Ferratum minileningen en Trust and Law incasso

Een lening afgesloten of van plan dit te gaan doen? Bespreek het in dit topic.
stofzuigertje

Re: Ferratum minileningen en Trust and Law incasso

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

In een 2 tal zittingen is de Claim van Ferratum afgewezen wegens niet toegestane meer dan 14 Rente + kosten.

Ook is er geen eis voor terug betalen van geleende geld, maar nog niet permanent Cadeau...

Het gevraagde is in strijd met wettelijke regels en afgewezen, hoger beroep is gezien bedrag niet mogelijk dus moeten zij nogmaals een zaak aanspannen!
Wel zijn ze veroordeeld tot betalen kosten tegenpartij.

Deze aangevraagde zaak verloren en of nogmaals een zaak met juiste gegevens mogelijk is moet nog onderzocht worden.
Als je voor een niet toegestaan boven 14% claim, mag je dan bij verlies nogmaals een rechtszaak voor hetzelfde starten of is dat ook verlies omdat je maar 1 kans hebt?

De rechter hoeft geen uitspraak te doen bij foute claim en het uitgeleende terug te geven eisen.
Elke rechter mag zelf beslissen.

Er is dus kans op gratis geld maar beslist geen garantie!

Jarnobleekers
Berichten: 7
Lid geworden op: 03 jun 2018 19:02

Re: Ferratum minileningen en Trust and Law incasso

Ongelezen bericht door Jarnobleekers »

@Sacredfour zojuist heb ik deze mail ontvangen en ik vroeg me af waar kan ik me bij u kan aanmelden?

Geachte heer,

Het staat u uiteraard vrij om u aan te sluiten bij Dhr Borgert.
Echter blijven wij bij ons standpunt om niet akkoord te gaan met uw voorstel.

Ik hoop u voldoende te hebben geïnformeerd.

Hoogachtend,

Kimberly ....

Trust and Law Incassoservices B.V.

KvK: 56180470
Tel: +31 (0) 85 273 71 81

Postbus 125
2700 AC Zoetermeer
085-2737181
logo

Jarnobleekers
Berichten: 7
Lid geworden op: 03 jun 2018 19:02

Re: Ferratum minileningen en Trust and Law incasso

Ongelezen bericht door Jarnobleekers »

Het opmerkelijke is dat ik drie minuten na mijn mail al antwoord kreeg en ik vroeg me af hoe sterk Trust and Law staat

sacredfour
Berichten: 1867
Lid geworden op: 08 jul 2011 18:15

Re: Ferratum minileningen en Trust and Law incasso

Ongelezen bericht door sacredfour »

jarnobleekers,

De CEO van Trust and Law is op vakantie. Ik denk dat hij wel met een voorstel komt als hij terug is.

Ronaldjecas
Berichten: 15
Lid geworden op: 24 jul 2018 15:20

Re: Ferratum minileningen en Trust and Law incasso

Ongelezen bericht door Ronaldjecas »

.
Laatst gewijzigd door Ronaldjecas op 11 nov 2018 22:53, 1 keer totaal gewijzigd.

16again
Berichten: 16104
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: Ferratum minileningen en Trust and Law incasso

Ongelezen bericht door 16again »

Jarnobleekers schreef: Echter blijven wij bij ons standpunt om niet akkoord te gaan met uw voorstel.

Ik hoop u voldoende te hebben geïnformeerd.

Hoogachtend,

Kimberly ....

Trust and Law Incassoservices B.V.
Wat was "uw voorstel?"

Lady1234
Berichten: 27121
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Ferratum minileningen en Trust and Law incasso

Ongelezen bericht door Lady1234 »

16again schreef:
Jarnobleekers schreef: Echter blijven wij bij ons standpunt om niet akkoord te gaan met uw voorstel.

Ik hoop u voldoende te hebben geïnformeerd.

Hoogachtend,

Kimberly ....

