Ferratum minileningen en Trust and Law incasso

Een lening afgesloten of van plan dit te gaan doen? Bespreek het in dit topic.
Moneyman
Berichten: 29872
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Ferratum minileningen en Trust and Law incasso

Ongelezen bericht door Moneyman »

sacredfour schreef:In het geval dat je geen proceskostenvergoeding zou krijgen dan zal de rechter waarschijnlijk wel partijen hun eigen kosten laten dragen.
Als ze eenmaal voor onverschuldigde betaling (dus: een legitieme vordering) gaan dagvaarden is die kans nihil. Alleen als ze op basis van de overeenkomst zouden gaan dagvaarden zou je gelijk hebben. Maar dat zullen ze ongetwijfeld nooit doen :wink:
sacredfour schreef:Voor de mensen die zich bij mij hebben aangesloten hoeven dan ook niet bang te zijn. In het uitzonderlijke geval dat Ferratum toch gaat dagvaarden zal ik de juridische kosten voor mijn rekening nemen.
Ik heb nu meer dan een maand geleden een heel redelijk voorstel gedaan bij Trust and Law voor mijn klanten. Trust and Law laat niets meer van zich horen.
Ben erg benieuwd hoe ze hier uiteindelijk op langere termijn mee om zullen gaan. Ik ben het vaak niet eens met je achterliggende motivatie, maar in deze casus heb je een mooi stuk werk verricht om onwettige praktijken een halt toe te roepen.

Bocajunior
Berichten: 29
Lid geworden op: 01 aug 2018 21:36

Re: Ferratum minileningen en Trust and Law incasso

Ongelezen bericht door Bocajunior »

Goedermorgen.

Even een update over mijn status met Ferratum. Mijn 2 termijnen zijn nou verstreken. Ze hebben 3 keer gebeld en krijg 3 keer per week mail van factum . Daar staat in er hebben telefonisch contact met u gezocht bla bla. Wilt u zo spoedig mogelijk betalen. Telkens de zelfde mail. Zelfs als ze niet gebeld hebben krijg ik dez3 mail. Nu heb ik weer een mail ontvangen en daar staat in te betalen bedrag Ferratum en global. €549 EURO.
terwijl leen bedrag 600 was plus 290 garant kosten dus een totaal van 890. Ik even kijken op Ferratum site en iDEAL link aangetikt. Staat daar bij garant kosten 549. En bij betaling Ferratum een bedrag van 255 ofzo. Haha.
Volgens mij weten ze van voor tot achter niet waar ze mee bezig zijn.

sacredfour
Berichten: 1867
Lid geworden op: 08 jul 2011 18:15

Re: Ferratum minileningen en Trust and Law incasso

Ongelezen bericht door sacredfour »

Moneyman schreef:
sacredfour schreef:In het geval dat je geen proceskostenvergoeding zou krijgen dan zal de rechter waarschijnlijk wel partijen hun eigen kosten laten dragen.
Als ze eenmaal voor onverschuldigde betaling (dus: een legitieme vordering) gaan dagvaarden is die kans nihil. Alleen als ze op basis van de overeenkomst zouden gaan dagvaarden zou je gelijk hebben. Maar dat zullen ze ongetwijfeld nooit doen :wink:
sacredfour schreef:Voor de mensen die zich bij mij hebben aangesloten hoeven dan ook niet bang te zijn. In het uitzonderlijke geval dat Ferratum toch gaat dagvaarden zal ik de juridische kosten voor mijn rekening nemen.
Ik heb nu meer dan een maand geleden een heel redelijk voorstel gedaan bij Trust and Law voor mijn klanten. Trust and Law laat niets meer van zich horen.
Ben erg benieuwd hoe ze hier uiteindelijk op langere termijn mee om zullen gaan. Ik ben het vaak niet eens met je achterliggende motivatie, maar in deze casus heb je een mooi stuk werk verricht om onwettige praktijken een halt toe te roepen.
Beste Moneyman,
ja, al doende leert men. Ik heb mijn toon en mijn manier van aanpak drastisch gewijzigd in de loop der jaren. Ik ben nu veel gematigder. Uiteindelijk gaat het om resultaat.

Webber
Berichten: 192
Lid geworden op: 11 jun 2018 22:08

Re: Ferratum minileningen en Trust and Law incasso

Ongelezen bericht door Webber »

Bocajunior schreef:Goedermorgen.

