Ik hoor graag creatieve gedachtespinsels waarmee ik naar mijn hypotheekadviseur kan stappen!

Alvast bedankt
Lady1234 schreef:De rente is al superlaag, dus veel lager zal het met nhg niet zijn.
Niet naar een hypotheekadviseur toestappen, gewoon zelf regelen. Dus prijs drukken of aan de hypotheeknemer vragen of je voor het NHG tarief in aanmerking komt door bijv. die paar 1000 €'s zelf in te leggen. Zo niet , dan naar een ander,Gedeputeerde schreef: Ik hoor graag creatieve gedachtespinsels waarmee ik naar mijn hypotheekadviseur kan stappen!![]()
Alvast bedankt
Dan voldoe je ineens op magische wijze wel aan de NHG-normen?Beertje1975 schreef:Hypotheek shoppen bij verschillende banken.
Waarom zou je niet gewoon een professional gebruiken voor iets wat je maar een paar keer in je leven doet? Als iemand al met dit soort basisvragen op een forum komt lijkt dat me toch een slimmere aanpak. Of zeg je ook tegen jouw klanten dat ze het net zo goed zelf kunnen doen?Fiesiekus schreef:Niet naar een hypotheekadviseur toestappen, gewoon zelf regelen. Dus prijs drukken of aan de hypotheeknemer vragen of je voor het NHG tarief in aanmerking komt door bijv. die paar 1000 €'s zelf in te leggen. Zo niet , dan naar een ander,Gedeputeerde schreef: Ik hoor graag creatieve gedachtespinsels waarmee ik naar mijn hypotheekadviseur kan stappen!![]()
Alvast bedankt
Nee natuurlijk niet. Maar ik kan iets wat mijn klanten niet kunnen (rekenen), maar een hypotheek regelen is in principe voor iedereen te doen, zonder de kosten voor een hypotheekadviseur te maken.renewouters schreef:Waarom zou je niet gewoon een professional gebruiken voor iets wat je maar een paar keer in je leven doet? Als iemand al met dit soort basisvragen op een forum komt lijkt dat me toch een slimmere aanpak. Of zeg je ook tegen jouw klanten dat ze het net zo goed zelf kunnen doen?Fiesiekus schreef: Niet naar een hypotheekadviseur toestappen, gewoon zelf regelen. Dus prijs drukken of aan de hypotheeknemer vragen of je voor het NHG tarief in aanmerking komt door bijv. die paar 1000 €'s zelf in te leggen. Zo niet , dan naar een ander,
Je ziet al in dit (en andere) topic (OP) dat de TS vooraf info wil waarmee ie naar z'n hypotheekadviseur wil stappen. Dat geeft al genoeg stof tot nadenken.Gedeputeerde schreef: Ik hoor graag creatieve gedachtespinsels waarmee ik naar mijn hypotheekadviseur kan stappen!![]()
OK, ga jij maar zonder te rekenen de optimale hypotheek voor iemand uitzoeken.Maar ik kan iets wat mijn klanten niet kunnen (rekenen), maar een hypotheek regelen is in principe voor iedereen te doen
Optimale hypotheek = geen hypotheek (zonder te rekenen).kweenie schreef:OK, ga jij maar zonder te rekenen de optimale hypotheek voor iemand uitzoeken.Maar ik kan iets wat mijn klanten niet kunnen (rekenen), maar een hypotheek regelen is in principe voor iedereen te doen