LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Particulier lenen? 3000 euro, 6mnd aflostijd

Een lening afgesloten of van plan dit te gaan doen? Bespreek het in dit topic.
Gillie0
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 apr 2013 16:10

Particulier lenen? 3000 euro, 6mnd aflostijd

Ongelezen bericht door Gillie0 »

Helaas heb ik als gevolg van schulden van mijn ex-partner een bkr notering. Er is nu nog een achterstand op mijn hypotheek waardoor ik nog 3.000 op zeer korte termijn moet betalen. Wie weet waar ik per direct/ zeer korte termijn 3.000 lenen (uiterlijk 10 april) om deze in 6 maanden terug te betalen.

Ik wil een duidelijk overeenkomst afsluiten met een duidelijk rentepercentage/ vergoeding welke ik in 6 maanden wil aflossen. Een kopie identiteitsbewijs en loonstrook kan ik opsturen wanneer ik ook de voorwaarden van de lening en de persoon/ bedrijf achter de lening duidelijk kan identificeren als legaal en actief in Nederland.

Neem contact op via [email protected]

stofzuigertje

Re: Particulier lenen? 3000 euro, 6mnd aflostijd

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Gezien jou BKR zullen banken niets geven en particulieren ook niet zomaar...
Dus wat kun je als borg geven?

Is er een overwaarde op de woning, dan helpt jou eigen bank wel.
Verwacht niet dat particulieren zomaar €3000,- geven om jou als onbekende te helpen.

Frantic2
Berichten: 1570
Lid geworden op: 13 mar 2012 19:50

Re: Particulier lenen? 3000 euro, 6mnd aflostijd

Ongelezen bericht door Frantic2 »

echt niet! je hebt schulden, betaald je hypotheek niet en dan wil je bij lenen? In een zinkend schip moet je geen gaten slaan.....

Verkoop je auto, computer TV etc..... MP is er voor uitgevonden!

kokka
Berichten: 3579
Lid geworden op: 30 mei 2012 10:32

Re: Particulier lenen? 3000 euro, 6mnd aflostijd

Ongelezen bericht door kokka »

ik zou nooit geld lenen van een bedrijf ( of persoon) zonder vergunning van de Nederlanse bank.Je kan net zo goed op het forum schrijven.. ik heb niet genoeg oren, wie naait me er nog eentje aan.
je ben dan aan de goden overgeleverd, en het helpt je alleen maar van de regen in de drup.

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Particulier lenen? 3000 euro, 6mnd aflostijd

Ongelezen bericht door bprosman »

wie naait me er nog eentje aan
.
Tja... zal ik m inkoppen ?

Jefdus
Berichten: 927
Lid geworden op: 08 sep 2011 12:00

Re: Particulier lenen? 3000 euro, 6mnd aflostijd

Ongelezen bericht door Jefdus »

kokka schreef:ik zou nooit geld lenen van een bedrijf ( of persoon) zonder vergunning van de Nederlanse bank.Je kan net zo goed op het forum schrijven.. ik heb niet genoeg oren, wie naait me er nog eentje aan.
je ben dan aan de goden overgeleverd, en het helpt je alleen maar van de regen in de drup.
Ik zou hier toch eerder bang zijn voor het omgekeerde. Wat doe je als particulier als iemand die je niet kent en geld van je geleend heeft, opeens de betaling van de maandelijkse termijnen stopt? Heb je dan zin in een heel traject met incassoburo's etc? En van een kale kip valt natuurlijk niet te plukken... Dit lijkt mij net zo betrouwbaar als iemand uit Nigeria die je hulp nodig heeft om een groot bedrag het land uit te krijgen...

evie01
Berichten: 137
Lid geworden op: 21 apr 2005 09:24

Re: Particulier lenen? 3000 euro, 6mnd aflostijd

Ongelezen bericht door evie01 »

Kun je bij de hypotheek verstrekken een betaalregeling krijgen?? Of ben je dat station al gepasseerd??

kokka
Berichten: 3579
Lid geworden op: 30 mei 2012 10:32

Re: Particulier lenen? 3000 euro, 6mnd aflostijd

Ongelezen bericht door kokka »

Jefdus schreef:
kokka schreef:ik zou nooit geld lenen van een bedrijf ( of persoon) zonder vergunning van de Nederlanse bank.Je kan net zo goed op het forum schrijven.. ik heb niet genoeg oren, wie naait me er nog eentje aan.
je ben dan aan de goden overgeleverd, en het helpt je alleen maar van de regen in de drup.
Ik zou hier toch eerder bang zijn voor het omgekeerde. Wat doe je als particulier als iemand die je niet kent en geld van je geleend heeft, opeens de betaling van de maandelijkse termijnen stopt? Heb je dan zin in een heel traject met incassoburo's etc? En van een kale kip valt natuurlijk niet te plukken... Dit lijkt mij net zo betrouwbaar als iemand uit Nigeria die je hulp nodig heeft om een groot bedrag het land uit te krijgen...
ja ook dat nog, nu zijn de jongens die wild vreemde mensen zoveel geld lenen best wel in staat om op overtuigende wijze duidelijk te maken dat dat geld terug moet komen

witte angora
Berichten: 30553
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Particulier lenen? 3000 euro, 6mnd aflostijd

Ongelezen bericht door witte angora »

Als het geld niet terug komt kun je altijd overwegen de vordering over te dragen aan Nigeria. :mrgreen:

thetung
Berichten: 82
Lid geworden op: 21 okt 2009 17:48

Re: Particulier lenen? 3000 euro, 6mnd aflostijd

Ongelezen bericht door thetung »

Vandaag is 8 april, ga je een staatlot kopen, de kans dat je de jackpot wint is groter dan iemand op dit forum je 3000 euri uitleent... :P

Mendoza
Berichten: 512
Lid geworden op: 16 jul 2007 03:21

Re: Particulier lenen? 3000 euro, 6mnd aflostijd

Ongelezen bericht door Mendoza »

Als je dit topic al zorgwekkend vindt, kijk dan eens op onderstaande link.

http://www.openhandel.nl/zakelijk_en_pa ... eld_lenen/

arthur2000

Re: Particulier lenen? 3000 euro, 6mnd aflostijd

Ongelezen bericht door arthur2000 »

En?
Is het gelukt me die 3000 euro.
Anders koop ik maar niet die auto en dat huis en leen ik kale kip je wel mijn laatste veertje.
Waar kan ik de 1,50 euro naar overschrijven?

Gesloten