Even een update over mijn status met Ferratum. Mijn 2 termijnen zijn nou verstreken. Ze hebben 3 keer gebeld en krijg 3 keer per week mail van factum . Daar staat in er hebben telefonisch contact met u gezocht bla bla. Wilt u zo spoedig mogelijk betalen. Telkens de zelfde mail. Zelfs als ze niet gebeld hebben krijg ik dez3 mail. Nu heb ik weer een mail ontvangen en daar staat in te betalen bedrag Ferratum en global. €549 EURO.
terwijl leen bedrag 600 was plus 290 garant kosten dus een totaal van 890. Ik even kijken op Ferratum site en iDEAL link aangetikt. Staat daar bij garant kosten 549. En bij betaling Ferratum een bedrag van 255 ofzo. Haha.
Volgens mij weten ze van voor tot achter niet waar ze mee bezig zijn.

Als je mogelijkheden hebt om het leenbedrag van €600 te betalen zou ik dat overmaken aan Ferratum.
Dan ben je van die cowboys af.
De garantkosten die betaal je uiteraard niet.
Of je kiest er voor om je belangen te laten behartigen door Sacredfour ,dat kan natuurlijk ook.
Nadeel is dan wel dat ze je blijven bestoken met telefoontjes,mails en het waarschijnlijk op een gegeven moment uit handen geven aan Trust and Law..die je ook gaat lastigvallen met intimiderende mailtjes...
Laatst gewijzigd door Webber op 03 sep 2018 12:22, 1 keer totaal gewijzigd.

Bocajunior
Berichten: 29
Lid geworden op: 01 aug 2018 21:36

Re: Ferratum minileningen en Trust and Law incasso

Ongelezen bericht door Bocajunior »

Webber schreef:
Bocajunior schreef:Goedermorgen.

Even een update over mijn status met Ferratum. Mijn 2 termijnen zijn nou verstreken. Ze hebben 3 keer gebeld en krijg 3 keer per week mail van factum . Daar staat in er hebben telefonisch contact met u gezocht bla bla. Wilt u zo spoedig mogelijk betalen. Telkens de zelfde mail. Zelfs als ze niet gebeld hebben krijg ik dez3 mail. Nu heb ik weer een mail ontvangen en daar staat in te betalen bedrag Ferratum en global. €549 EURO.
terwijl leen bedrag 600 was plus 290 garant kosten dus een totaal van 890. Ik even kijken op Ferratum site en iDEAL link aangetikt. Staat daar bij garant kosten 549. En bij betaling Ferratum een bedrag van 255 ofzo. Haha.
Volgens mij weten ze van voor tot achter niet waar ze mee bezig zijn.

Als je mogelijkheden hebt om het leenbedrag van €600 te betalen zou ik dat overmaken aan Ferratum.
Dan ben je van die cowboys af.
De garantkosten die betaal je uiteraard niet.
Ja klopt. Maar vind zo gek bedrag. Volgens pactum debiteur is totaal bedrag dus 549. Maar als ik vervolgens op Ferratum ben en klik de iDEAL link aan dan staat er bij garant kosten dus die 549 en te betalen aan Ferratum 255 ofzo. Heb al even gemaild naar pactum hoe die bedragen tot stand zijn gekomen etc.

Webber
Berichten: 192
Lid geworden op: 11 jun 2018 22:08

Re: Ferratum minileningen en Trust and Law incasso

Ongelezen bericht door Webber »

Als je zeker weet dat je €600 geleend hebt dan zou ik dat met de eventuele wettelijke rente..overmaken op het bankrekening nummer van Ferratum.
Ik zou die IDeal link niet gebruiken.
Wel duidelijk je betalingskenmerk er bij zetten...
Zodat je later altijd kan aantonen dat je betaald hebt.

