LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Afdrukken belastingformulier met Safari op de IPAD lukt niet

Jouw ervaringen met de Belastingdienst of met het betalen van belastingen bespreek je hier.
Mathilde D.
Berichten: 2156
Lid geworden op: 06 aug 2005 18:41

Afdrukken belastingformulier met Safari op de IPAD lukt niet

Ongelezen bericht door Mathilde D. »

Mijn vorige onderwerp werd gesloten, doordat volgens mij het topic niet goed gelezen werd. Het gaat namelijk om een Ipad. Ik spreek over " apps". Wij hebben twee Ipads en op beide werkt het niet. Wel via de app Chrome op de Ipad. Dat had ik al geschreven. Dus mijn verzoek: kan iemand het specifiek op de Ipad controleren? Het gaat om de zwarte knop " Afdrukken".

witte angora
Berichten: 30744
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Afdrukken belastingformulier met Safari op de IPAD lukt niet

Ongelezen bericht door witte angora »

Je had het in het andere topic inderdaad niet over de I-pad, dat gaf, denk ik, verwarring.

Maar als het met Chrome wel werkt, en met Safari niet, waarom doe je het dan niet gewoon in Chrome? Het openen van twee topics lijkt me meer tijd en moeite te kosten.

Mathilde D.
Berichten: 2156
Lid geworden op: 06 aug 2005 18:41

Re: Afdrukken belastingformulier met Safari op de IPAD lukt niet

Ongelezen bericht door Mathilde D. »

Beste ,

Ik heb inderdaad al een workaround gevonden. Dit topic was bedoeld om anderen te waarschuwen en ook de Belastingdienst. Ik heb ze via de Belastingtelefoon nog niet kunnen bereiken ( wachtrij is vol, dus gesprek wordt verbroken). Ik vind dat niet iedereen dit zelf hoeft te ontdekken. Ook de workaround, met een andere webbrowser, is niet voor iedereen vanzelfsprekend.

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Afdrukken belastingformulier met Safari op de IPAD lukt niet

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Openen via andere computer en die print de PFD moeiteloos uit na inloggen met Digid....

Andere hebben hier ook vaak last van, en reeds ingestuurde openen en printen kan altijd nog.

Lowieze
Berichten: 6586
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Afdrukken belastingformulier met Safari op de IPAD lukt niet

Ongelezen bericht door Lowieze »

Misschien lukt het wel als u de pop-upblokkering op de iPad (in Safari) uit zet?

Mathilde D.
Berichten: 2156
Lid geworden op: 06 aug 2005 18:41

Re: Afdrukken belastingformulier met Safari op de IPAD lukt niet

Ongelezen bericht door Mathilde D. »

Hallo Lowieze, dat heeft geholpen: dank je wel. Ik heb deze in Instellingen>Safari UIT gezet, en dan werkt het wel.

Lowieze
Berichten: 6586
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Afdrukken belastingformulier met Safari op de IPAD lukt niet

Ongelezen bericht door Lowieze »

Mathilde D. schreef:
04 mar 2019 19:43
Hallo Lowieze, dat heeft geholpen: dank je wel. Ik heb deze in Instellingen>Safari UIT gezet, en dan werkt het wel.
Fijn dat het opgelost is.

Gesloten