". Waarbij mijn vrouw nog een afwijkend medicijn, "Novonorm", aanvankelijk vergoed na telefonisch overleg met Avero, nu weer over 2005 moet terugbetalen.

Mijn verzekeringstussenpersoon komt er niet uit.

Wij zijn per 1 januari 2006 tot volle tevredenheid bij de Menzis verzekerd
en tevens in het bezit van bericht van beëindiging van de Avero-verzekering en de premieverrekening. Dus na één jaar en twee maanden alsnog een vordering van Achmea te betalen??? Achmea reageert niet, zij schuiven het door naar tussenpersoon.

In hoeverre "moet" je dit alsnog betalen??? Wie reageert?

Aat

Mathilde D.
Berichten: 2156
Lid geworden op: 06 aug 2005 18:41

Re: Avero-naheffing

Ongelezen bericht door Mathilde D. »

Er zijn al veel onderwerpen hierover geweest. Als u een paar onderwerpen eerder kijkt ziet u ze staan. Momenteel ontvangen veel mensen deze "avero-naheffingen". Van andere verzekeringen lees je er niet veel over. Probeer het mbv de apotheek uit te zoeken. Ze mogen in ieder geval wel met zo'n "naheffing" komen en u bent ook verplicht te betalen, voorzover dit overeenkomstig de polisvoorwaarden en de afspraken is.

Gesloten