Bocajunior
Berichten: 29
Lid geworden op: 01 aug 2018 21:36

Re: Ferratum minileningen en Trust and Law incasso

Ongelezen bericht door Bocajunior »

Webber schreef:Als je zeker weet dat je €600 geleend hebt dan zou ik dat met de eventuele wettelijke rente..overmaken op het bankrekening nummer van Ferratum.
Ik zou die IDeal link niet gebruiken.
Wel duidelijk je betalingskenmerk er bij zetten...
Zodat je later altijd kan aantonen dat je betaald hebt.
Ja ben ook wel bereid dat te betalen evt. Maar ze gebruiken in elke mail andere kenmerk nummer. Ze zijn precies zelfde telkens op 1 cijfer na die wisselt steeds. Haha. Moet niet zo wezen dat ik dit betaal en dat ik daarna weer mails krijg met bedragen.. Ze gaan vreemd te werk daar maar goed

Webber
Berichten: 192
Lid geworden op: 11 jun 2018 22:08

Re: Ferratum minileningen en Trust and Law incasso

Ongelezen bericht door Webber »

Bocajunior schreef:
Webber schreef:Als je zeker weet dat je €600 geleend hebt dan zou ik dat met de eventuele wettelijke rente..overmaken op het bankrekening nummer van Ferratum.
Ik zou die IDeal link niet gebruiken.
Wel duidelijk je betalingskenmerk er bij zetten...
Zodat je later altijd kan aantonen dat je betaald hebt.
Ja ben ook wel bereid dat te betalen evt. Maar ze gebruiken in elke mail andere kenmerk nummer. Ze zijn precies zelfde telkens op 1 cijfer na die wisselt steeds. Haha. Moet niet zo wezen dat ik dit betaal en dat ik daarna weer mails krijg met bedragen.. Ze gaan vreemd te werk daar maar goed

Kan je niet het kenmerk van hun eerste mail van hun gebruiken waar het leenbedrag in staat genoemd?
Als je eenmaal betaalt hebt...en ze blijven je lastig vallen...dan stuur je gewoon een betalingsafschrift naar ze toe.
Waarschijnlijk zullen ze nog wel intimiderende mailtjes naar je sturen dat je de externe garantsteller moet betalen....maar die moet je gewoon negeren.
Die stoppen vanzelf.. :wink:

Had het zelfde met loanrider,ik was overigens gedagvaard,Palden (Loanrider) heeft mij toen een week voor de rechtzaak een schikkingsvoorstel gedaan via van Lith gerechtsdeurwaarders. Ben daar mee accoord gegaan en heb het bedrag wat zij in het schikkingsvoorstel deden betaalt.

En na een week kreeg ik opeens intimiderende mailtjes van hun garantsteller Fairsecure...
Of ik de externe garantstelling ook maar wilde betalen voor hun geleverde diensten...
Welke diensten... :shock:
Oja als ik binnen een week betaalde kreeg ik korting op de garantkosten.
De grapjurken.
Uiteraard niet betaald en niks meer van gehoord.

16again
Berichten: 16033
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: Ferratum minileningen en Trust and Law incasso

Ongelezen bericht door 16again »

Webber schreef: Had het zelfde met loanrider,ik was overigens gedagvaard,Palden (Loanrider) heeft mij toen een week voor de rechtzaak een schikkingsvoorstel gedaan via van Lith gerechtsdeurwaarders. Ben daar mee accoord gegaan en heb het bedrag wat zij in het schikkingsvoorstel deden betaalt.

En na een week kreeg ik opeens intimiderende mailtjes van hun garantsteller Fairsecure...
Of ik de externe garantstelling ook maar wilde betalen voor hun geleverde diensten...
Hieruit blijkt dat als je betaalt terwijl Ferratum niet akkoord is met nietig verklaring, je nog steeds lastig kan worden gevallen over die garantkosten.

sacredfour
Berichten: 1867
Lid geworden op: 08 jul 2011 18:15

Re: Ferratum minileningen en Trust and Law incasso

Ongelezen bericht door sacredfour »

Webber, waarom wil jij zo graag dat iedereen betaald?
Laat de mensen zelf een afweging maken.
Als je je bij mij aanmeldt dat wordt je niet meer lastig gevallen door Trust and Law.
Ik regel dan verder alles voor je.
Ik onderhandel dan verder met Trust and Law.

