LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wie heeft er ervaring met Anderzorg

Bespreek hier zorgverzekeraars en aanverwante zaken.
witte angora
Berichten: 30722
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Wie heeft er ervaring met Anderzorg

Ongelezen bericht door witte angora »

...ik wist niet dat mannen zo kunnen zeuren
Iedere man is uniek, en sommigen zijn wel héél uniek. :wink:

jlthkoch
Berichten: 1215
Lid geworden op: 11 okt 2005 23:10

Re: Wie heeft er ervaring met Anderzorg

Ongelezen bericht door jlthkoch »

kopermoleen schreef:Je kunt ze niet bellen maar wel met ze chatten dan krijg je meteen antwoord. Declaraties worden binnen 10 dagen betaald etc. Sorry dat ik dacht dat u een mevrouw was...ik wist niet dat mannen zo kunnen zeuren :wink:
Dus je kunt met ze chatten en bij jou betalen ze binnen 10 dagen. Nog meer van die "goede" redenen?
Verder niet denken dat je bijdehand bent want dat ben je niet.

jlthkoch
Berichten: 1215
Lid geworden op: 11 okt 2005 23:10

Re: Wie heeft er ervaring met Anderzorg

Ongelezen bericht door jlthkoch »

witte angora schreef:
...ik wist niet dat mannen zo kunnen zeuren
Iedere man is uniek, en sommigen zijn wel héél uniek. :wink:
Gelukkig wel! (Maar vrouwen zijn ook wel uniek hoor.........)

kopermoleen
Berichten: 46
Lid geworden op: 02 jan 2010 01:46

Re: Wie heeft er ervaring met Anderzorg

Ongelezen bericht door kopermoleen »

Wel een knap antwoord, zal wel de uitspraak zijn van mevrouw koch :wink: je kunt wel bellen met ze is 80 cent per minuut of zo. Trouwens het gaat erg goed met Ziggo nu of wist je dat al :idea:

jlthkoch
Berichten: 1215
Lid geworden op: 11 okt 2005 23:10

Re: Wie heeft er ervaring met Anderzorg

Ongelezen bericht door jlthkoch »

kopermoleen schreef:Wel een knap antwoord, zal wel de uitspraak zijn van mevrouw koch :wink: je kunt wel bellen met ze is 80 cent per minuut of zo. Trouwens het gaat erg goed met Ziggo nu of wist je dat al :idea:
Offtopic gelul. Je komt hier net kijken op dit forum: Als je je niet kunt gedragen hoepel dan lekker op!

kopermoleen
Berichten: 46
Lid geworden op: 02 jan 2010 01:46

Re: Wie heeft er ervaring met Anderzorg

Ongelezen bericht door kopermoleen »

Wel nee ik ben hier al een jaar of 6 en jij bent een aardig opgefokt figuur. Zie hier de beste wensen van Ziggo:

Afbeelding

En natuurlijk ook van Anderzorg :D
Offtopic gelul. Je komt hier net kijken op dit forum: Als je je niet kunt gedragen hoepel dan lekker op!

jlthkoch
Berichten: 1215
Lid geworden op: 11 okt 2005 23:10

Re: Wie heeft er ervaring met Anderzorg

Ongelezen bericht door jlthkoch »

kopermoleen schreef:Wel nee ik ben hier al een jaar of 6 en jij bent een aardig opgefokt figuur. Zie hier de beste wensen van Ziggo:

En natuurlijk ook van Anderzorg :D
Offtopic gelul. Je komt hier net kijken op dit forum: Als je je niet kunt gedragen hoepel dan lekker op!
Wat heeft Ziggo met Anderzorg te maken? Off-topic gelul dus.
Daarnaast ben je hier pas een paar dagen en denk je gelijk al bijdehand te gaan doen, veel succes!

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Wie heeft er ervaring met Anderzorg

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Nieuwsgierig als ik ben, heb ik "Het trauma van Koch" (mooie boektitel) opgezocht na de hint van Koch om de zoekfunctie van het forum te gebruiken. Het was flink graven in het Tros Radar forum. Op de onderste plank ergens in een hoekje vond ik onder een dikke laag stof onderstaande posting van Koch. Het bericht is ruim 4 jaar oud (uit 2005). Mijn vermoeden wordt bevestigd: het opgewonden geschreeuw van Koch heeft geen enkele basis. Een vervelend irritant administratief akkefietje dat meneer vier jaar geleden had met Anderzorg is genoeg om hier moord en brand te schreeuwen en mensen aan de lopende band te beledigen met termen als "slome" en "ezel". Nou, dat weten we dan ook weer. Sterkte meneer Koch. U zult ongetwijfeld het laatste woord willen hebben en met een belediging op mijn posting reageren. Maar omdat ik boven zielige aandachttrekkers sta zoals u, zal ik u verder negeren.

oktober 2005:

"Anderzorg is goedkoop, maar dat is dan ook het enige voordeel.

