LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Geen verhuisregeling bij MoneYou Easy Hypotheek

Hypotheek of hypotheekverstrekkers kan je hier bespreken.
Joepie Joepie
Berichten: 1170
Lid geworden op: 09 dec 2013 15:30

Re: Geen verhuisregeling bij MoneYou Easy Hypotheek

Ongelezen bericht door Joepie Joepie »

De nodige banken bewegen alleen bij formele klachten (eventueel via KIFID) en dan nog niet allemaal...

Klant belang centraal staat volgens mij in geen een enkel contract van bank...

een vraag, een antwoord
Berichten: 706
Lid geworden op: 14 nov 2008 12:07

Re: Geen verhuisregeling bij MoneYou Easy Hypotheek

Ongelezen bericht door een vraag, een antwoord »

Joepie Joepie schreef:De nodige banken bewegen alleen bij formele klachten (eventueel via KIFID) en dan nog niet allemaal...

Klant belang centraal staat volgens mij in geen een enkel contract van bank...
Vanwaar deze opmerking bij deze vraag? Probleem bleek er toch eigenlijk niet te zijn?

renewouters
Berichten: 3493
Lid geworden op: 27 jul 2015 12:20

Re: Geen verhuisregeling bij MoneYou Easy Hypotheek

Ongelezen bericht door renewouters »

arvandongen schreef:Als een bank goede klanten wil behouden moeten ze goede producten bieden.
Dan heb ik meteen de vraag: wat is een goed product? Dat is uiteindelijk voor iedereen anders.

kweenie
Berichten: 15948
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:04

Re: Geen verhuisregeling bij MoneYou Easy Hypotheek

Ongelezen bericht door kweenie »

Blijkbaar vond je toentertijd een hypotheek met de eerste tijd een iets lagere rente bij het afzien van een verhuisregeling juist een goed product. Anders had je daar niet voor gekozen.

JozJan
Berichten: 1024
Lid geworden op: 04 mar 2011 10:08

Re: Geen verhuisregeling bij MoneYou Easy Hypotheek

Ongelezen bericht door JozJan »

kweenie schreef:Blijkbaar vond je toentertijd een hypotheek met de eerste tijd een iets lagere rente bij het afzien van een verhuisregeling juist een goed product. Anders had je daar niet voor gekozen.
Ja, en als die 'iets lagere rente' er bij renteverlenging ook nog zou zijn geweest dan had TS het nu waarschijnlijk nog steeds een goed product gevonden. Maar zonder die lagere rente ligt dat wat anders...

Moneyman
Berichten: 30036
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Geen verhuisregeling bij MoneYou Easy Hypotheek

Ongelezen bericht door Moneyman »

JozJan schreef:
kweenie schreef:Blijkbaar vond je toentertijd een hypotheek met de eerste tijd een iets lagere rente bij het afzien van een verhuisregeling juist een goed product. Anders had je daar niet voor gekozen.
Ja, en als die 'iets lagere rente' er bij renteverlenging ook nog zou zijn geweest dan had TS het nu waarschijnlijk nog steeds een goed product gevonden. Maar zonder die lagere rente ligt dat wat anders...
Klopt. En dus is er sprake van een "misgok", maar niet automatisch van een slecht product.

een vraag, een antwoord
Berichten: 706
Lid geworden op: 14 nov 2008 12:07

Re: Geen verhuisregeling bij MoneYou Easy Hypotheek

Ongelezen bericht door een vraag, een antwoord »

Ik begrijp de hernieuwde discussie niet echt, het probleem is toch tot tevredenheid van TS opgelost (gaf hij zelf aan), hij had domweg de nieuwe voorwaarden van Moneyou niet gelezen.

JozJan
Berichten: 1024
Lid geworden op: 04 mar 2011 10:08

Re: Geen verhuisregeling bij MoneYou Easy Hypotheek

Ongelezen bericht door JozJan »

Moneyman schreef:Klopt. En dus is er sprake van een "misgok", maar niet automatisch van een slecht product.
Daar heb jij dan weer helemaal gelijk in

een vraag, een antwoord schreef:Ik begrijp de hernieuwde discussie niet echt, het probleem is toch tot tevredenheid van TS opgelost (gaf hij zelf aan), hij had domweg de nieuwe voorwaarden van Moneyou niet gelezen.

Ook een goed punt (al lag het er volgens mij niet aan dat TS de nieuwe voorwaarde niet had gelezen). Maar je reageert nu zelf ook weer ;-)

Gesloten