GertCapri
Berichten: 82
Lid geworden op: 30 aug 2018 12:38

Re: Ferratum minileningen en Trust and Law incasso

Ongelezen bericht door GertCapri »

sacredfour schreef:Webber, waarom wil jij zo graag dat iedereen betaald?
Laat de mensen zelf een afweging maken.
Als je je bij mij aanmeldt dat wordt je niet meer lastig gevallen door Trust and Law.
Ik regel dan verder alles voor je.
Ik onderhandel dan verder met Trust and Law.
De kans is groot dat mensen lezen dat ze niet moeten betalen en dit dan ook niet doen, de vraag is dan of ze zich ook daadwerkelijk bij jou aanmelden. Persoonlijk vind ik dat het oproepen tot niet betalen wel met wat meer nuance mag, veel mensen lezen niet betalen en zien dat als een uitweg. De kans is groot dat ze de rest niet lezen (hetgeen waarvan Ferratum makkelijk gebruik maakte). Als je oproept tot het (helemaal) niet betalen geef dan wel duidelijk alle informatie.

Webber geeft overigens zoals velen het advies om het leenbedrag wel terug betaald moet worden. Hij noemt nergens dat je meer moet betalen, ook geeft hij aan wat hij zelf gedaan, namelijk de schikking getroffen. Ik kan met alle goede wil van de wereld nergens lezen dat hij zegt dat een ander dat ook moet doen.

Webber
Berichten: 192
Lid geworden op: 11 jun 2018 22:08

Re: Ferratum minileningen en Trust and Law incasso

Ongelezen bericht door Webber »

sacredfour schreef:Webber, waarom wil jij zo graag dat iedereen betaald?
Laat de mensen zelf een afweging maken.
Als je je bij mij aanmeldt dat wordt je niet meer lastig gevallen door Trust and Law.
Ik regel dan verder alles voor je.
Ik onderhandel dan verder met Trust and Law.

Ik schrijf nergens dat je MOET betalen....als je terugleest zie je ook dat ik tegen forumlid Bocajunior zeg dat hij ook de keus kan maken met jou in zee te gaan.
Dus ik laat mensen zelf de afweging maken.

Zijn er forumleden die met jou in zee zijn gegaan,die daadwerkelijk geen mails meer krijgen van Trust and Law? :shock:
Want daar geloof ik namelijk niet in.
En ik heb ook niet de indruk als ik in dit topic teruglees er wat te onderhandelen valt met de incasso cowboys van Trust and Law.

Webber
Berichten: 192
Lid geworden op: 11 jun 2018 22:08

Re: Ferratum minileningen en Trust and Law incasso

Ongelezen bericht door Webber »

16again schreef:
Webber schreef: Had het zelfde met loanrider,ik was overigens gedagvaard,Palden (Loanrider) heeft mij toen een week voor de rechtzaak een schikkingsvoorstel gedaan via van Lith gerechtsdeurwaarders. Ben daar mee accoord gegaan en heb het bedrag wat zij in het schikkingsvoorstel deden betaalt.

En na een week kreeg ik opeens intimiderende mailtjes van hun garantsteller Fairsecure...
Of ik de externe garantstelling ook maar wilde betalen voor hun geleverde diensten...
Hieruit blijkt dat als je betaalt terwijl Ferratum niet akkoord is met nietig verklaring, je nog steeds lastig kan worden gevallen over die garantkosten.
Ik zou me daar niet zo druk om maken.
Als je als client van Loanrider of Ferratum de hoofdsom betaald hebt zullen ze waarschijnlijk nog een paar keer een mail sturen over niet betaalde garantkosten.
Die stuur je dan regelrecht door naar je digitale prullenbak! :mrgreen:

naatharmse1982
Berichten: 8
Lid geworden op: 13 aug 2018 06:05

Re: Ferratum minileningen en Trust and Law incasso

Ongelezen bericht door naatharmse1982 »

Zou iemand duidelijkheid kunnen geven of er nou wel of niet incassokosten berekent mogen worden. Heb een mailtje gestuurd naar trust and law (nietig verklaring) en ook gemeld dat incassokosten niet mag en ik kreeg vervolgens dit te lezen:

Ook met betrekking tot uw standpunt dat de incassokosten onrechtmatig zouden worden geëist, slaat u de plank spreekwoordelijk volledig mis. De eis van cliënte om schadevergoeding te eisen wegens vertraging in de nakoming van de verplichtingen, is in conformiteit met de geldende wet- en regelgeving. Bovendien, zelfs wanneer de overeenkomst nietig zou worden verklaard, heeft cliënte een vordering op grond van een onverschuldigde betaling. Indien u de verplichting tot de terugbetaling van de onverschuldigde betaling niet-nakomt, mogen hier gewoon incassokosten over voor berekend; ook conform Nederlandse wetgeving.