Dacht naar hun over te stappen, dus deed een aanvraag. Ik gaf echter aan dat ik bij Zorg en Zekerheid nog moest opzeggen en nog niet de exacte datum wist waarop dat lukken zou. In principe zou ik per 1 mei bij AZ verzekerd worden, ze gaven aan dat als het eerder zou moeten worden dat het geen probleem was als ik een kopie van de brief van Z en Z aan hun toe moest sturen.
Vervolgens is Zorg en Zekerheid kinderachtig zoals ik al verwacht had, ze laten mij op 4 april weten dat ik op 1 april ben uitgeschreven....
Kopie van deze brief naar AZ, maar vele mailjes en brieven later blijkt het opeens weken te duren om de inschrijfdatum te wijzigen (fijn, als je daardoor dus niet meer verzekerd bent) en gaat met lopen vertragen door nogmaals om een kopie van de brief te vragen, mijn adresgegevens te vragen etc...
Toen heb ik een ander ziekenfonds (Unive) genomen en AZ laten weten dat de aanvraag kon komen te vervallen. Opzeggen per email kon niet volgens hun, dan zou de verzekering doorlopen, omdat zij dfe "langstlopende verzekering" (?) zijn.... (best wel apart, want volgens mij is 21 april (ingangsdatum Unive) eerder dan 1 mei (ingangsdatum AZ)
Maar goed, om hun een plezier te doen ook twee maal schriftelijk gedaan. De rekeningen blijven echter komen, die ik iedere keer retour stuur, met de mededeling dat ik bij hun niet verzekerd ben.
Ik verheug me op de komst van het Incassobureau, zullen ze onze "professionals" van Intrum Justitia inschakelen??? Dat word lachen!"

testcase
Berichten: 605
Lid geworden op: 03 jun 2007 01:03

Re: Wie heeft er ervaring met Anderzorg

Ongelezen bericht door testcase »

Trauma van koch :lol:


Nu snap ik het,. Hij schaamde zich gewoon om dit nog eens te herhalen op dit draadje. Werkelijk als dit de basis is van zijn ontevredenheid. hahahaha

Het negeren vind ik een goed idee. Behoudens dan dat hij willens en wetens mensen onfantsoenlijk blijft beledigen. Maar ik neem aan dat TrosRadar hiernog op gepaste wijze zal gaan reageren.

jlthkoch
Berichten: 1215
Lid geworden op: 11 okt 2005 23:10

Re: Wie heeft er ervaring met Anderzorg

Ongelezen bericht door jlthkoch »

testcase schreef:Trauma van koch :lol:


Nu snap ik het,. Hij schaamde zich gewoon om dit nog eens te herhalen op dit draadje. Werkelijk als dit de basis is van zijn ontevredenheid. hahahaha

Het negeren vind ik een goed idee. Behoudens dan dat hij willens en wetens mensen onfantsoenlijk blijft beledigen. Maar ik neem aan dat TrosRadar hiernog op gepaste wijze zal gaan reageren.
Hoe dom kun je zijn......... Waarom zou ik (en anderen) in dit draadje mijn gaan herhalen omdat jij en bob te lui zijn om de zoekfunctie te gebruiken? Daarnaast: Waarom zou ik me schamen voor het wangedrag van Anderzorg?
Ik denk dat we jou maar moeten gaan negeren, maar wellicht krijg je vanzelf wel een ban vanwege je onzinnige gedrag.

jlthkoch
Berichten: 1215
Lid geworden op: 11 okt 2005 23:10

Re: Wie heeft er ervaring met Anderzorg

Ongelezen bericht door jlthkoch »

Bob Schurkjens schreef: onzin
Bob, je bent gewoon een zielig figuur. Nu heb je eindelijk de "moeite" gedaan om mijn klacht over Anderzorg te vinden en volgens jou stelt deze klacht niets voor, je lijkt daarin veel op dat andere zielige figuur die ook van mening is dat (bijna) alle klachten over AZ onterecht zijn.

Jammer genoeg is dit niet aan jullie om te beoordelen, net zoals je echt niet hoeft te proberen mensen wijs te maken dat jij plotseling door mij bent beledigd, want je dacht gewoon bijdehand te zijn (maar dat ben je dus niet) en dan kun je van iemand een reactie verwachten. Niet iedereen is te lui om eerst even wat zoekwerk te verrichten voordat ze wat gaan beweren.

Mensen zoals jij kunnen inderdaad het beste worden genegeert of van de site verbannen, maar ja jammer genoeg is men hier niet zo effectief.

Ik hoop dat je nog eens wat nuttigs bij gaat dragen, maar je moet nog een hoop leren. Als je je een beetje gedraagt dan kun je gerust wel wat hulp verwachten (zelfs van mij) maar dan zul je je wel eens normaal op moeten gaan stellen.

