LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] borg

Een lening afgesloten of van plan dit te gaan doen? Bespreek het in dit topic.
hopeloos3
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 jan 2008 01:12

borg

Ongelezen bericht door hopeloos3 »

hallo wie ken mij helpen. zal zogoed mogelijk me verhaal doen
ik heb 15 jaar met meneer samen gewoond met veel slaag en geweld hadt nooit ergens inzage in alles was achter slot en grendel meneer kwam keer thuis en zij dat ik moest tekenen dat wilde ik niet want hij wilde voor 30000 lenig en een auto kopen onder dwang moest ik tekenen en hij zij alles is rond alleen hij kreeg het niet als ik me handtekenig niet zete hij sloeg me en ja ik getekend en een blauw oog nooit geen papieren van gezien ik had ook geen inkomen toen die tijd hij wel
ik heb allemoet verzamenl en ik ben in 2003 van meneer af gegaan ik wist ook dat hij al jaren vreemd ging bij haar woont hij ook nu daarna heeft hij me bija dood geslagen omdat ik bij hem wegben gegaan en hij is veroordeeld daarvoor en ik heeft verschilende blijvende letsels aan overgehouden ik moest van de politie ver uit zijn buurt blijven want meneer probeer alles om mij kapot temaken ik ben nu gelukkig en alles beetje op rails ben hertrouwd en heb vast werk is niet veel maar we zijn gelukkig en hebben geen schulden nu krijg ik een brief op de mat van dat ik even binnen 8 dagen 15 000 euro moet betalen omdat meneer niet meer betaald omdat hij mij wil pakken ik weet meneer zit nu in de wao en heeft nog meer dan mij en me partner kunnen ze nu de rest bij mij verhalen hij geeft zijn eigen niet meer thuis hij heeft hoord ik vanaf 2005 niet meer betaald terwij lhij geld heeft een inkomen met zij vriendin ook ken dit zomaar meneer wil me liefs dood en ik moet dan toch borg blijven wat moet ik doen als i kdat moet betalen is me dood vonnis en meneer lach hel p me aub weet het niet meer

g.w.quax
Berichten: 5
Lid geworden op: 20 sep 2006 18:06

Re: borg

Ongelezen bericht door g.w.quax »

En ja, zo zijn er velen. Het enige wat ik je ten sterktse aanraad is.
Neem zo snel mogelijk een advokaat. Ik weet het het is duur ( het gaat naar inkomen dus misschien valt het mee)maar als je moet betalen ben je falliet.
Verder kan niemand je helpen en je huidige partner doet ook mee als je in gemeenschap bent getrouwd.
Ik wens veel sterkte en veel strijdlust. Je zal het nodig hebben.

Gesloten