LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nummers kloppen niet

Jouw ervaringen met de Belastingdienst of met het betalen van belastingen bespreek je hier.
roamer
Berichten: 36
Lid geworden op: 26 okt 2004 14:36

Nummers kloppen niet

Ongelezen bericht door roamer »

Heb een tijd terug een aankondigingsbrief gekregen van de bdienst/toeslagen.
Inkomen was gewijzigd, dus herberekening over de relevante toeslagen met hun respectievelijke nummers, drie in dit geval. Tot zover alles goed.
Nu krijg ik van hen de terugbetalingsbrieven, echter de nummers die daar op vermeldt staan komen niet overeen met de nummers op de aankondigingsbrief.

Wat is nu de beste koers?
Met dien verstande dat als dit een reden is om onder terugbetalen uit te komen ik daar natuurlijk graag gebruik van wil maken... :D

Jantje7
Berichten: 984
Lid geworden op: 15 feb 2013 12:50

Re: Nummers kloppen niet

Ongelezen bericht door Jantje7 »

Gewoon niet op reageren. Hoeft u niet aan de belastingdienst te betalen.
Lekker blijven wachten op het incassobureau. Is wel iets duurder.

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Nummers kloppen niet

Ongelezen bericht door tenormin »

Jantje7 schreef:Gewoon niet op reageren. Hoeft u niet aan de belastingdienst te betalen.
Lekker blijven wachten op het incassobureau. Is wel iets duurder.
Schrijft u er wel even bij dat dit door u 'sarcastisch' is bedoelt. Stel je voor dat @roamer het serieus opvat. Zou n.l. zomaar kunnen.

roamer
Berichten: 36
Lid geworden op: 26 okt 2004 14:36

Re: Nummers kloppen niet

Ongelezen bericht door roamer »

Jantje7 schreef:Gewoon niet op reageren. Hoeft u niet aan de belastingdienst te betalen.
Lekker blijven wachten op het incassobureau. Is wel iets duurder.
Wow, dank je!
Geen greintje humor he..?

Auti-Mama
Berichten: 674
Lid geworden op: 26 jan 2011 07:45

Re: Nummers kloppen niet

Ongelezen bericht door Auti-Mama »

roamer schreef:Heb een tijd terug een aankondigingsbrief gekregen van de bdienst/toeslagen.
Inkomen was gewijzigd, dus herberekening over de relevante toeslagen met hun respectievelijke nummers, drie in dit geval. Tot zover alles goed.
Nu krijg ik van hen de terugbetalingsbrieven, echter de nummers die daar op vermeldt staan komen niet overeen met de nummers op de aankondigingsbrief.

Wat is nu de beste koers?
Met dien verstande dat als dit een reden is om onder terugbetalen uit te komen ik daar natuurlijk graag gebruik van wil maken... :D
Nummer van de terugbetalingsbrief aanhouden en gewoon betalen.

Gesloten