Henk25
Berichten: 227
Lid geworden op: 03 sep 2008 10:40

Re: Wie heeft er ervaring met Anderzorg

Ongelezen bericht door Henk25 »

Het is toch heel makkelijk.Hier kan je ze vergelijken link Anderzorg heeft een ster (voor algemeen oordeel) , dan kies je er een die beter scoort.

Gioia
Berichten: 116
Lid geworden op: 05 sep 2006 09:24
Locatie: omgeving Rotterdam

Re: Wie heeft er ervaring met Anderzorg

Ongelezen bericht door Gioia »

helaas heb ik zelf geen goede ervaringen met Anderzorg
Heel lang wachten op uitbetaling van declaraties, zoekgeraakte declaraties enz enz.
alllemaal heel erg naar. :(

gramsbergen
Berichten: 23
Lid geworden op: 01 jan 2010 20:38

Re: Wie heeft er ervaring met Anderzorg

Ongelezen bericht door gramsbergen »

Ik ben er al een aantal jaren verzekerd nooit problemen gehad !

Gioia
Berichten: 116
Lid geworden op: 05 sep 2006 09:24
Locatie: omgeving Rotterdam

Re: Wie heeft er ervaring met Anderzorg

Ongelezen bericht door Gioia »

ik weet niet of het wat uit zou mogen maken.. maar ik ben chronisch ziek en heb helaaas heel veel declaraties.
oa reumatoloog, cardioloog, longarts, gynaecoloog, kno arts en fysiotherapeut ( wekelijkse basis)
Soms :( krijg ik het idee dat gezonde mensen nooit problemen hebben, maar dat alleen zieke mensen aan een lijntje worden gehouden inzake de uitbetalingen.. omdat zij natuurlijk meer kosten dan een gezond mens..
BEnt U gezond ? :wink:

Henk25
Berichten: 227
Lid geworden op: 03 sep 2008 10:40

Re: Wie heeft er ervaring met Anderzorg

Ongelezen bericht door Henk25 »

Stel je voor dat het over een paar jaar moeilijker wordt om over te stappen, dan zit je aan hun vast. Kies dan voor een verzekeraar die beter is dan je huidige. Als iedereen de allergoedkoopste neemt hol je ook nog eens de zorg uit als alles op een koopje moet.

testcase
Berichten: 605
Lid geworden op: 03 jun 2007 01:03

Re: Wie heeft er ervaring met Anderzorg

Ongelezen bericht door testcase »

Verkeerde redenatie Henk.
Iedereen moet juist in beweging blijven en niet blijven vastzitten aan een maatschappij. Als iedereen blijft waar die zit, worden premies en voorwaarden verscherpt, want je loopt toch niet weg.

Scherpe premies met een goed pakket en goede beoordeling moeten juist beloond worden met een overstap. Dit jaar is Anderzorg de maatschappij om overstappen en ik denk dat velen dat ook gedaan hebben.

Gioia
Berichten: 116
Lid geworden op: 05 sep 2006 09:24
Locatie: omgeving Rotterdam

Re: Wie heeft er ervaring met Anderzorg

Ongelezen bericht door Gioia »

Toch blijft het lastig
Ik probeerde een aanvullende verzekering te krijgen en dat is helaas niet gelukt :(
Of de premie was zo excorbitant, dat het voor mij niet haalbaar is gebleken.
Het zou goed zijn als de overheid deze marktwerking niet vrij liet, zodat ook hier een verplichting berust op verzekeraars.

EagleOne2002
Berichten: 375
Lid geworden op: 18 sep 2009 09:15

Re: Wie heeft er ervaring met Anderzorg

Ongelezen bericht door EagleOne2002 »

Ik blijf maar lekker bij de zelfde, ook al is deze gebrekkig in bepaalde dingen, maar ik weet in ieder geval waar de gebreken zitten, daar kun je dan op inspelen hehe :lol:

jlthkoch
Berichten: 1215
Lid geworden op: 11 okt 2005 23:10

Re: Wie heeft er ervaring met Anderzorg

Ongelezen bericht door jlthkoch »

Prima redenatie, Henk!

Iedereen moet in beweging blijven en niet blijven vastzitten aan een maatschappij. Als iedereen die nu bij Anderzorg verzekerd is blijft waar die zit, doet Anderzorg nooit wat aan de vele klachten, want je loopt toch niet weg. Het is inderaad het beste om nu al een verzekeraar te zoeken die goed wordt beoordeeld.

Een premie die hooguit enkele euro's lager is met een standaard pakket en een beoordeling onder het gemiddelde moeten juist afgestraft worden. Alleen op deze manier blijft Anderzorg scherp. Ook dit jaar is Anderzorg als voorgaande jaren de maatschappij die er weer in negatieve zin uitspringt en dus kun je als je bij Anderzorg zit het beste overstappen naar een goede verzekeraar en ik denk dat velen dat ook gedaan hebben.

Gesloten