In de eerste mail die je krijgt tot verzoek betaling hebben ze het over incassokosten en er wordt btw gerekend. Nu hebben ze het eerst over een vertragingsvergoeding wat mag maar niet meer mag zijn dan die wettelijke 14% en daarna toch over incassokosten.

Kan iemand vertellen wat juist is????

Webber
Berichten: 192
Lid geworden op: 11 jun 2018 22:08

Re: Ferratum minileningen en Trust and Law incasso

Ongelezen bericht door Webber »

Ik zou het ook wel willen weten,heb met betrekking tot Loanrider ook incassokosten moeten betalen aan van Lith gerechtsdeurwaarders.

Moneyman
Berichten: 29872
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Ferratum minileningen en Trust and Law incasso

Ongelezen bericht door Moneyman »

Als er sprake is van een vordering op basis van een kredietovereenkomst die onder de werking van de oude WCK (thans: art. 7:52 en verder BW) valt (dus: lager dan € 40.000,00 en een vordering op een consument), dan mogen er sowieso geen incassokosten berekend worden. Alle kosten van het krediet worden dan immers geacht in de kredietvergoeding (lees: rente) begrepen te zijn.

Als er sprake is van een vordering uit hoofde van onverschuldigde betaling, mogen daarover gewoon incassokosten berekend worden. De vordering vloeit dan immers niet meer voort uit de kredietovereenkomst. Punt is alleen wél dat dan gewoon de WIK van toepassing is; oftewel: die incassokosten ben je slechts verschuldigd als je vooraf een juiste veertien-dagenbrief hebt ontvangen.

Als je dus gedagvaard wordt op basis van onverschuldigde betaling, zonder dat je eerst daarvoor bent aangemaand, ben je géén incassokosten verschuldigd. Als je alleen bent aangemaand op basis van de kredietovereenkomst, geldt dat niet als aanmaning voor de onverschuldigde betaling.
Laatst gewijzigd door Moneyman op 03 sep 2018 16:32, 1 keer totaal gewijzigd.

naatharmse1982
Berichten: 8
Lid geworden op: 13 aug 2018 06:05

Re: Ferratum minileningen en Trust and Law incasso

Ongelezen bericht door naatharmse1982 »

Oké bedankt moneyman.

Maar tis daar echt een zooitje volgens mij. Bovenaan de mail staat:

Geachte mevrouw Kamara,

Heet toch echt anders met mijn achternaam

Webber
Berichten: 192
Lid geworden op: 11 jun 2018 22:08

Re: Ferratum minileningen en Trust and Law incasso

Ongelezen bericht door Webber »

Moneyman schreef:Als er sprake is van een vordering op basis van een kredietovereenkomst die onder de werking van de oude WCK (thans: art. 7:52 en verder BW) valt (dus: lager dan € 40.000,00 en een vordering op een consument), dan mogen er sowieso geen incassokosten berekend worden. Alle kosten van het krediet worden dan immers geacht in de kredietvergoeding (lees: rente) begrepen te zijn.

Als er sprake is van een vordering uit hoofde van onverschuldigde betaling, mogen daarover gewoon incassokosten berekend worden. De vordering vloeit dan immers niet meer voort uit de kredietovereenkomst. Punt is alleen wél dat dan gewoon de WIK van toepassing is; oftewel: die incassokosten ben je slechts verschuldigd als je vooraf een juiste veertien-dagenbrief hebt ontvangen.

Als je dus gedagvaard wordt op basis van onverschuldigde betaling, zonder dat je eerst daarvoor bent aangemaand, ben je géén incassokosten verschuldigd. Als je alleen bent aangemaand op basis van de kredietovereenkomst, geldt dat niet als aanmaning voor de onverschuldigde betaling.
Dank je wel voor je verhelderende uitleg!

Illarny
Berichten: 10
Lid geworden op: 01 aug 2018 15:25

Re: Ferratum minileningen en Trust and Law incasso

Ongelezen bericht door Illarny »

Naar aanleiding van het stukje wat ik eerder heb geschreven op dit forum:

quote
In het verre verleden, ben er nu achter dat het in het jaar 2012, heb ik ook een flitskrediet afgesloten bij Ferratum. Door omstandigheden heb ik deze nooit terugbetaald. Ook nooit herinneringen overgekregen. Tot gisteravond. Ik kreeg een ingebrekestelling mail van Trust and Law of ik binnen 7 dagen na dagtekening een bedrag ad
Hoofdsom € 384,00
Incassokosten € 57,60
Btw € 12,10
Reeds door u voldaan € 0,00
Totaal te voldoen € 453,70
wilde voldoen.

