LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] onvz

Bespreek hier zorgverzekeraars en aanverwante zaken.
ka12
Berichten: 5
Lid geworden op: 08 dec 2008 11:38

onvz

Ongelezen bericht door ka12 »

Ben reeds enige jaren collectief verzekerd bij onvz.
De korting was in 2007 10%, in 2008 8% en komend jaar nog maar 2%. Weet iemand waar je meer korting krijgt?

myhome
Berichten: 8
Lid geworden op: 28 jan 2006 14:35

Re: onvz

Ongelezen bericht door myhome »

ka12

Wij krijgen bij Univé 10 procent korting,huis auto alles hebben we daar verzekerd.Nooit geen gezeur vlot met betalen,en niet duur.

ka12
Berichten: 5
Lid geworden op: 08 dec 2008 11:38

Re: onvz

Ongelezen bericht door ka12 »

Ik bedoelde eigenlijk dat ik weten wil waar je collectief een hoge korting krijgt voor een onvz verzekering. Veranderen wil ik niet daar ik best tevreden ben, ondanks dat deze verzekering ook steeds meer uitgekleed wordt.

overname
Berichten: 140
Lid geworden op: 01 jul 2007 13:08

Re: onvz

Ongelezen bericht door overname »

Ben helemaal niet zo tevreden! Ben gelokt met de slogan dat ALLES verzekerd zou zijn. Aan de rekeningen te zien, NIET dus :x

Zorgverzekering
Berichten: 6
Lid geworden op: 17 dec 2008 11:50

Re: onvz

Ongelezen bericht door Zorgverzekering »

Dat je collectiviteits korting weg is heeft met je werkgever te maken. Als die geen collectief meer heeft houdt het op lijkt mij.

Over het uitkleden van depolis volgens mij veranderd er bij ONVZ dit jaar niks toch tenminste als ik de voorwaarden vergelijk bij mij niet en ik heb er ook een brief over gehad.

overname
Berichten: 140
Lid geworden op: 01 jul 2007 13:08

Re: onvz

Ongelezen bericht door overname »

Je krijgt tegenwoordig overal korting. Je valt altijd wel ergens onder. Kreeg vandaag weer een brief van AGIS, ben ik dus niet bij verzekerd, dat ik korting kon krijgen.
Wat ONVZ doet is heel sneaky.Ze hebben de naam van de top verzekering veranderd, en om daarin toegelaten te worden moet je aan onduidelijke eisen voldoen, die zij waarschijnlijk per geheime agenda bepalen. Wel zgn voor brillen betalen,maar als je een bril draagt kom je er niet in:x
Ik ben nog steeds op zoek naar een verzekering die echt klantvriendelijk is, niet alleen voor zwangeren en kinderen maar voor mensen die preventief onderzoek willen enz.
Ik houd mij dus aanbevolen voor goede raad:)

Gesloten