Trust and Law Incassoservices B.V.
Wat was "uw voorstel?"
Het voorstel? “Als jullie de hele vordering schrappen, zal ik jullie niet meer lastigvallen”. :lol: :lol:

Jarnobleekers
Berichten: 7
Lid geworden op: 03 jun 2018 19:02

Re: Ferratum minileningen en Trust and Law incasso

Ongelezen bericht door Jarnobleekers »

De garantstellingskosten van de totale vordering te verrekenen

Ronaldjecas
Berichten: 15
Lid geworden op: 24 jul 2018 15:20

Re: Ferratum minileningen en Trust and Law incasso

Ongelezen bericht door Ronaldjecas »

.
Laatst gewijzigd door Ronaldjecas op 11 nov 2018 22:52, 1 keer totaal gewijzigd.

Croongetuige
Berichten: 8
Lid geworden op: 11 aug 2017 13:18

Re: Ferratum minileningen en Trust and Law incasso

Ongelezen bericht door Croongetuige »

-
Laatst gewijzigd door Croongetuige op 26 jul 2018 13:27, 1 keer totaal gewijzigd.

janesje16
Berichten: 26
Lid geworden op: 26 jul 2018 12:12

Re: Ferratum minileningen en Trust and Law incasso

Ongelezen bericht door janesje16 »

hallo,sacred four,hoe kan ik jou machtigen voor regelen trust and law incasso,heb 1100 geleendseptember 2017 en bij trust and law nu1660,35 open staan.IK heb in dec 200 betaalt aan pactumcollections en 2keer 138 bij trust and law.

Croongetuige
Berichten: 8
Lid geworden op: 11 aug 2017 13:18

Re: Ferratum minileningen en Trust and Law incasso

Ongelezen bericht door Croongetuige »

Ze stoppen hun kop in het zand...

"Geachte heer *.

Bedankt voor uw e-mail.

Dit is een onafhankelijke rechtszaak tegen een ander bedrijf. Deze rechtszaak heeft geen betrekking tot Ferratum. Wij hebben geen connectie met dit bedrijf en deze uitspraak heeft alleen betrekking op deze specifieke zaak.

Ik hoop dat ik u zo voldoende heb geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

Ferratum logo

Mike

Customer Support Officer

[email protected]

Ferratum UK/NL office | 25 Goodlass Road, Suite 318, L24 9HJ, Liverpool, United Kingdom | http://www.ferratum.nl
"

stofzuigertje

Re: Ferratum minileningen en Trust and Law incasso

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

janesje16 schreef:hallo,sacred four,hoe kan ik jou machtigen voor regelen trust and law incasso,heb 1100 geleendseptember 2017 en bij trust and law nu1660,35 open staan.IK heb in dec 200 betaalt aan pactumcollections en 2keer 138 bij trust and law.
Als je €1100, - zou lenen tegen maximaal wettelijk toegestane 14% zou het nu € 1254,- moeten zijn in September 2018.

Als je de termijnen miste van afgesproken afbetaling kunnen er hoge incasso kosten bij komen.
Maar als ze gelijk teveel vragen dus boven 14% is het een illegale transactie en De €1660,- lijkt me teveel.

Als ze het niet aanpassen is volledig weigeren en wachten op de rechter waar ze zeker naar toe gaan de manier.
Ze mogen niet meer vragen dan wettelijk is toegestaan en als ze het wel doen is deze overeenkomst nietig en moeten je op de zitting rechtbank wachten.

Verder doe ik geen uitspraak wie wat moet doen, maar ik betaal zelf niets voorlopig en reageer ook niet op incasso brieven, behalve de vraag wanneer de beloofde juridische procedure in gang word gezet zodat ik de vakantie kan bepalen wegens rechtbank uitnodiging!

janesje16
Berichten: 26
Lid geworden op: 26 jul 2018 12:12

Re: Ferratum minileningen en Trust and Law incasso

Ongelezen bericht door janesje16 »

heb in 2017 ongeveer 760euro aan gerant kosten betaald,de laaste leningvan 1100 plus 487,00plus 40euro incasso,plus nu 201euro incasso bij trust and law,dat is boven de 1100 nog eens 728 erovereen,die 728 erAF HALEN DOOR TEVEEL GARANT RENTE KOSTEN IS-32 EN HEB AL 477BETAALD.

DUS ALS IK NOG 623 BETAAL AAN TRUST AND LAW ZAL IK E WEL VAN AF ZIJN

Lady1234
Berichten: 27121
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Ferratum minileningen en Trust and Law incasso

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Al die hoofdletters hoeven niet. U bent aan het schreeuwen. Schreeuwen kunt u beter tegen uzelf doen, dat u die leningen maar blijft aangaan.