Ik heb hun de vanochtend terug gemaild dat voordat ik aktie onderneem, eerst wil weten wanneer dat was geweest en waarom ik niet eerder herinneringen heb gekregen.
Ik kreeg vrij snel antwoord;
Specificatie hoofdsom:


Factuurnummer Factuurdatum Vervaldatum Bedrag
497918 27-08-2012 26-09-2012 € 384,00

Specificatie rente en incassokosten:


Hoofdsom € 384,00
Wettelijke rente € 0,00
Incassokosten € 57,60
Bureaukosten € 0,00
Btw € 12,10
In mindering voldaan € 0,00
Totaal te voldoen € 453,70

In de tweede mail die meteen daarna kwam stond o.a.dit:

Dank voor uw e-mail. Ik heb uw e-mail naar mijn opdrachtgever verzonden. Zodra ik van haar een reactie heb ontvangen, zal ik u nader informeren. Uiteraard zullen wij onze incassomaatregelen momenteel staken in afwachting van een reactie van mijn opdrachtgever.

Mijn vraag is nu, is dit inmiddels niet verjaard? Ik weet zeker dat ik geen stuitingsbrief gehad had/hebt in de afgelopen jaren.

Unquote.

heb ik gisteren Trust and Law , na verscheidene keren mails, brieven en telefoontjes (die ik niet beantwoord heb), een verjaringsmail toegestuurd. Ik heb die lui twee weken de tijd gegeven mij schriftelijk bewijsstukken toe te sturen waarin zij mij gestuit hebben. Zoniet dan is het klaar met hun.

koekoeksklok
Berichten: 12
Lid geworden op: 02 aug 2018 18:07

Re: Ferratum minileningen en Trust and Law incasso

Ongelezen bericht door koekoeksklok »

Ik heb aangegeven dat ik het onverschuldige bedrag wil betalen; de hoofdlening plus 14% rente. (Nietigverklaring bij Trust & Law + Ferrattum)

Daarbij aangegeven dat ik reeds 460 euro betaald heb aan Trust & Law. (totaal 800)

Hierbij de reactie

Geachte heer,

Met referte naar uw schrijven d.d. 29-08-2018, bericht ik u als volgt.

Laat ik vooropstellen dat cliënte nogmaals benadrukt dat zij persisteert in haar stelling dat zij handelt in conformiteit met de geldende wet- en regelgeving.

Maar, laat ik nou eens redeneren dat de uitspraak van Loanrider op cliënte van toepassing is – hetgeen cliënte overigens nadrukkelijk betwist daar de desbetreffende juridische procedure betrekking heeft op een ander bedrijf, met andere procedures – dan nog bent u cliënte een bedrag verschuldigd. Als mijn informatie klopt, hebt u in totaal EUR 800,00 geleend. Daarentegen hebt u tot op heden nog niks terugbetaald aan cliënte, zodat thans in ieder geval nog EUR 334,02 aan krediet – vermeerderd met de geldende rente – openstaat. Dan heb ik het nog niet over de kosten voor de garantsteller.

Ik raad u derhalve met klem aan om in ieder geval het onbetwiste gedeelte terug te betalen, in gebreke waarvan u het risico loopt dat cliënte u in rechte gaat betrekken op basis van niet-nakoming van de overeenkomst dan wel op basis van een vordering uit hoofde van een onverschuldigde betaling. U kunt er van uitgaan dat in ieder geval een vordering op basis de vordering uit hoofde van een onverschuldigde betaling succesvol zal zijn, zoals u zelf ook al in uw e-mail heeft bevestigd.

U heeft geld geleend en dat dient terug te worden betaald: iedereen weet dat gratis geld niet bestaat.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.


Met vriendelijke groet,


Trust and Law Incassoservices B.V.

KvK: 56180470
Tel: +31 (0) 85 273 71 81

Postbus 125
2700 AC Zoetermeer

Plaats reactie