LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] IZZ

Bespreek hier zorgverzekeraars en aanverwante zaken.
irmgard61
Berichten: 7
Lid geworden op: 13 mei 2008 13:44

IZZ

Ongelezen bericht door irmgard61 »

Hallo, ik ben al een paar jaar verzekerd bij de IZZ. Nu krijg ik 1 keer in de maand een afrekening voor de kosten. Ik zit in het een na laatste pakket. Ik kreeg in een keer een rekening van rond de 71 Euro. Dit was opgespaard van drie maand. Dit kan ik niet gebruiken, omdat ik niet zoveel verdien, en zo het overzicht kwijt raak. Mogen zorgverzekeraars dit zomaar doen? Bij navraag bij de orthodontist, werd mij gezegd dat zij het direct na een consult in orde maken. En dus geen schuld zijn. IZZ reageert verder niet en dreigt met incasso. Wat te doen? Mag je afdwingen dat ze na elke consult een factuur sturen?

Irmgard

Henk25
Berichten: 227
Lid geworden op: 03 sep 2008 10:40

Re: IZZ

Ongelezen bericht door Henk25 »

Hallo Irmgard, wat vervelend voor je. Helaas is dit het gevolg van het nieuwe zorgstelsel, het is handig als je wat probeert te sparen want ik vrees dat je in de toekomst nog hogere rekeningen zal krijgen. Bellen met de klantenservice kan natuurlijk altijd, misschien kunnen ze iets voor je betekenen. Een deurwaarder kost veel geld dus bel in ieder geval morgen om te zeggen dat je wil betalen, anders ben je zo het dubbele kwijt of meer.

Bailey
Berichten: 1646
Lid geworden op: 07 jun 2005 14:42

Re: IZZ

Ongelezen bericht door Bailey »

Irmgard, je kan IZZ opbellen en vragen of je het in 2 of 3 maanden kan betalen. Bel even met klantcontacten 0900-8490.

Gesloten