LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wie heeft ervaringen met DKO Finance?

Hypotheek of hypotheekverstrekkers kan je hier bespreken.
yourijong1
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 apr 2012 23:28

Wie heeft ervaringen met DKO Finance?

Ongelezen bericht door yourijong1 »

Ik heb pas mijn eerste huisje gekocht. Ging allemaal best goed, op 1 ervaring na. Met ene [persoonsgegevens verwijderd] van DKO Finance.

Ik werd savonds gebelt met een verhaal over goedkope hypotheken. Dat was nog vrij vroeg in mijn zoektocht, dus ik vond het goed klinken en maakte een afspraak (weet ik, naief. Maar het was mijn eerst huis)

Deze adviseur kwam langs en begon meteen banksparen te verkopen met een hoop dure verzekeringen eribj. Voor arbiedsongeschiktheid. Toen ik hem duidelijk maakte dat ik nog andere opties dan banksparen wilde zien begon hij uit te leggen dat het niet nodig was want banksparen was gewoon het beste.

Das nog eens advies.

Later blijkt ook dat die verzekering voor mij helemaalniet geldig is want ik ben beroepsmilitari en bij die maatschappij keren ze niet uit als je dan arbeidsongechikt raakt. lekker handig.

Wie heeft nog meer ervaringen met hem, want ik weet nu uit eigen hand wat er soms voor rare snuiters rondlopen in de hypotheken wereld.
Laatst gewijzigd door Radar op 19 apr 2012 09:53, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden: Bericht aangepast door de Moderator vanwege het schenden van de gedragsregels ( zie http://www.trosradar.nl/index.php?id=gedragsregels ).

dkofinance
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 apr 2012 16:17

Re: Wie heeft ervaringen met DKO Finance?

Ongelezen bericht door dkofinance »

Geachte heer/mevrouw,

heel erg vervelend, het kopen van uw eerste huis had een feest moeten zijn. Helaas heb ik moeten constateren dat mijn naam hier ten onrechte is genoemd. Zou u zo vriendelijk willen zijn om contact op te nemen met ondergetekene?

met vriendelijke groet,

[persoonsgegevens verwijderd]
[email protected]
Laatst gewijzigd door Radar op 17 apr 2012 14:04, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden: Bericht aangepast door de Moderator vanwege het schenden van de gedragsregels ( zie http://www.trosradar.nl/index.php?id=gedragsregels ).

manondoris
Berichten: 1700
Lid geworden op: 02 dec 2010 17:28

Re: Wie heeft ervaringen met DKO Finance?

Ongelezen bericht door manondoris »

yourijong1 schreef:Ik heb pas mijn eerste huisje gekocht. Ging allemaal best goed, op 1 ervaring na. Met ene [persoonsgegevens verwijderd] van DKO Finance.

Ik werd savonds gebelt met een verhaal over goedkope hypotheken. Dat was nog vrij vroeg in mijn zoektocht, dus ik vond het goed klinken en maakte een afspraak (weet ik, naief. Maar het was mijn eerst huis)

Deze adviseur kwam langs en begon meteen banksparen te verkopen met een hoop dure verzekeringen eribj. Voor arbiedsongeschiktheid. Toen ik hem duidelijk maakte dat ik nog andere opties dan banksparen wilde zien begon hij uit te leggen dat het niet nodig was want banksparen was gewoon het beste.

Das nog eens advies.

Later blijkt ook dat die verzekering voor mij helemaalniet geldig is want ik ben beroepsmilitari en bij die maatschappij keren ze niet uit als je dan arbeidsongechikt raakt. lekker handig.

Wie heeft nog meer ervaringen met hem, want ik weet nu uit eigen hand wat er soms voor rare snuiters rondlopen in de hypotheken wereld.
ik zou de naam even weghalen ! kan namelijk nadelig voor je uitpakken :?
Laatst gewijzigd door Radar op 17 apr 2012 14:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Bericht aangepast door de Moderator vanwege het schenden van de gedragsregels ( zie http://www.trosradar.nl/index.php?id=gedragsregels ).

CSM
Berichten: 511
Lid geworden op: 31 aug 2011 10:37

Re: Wie heeft ervaringen met DKO Finance?

Ongelezen bericht door CSM »

yourijong1 schreef:Ik heb pas mijn eerste huisje gekocht. Ging allemaal best goed, op 1 ervaring na. Met ene [persoonsgegevens verwijderd] van DKO Finance.

Ik werd savonds gebelt met een verhaal over goedkope hypotheken. Dat was nog vrij vroeg in mijn zoektocht, dus ik vond het goed klinken en maakte een afspraak (weet ik, naief. Maar het was mijn eerst huis)

Deze adviseur kwam langs en begon meteen banksparen te verkopen met een hoop dure verzekeringen eribj. Voor arbiedsongeschiktheid. Toen ik hem duidelijk maakte dat ik nog andere opties dan banksparen wilde zien begon hij uit te leggen dat het niet nodig was want banksparen was gewoon het beste.

Das nog eens advies.

Later blijkt ook dat die verzekering voor mij helemaalniet geldig is want ik ben beroepsmilitari en bij die maatschappij keren ze niet uit als je dan arbeidsongechikt raakt. lekker handig.

Wie heeft nog meer ervaringen met hem, want ik weet nu uit eigen hand wat er soms voor rare snuiters rondlopen in de hypotheken wereld.


Ik archiveer maar even alvast... just in case.
Laatst gewijzigd door Radar op 17 apr 2012 14:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Bericht aangepast door de Moderator vanwege het schenden van de gedragsregels ( zie http://www.trosradar.nl/index.php?id=gedragsregels ).

wiseger
Berichten: 509
Lid geworden op: 10 nov 2010 16:29

Re: Wie heeft ervaringen met DKO Finance?

Ongelezen bericht door wiseger »

Ik heb even op hun site gekeken maar als je de algemene voorwaarden wil bekijken, dan werkt die niet. De link verwijst naar een onvindbaar bestand, beetje raar. Lijkt me dat die AV dan ook niet geldig zijn. Iemand hierover een juridische mening?

Als ik je verhaal zo lees, dan heeft het er de schijn van dat of je adviseur zoveel mogelijk provisie aan je wilde verdienen, of hij heeft niet goed naar je situatie gekeken. Met name het verkopen van een arbeidsongeschikheidsverzekering terwijl je beroepsmilitair bent, is zeer merkwaardig. Wellicht heeft hij je ook een rechtsbijstand verkocht? Kan je die mooi inschakelen om je premie terug te halen. Ook kan je je klacht indien bij het KIFID.

Gesloten