LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] regeling met belastingdienst

Jouw ervaringen met de Belastingdienst of met het betalen van belastingen bespreek je hier.
BUNA
Berichten: 176
Lid geworden op: 02 mei 2012 11:18

regeling met belastingdienst

Ongelezen bericht door BUNA »

Sinds 23 maart loopt er een verzoek voor een regeling met de belastingdienst, binnen 8 (acht) weken zou er een brief komen, maar helaas nu nog steeds niets vernomen van wat en hoe,

Na telefonischcontact met de belastingdienst zijn we ook nog niet echt opgeschoten en zij kunnen voor de rest ook niets mededelen.

wie heeft ervaring hiermee en weet hoelang het ongeveer zou duren, wij hadden graag allang deze actief gezien en zo aan de slag te kunnen gaan.

Daan_1978
Berichten: 894
Lid geworden op: 22 jun 2011 10:33

Re: regeling met belastingdienst

Ongelezen bericht door Daan_1978 »

Nog belangrijker, heb je inmiddels alweer contact met de belastingdienst opgenomen om te vragen waar de brief blijft alvorens jouw vraag hier te posten?

BUNA
Berichten: 176
Lid geworden op: 02 mei 2012 11:18

Re: regeling met belastingdienst

Ongelezen bericht door BUNA »

ja, en dat doen wij ook, en uiteraard anders krijgen we namelijke geen bevestigingsbrief.'

En ten tweede dat hebben wij gedaan, en waarom zou ik niet mogen vragen of mensen hier ervaring mee hebben, want de belastdienst heeft ook geen idee waar het aanligt, of ze willen het niet zeggen.

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: regeling met belastingdienst

Ongelezen bericht door sjohie »

BUNA schreef:ja, en dat doen wij ook, en uiteraard anders krijgen we namelijke geen bevestigingsbrief.'

En ten tweede dat hebben wij gedaan, en waarom zou ik niet mogen vragen of mensen hier ervaring mee hebben, want de belastdienst heeft ook geen idee waar het aanligt, of ze willen het niet zeggen.
Dit soort dingen worden vaak bepaald op basis van persoonlijke omstandigheden, dus ervaringen van andere forum-leden zouden slechts de peren in een appels met peren vergelijking worden. :wink:

BUNA
Berichten: 176
Lid geworden op: 02 mei 2012 11:18

Re: regeling met belastingdienst

Ongelezen bericht door BUNA »

dank jullie voor jullie reacties, dankzij dit en een ander een forum van een ander programma (zelfde vraag) ben ik wel verder gekomen en heb ik tips gekregen over wat en hoe en nu ben ik ook verder met de belastingdienst, en willen zij het opeens wel uitzoeken, nadat ik gemeld heb deze vraag op forums gemeld te hebben

Dus het kan wel, zonder niet veel zeggende opmerkingen van de zijde van de belastingdienst
Laatst gewijzigd door BUNA op 30 jul 2012 16:08, 2 keer totaal gewijzigd.

VioletPrue
Berichten: 3574
Lid geworden op: 03 mar 2009 15:37

Re: regeling met belastingdienst

Ongelezen bericht door VioletPrue »

BUNA schreef:dank jullie voor jullie niet veel zeggende reacties, dankzij een forum van een ander programma (zelfde vraag) ben ik wel verder gekomen en heb ik tips gekregen over wat en hoe en nu ben ik ook verder met de belastingdienst.

Dus het kan wel, zonder nutteloze opmerkingen
Dus mensen die doorvragen om u te helpen geven nutteloze reacties?
Beetje jammer, uw laatste opmerking.
En niet terecht ook.

BUNA
Berichten: 176
Lid geworden op: 02 mei 2012 11:18

Re: regeling met belastingdienst

Ongelezen bericht door BUNA »

VioletPrue schreef:
BUNA schreef:dank jullie voor jullie niet veel zeggende reacties, dankzij een forum van een ander programma (zelfde vraag) ben ik wel verder gekomen en heb ik tips gekregen over wat en hoe en nu ben ik ook verder met de belastingdienst.

Dus het kan wel, zonder nutteloze opmerkingen
Dus mensen die doorvragen om u te helpen geven nutteloze reacties?
Beetje jammer, uw laatste opmerking.
En niet terecht ook.
te snel getypt, niet opgelet, kan veel zeggen waarom het daar zo stond, maar dat is niet te recht, en biedt mijn excusses aan voor de mensen die mij wel wilden helpen en/of reactie hebben geplaatst.

Gesloten