LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] moneyou doet alles online, maar ivm rente oversluiten via tu

Hypotheek of hypotheekverstrekkers kan je hier bespreken.
pinky1973
Berichten: 12
Lid geworden op: 24 mar 2013 19:20

moneyou doet alles online, maar ivm rente oversluiten via tu

Ongelezen bericht door pinky1973 »

ik heb een moneyou hypotheek met 2 leendelen, 1 leendeel aflosvrij wil ik voortijds oversluiten ivm lage huidige rente stand. Dit wilde ik vanmorgen regelen via moneyou en vertelde ze doodleuk dat moet via een tussenpersoon moet. Ik heb eerder gebeld met moneyou ivm de rente boete (7000 euro) die ik nu krijg en hebben ze geen woord over een tussenpersoon gehad. Nee belt u maar krijgt u een ander contract en nu zeggen ze wat anders :evil:
Enkele tussenpersonen gebeld en die vragen 2500 euro (hypotheekshop) en 3000 euro ervoor maar dan heeft oversluiten niet veel zin :(
Heeft er iemand een andere idee hoe het ook kan dus bv adres goedkope tussenpersoon (regio utrecht)


Maar is toch ook te zot voor woorden, alles doen ze online en dit moet via een tussenpersoon...

bedankt

een vraag, een antwoord
Berichten: 706
Lid geworden op: 14 nov 2008 12:07

Re: moneyou doet alles online, maar ivm rente oversluiten via tu

Ongelezen bericht door een vraag, een antwoord »

Ik heb even op de site gekeken, volgens mij kan dat gewoon on line.
Je komt in een soort van stappenplan terecht, waarbij je eerst een vergelijkingstool moet invullen.

pinky1973
Berichten: 12
Lid geworden op: 24 mar 2013 19:20

Re: moneyou doet alles online, maar ivm rente oversluiten via tu

Ongelezen bericht door pinky1973 »

Vandaag weer gebeld met Moneyou en de dame die ik vrijdag aan de lijn had, die had me verkeerd ingelicht. Moneyou werkt niet eens met tussenpersonen...?!?!?
Maar ja nu wel te laat om rente om te zetten voor 1 januari...dus jammer dat ik verkeerd ben ingelicht.
bedankt voor uw reactie.

een vraag, een antwoord
Berichten: 706
Lid geworden op: 14 nov 2008 12:07

Re: moneyou doet alles online, maar ivm rente oversluiten via tu

Ongelezen bericht door een vraag, een antwoord »

Moneyou is een bank voor zelfdoeners, een prijsvechter Pinky. En het antwoord op jouw vraag is vrij simpel te vinden op hun site. Uiteraard moeten ze wel correct antwoorden als je belt.

Laat je de wijziging toch op 1 februari ingaan, scheelt je ook nog weer een stukje boete.
Ik zou de boete wel even opnieuw opvragen.

Xpert
Berichten: 463
Lid geworden op: 27 aug 2005 15:54

Re: moneyou doet alles online, maar ivm rente oversluiten via tu

Ongelezen bericht door Xpert »

Wanneer de rente op de kapitaalmarkt daalt, kan de boeterente weer hoger worden. Een maand later passeren geeft door een dalende rente misschien een toch hogere boete.

Gesloten