Webber
Berichten: 192
Lid geworden op: 11 jun 2018 22:08

Re: Ferratum minileningen en Trust and Law incasso

Ongelezen bericht door Webber »

janesje16 schreef:hallo,sacred four,hoe kan ik jou machtigen voor regelen trust and law incasso,heb 1100 geleendseptember 2017 en bij trust and law nu1660,35 open staan.IK heb in dec 200 betaalt aan pactumcollections en 2keer 138 bij trust and law.
Vriend, je dient eerst gewoon die €1660,35 te betalen.
Als je de volledige lening hebt terug betaald aan Trust and Law dan kan je een poging wagen de in het verleden betaalde garantkosten terug te verhalen op Ferratum.

Webber
Berichten: 192
Lid geworden op: 11 jun 2018 22:08

Re: Ferratum minileningen en Trust and Law incasso

Ongelezen bericht door Webber »

janesje16 schreef:heb in 2017 ongeveer 760euro aan gerant kosten betaald,de laaste leningvan 1100 plus 487,00plus 40euro incasso,plus nu 201euro incasso bij trust and law,dat is boven de 1100 nog eens 728 erovereen,die 728 erAF HALEN DOOR TEVEEL GARANT RENTE KOSTEN IS-32 EN HEB AL 477BETAALD.

DUS ALS IK NOG 623 BETAAL AAN TRUST AND LAW ZAL IK E WEL VAN AF ZIJN

Vreemde manier van rekenen houdt u er op na.
U had beter van te voren kunnen bedenken dat u het geleende bedrag nooit terug kunt betalen...
Nogmaals u dient uw lening terug te betalen.
Als u dat gedaan heeft kan u gaan procederen om de te veel betaalde garantkosten terug te krijgen..
Maar ik geef u weinig kans.
Denkt u nu werkelijk dat Ferratum of Loanrider de garantkosten die u en andere personen die een flitskrediet hebben afgesloten gaan terugbetalen?
Ik zou zeggen droom verder... :roll:

sacredfour
Berichten: 1867
Lid geworden op: 08 jul 2011 18:15

Re: Ferratum minileningen en Trust and Law incasso

Ongelezen bericht door sacredfour »

Webber schreef:
janesje16 schreef:hallo,sacred four,hoe kan ik jou machtigen voor regelen trust and law incasso,heb 1100 geleendseptember 2017 en bij trust and law nu1660,35 open staan.IK heb in dec 200 betaalt aan pactumcollections en 2keer 138 bij trust and law.
Vriend, je dient eerst gewoon die €1660,35 te betalen.
Als je de volledige lening hebt terug betaald aan Trust and Law dan kan je een poging wagen de in het verleden betaalde garantkosten terug te verhalen op Ferratum.
Ja, dat krijg je op een forum, tegenstrijdige berichten. Dit gaat de Ferratum gedupeerden niet helpen. Het is dan ook niet voor niks dat ik Ferratum gedupeerden vraag om mij de zaak voor ze te laten overnemen.

Nogmaals, verklaar al je overeenkomsten met Ferratum nietig. Doe verder even niks.

lassestra
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 jul 2018 11:00

Re: Ferratum minileningen en Trust and Law incasso

Ongelezen bericht door lassestra »

Ik heb in de afgelopen 7 maanden een totaal bedrag van 1067,78 aan Global Guarantee kosten moeten betalen. Momenteel heb ik niets meer open staan en is alles afbetaald. Denkt iemand hier, dat er nog een kans is het bedrag wat naar de externe partij Global Guarantee is gegaan, terug te krijgen. Of acht men de kans klein. En hier geen energie meer in te steken.

16again
Berichten: 16104
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: Ferratum minileningen en Trust and Law incasso

Ongelezen bericht door 16again »

Bij de rechter kun je er wellicht een gunstig vonnis uitslepen, en dienen garantkosten te worden terugbetaald.

Ik ben alleen bang, dat, voordat je een cent hiervan gaat zien, de tegenpartij op de fles is

Plaats reactie