LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Uitroepteken bij mijn belastingdienst?

Jouw ervaringen met de Belastingdienst of met het betalen van belastingen bespreek je hier.
Mmetje67
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 jul 2020 16:30

Uitroepteken bij mijn belastingdienst?

Ongelezen bericht door Mmetje67 »

Wat betekend het gele uitroepteken bij mijn belastingdienst?
Onder het kopje, "mijn belastingdienst" belastingjaar 2019 staat een oranje/geel uitroepteken. Dit blijft maar staan en verdwijnt niet.

fisbel
Berichten: 514
Lid geworden op: 15 nov 2010 18:22

Re: Uitroepteken bij mijn belastingdienst?

Ongelezen bericht door fisbel »

Dat uitroepteken in een geel vierkantje heeft weinig te betekenen. Er staat een mededeling bij, bijvoorbeeld: u heeft een aanslag gekregen OF: u heeft een voorlopige aanslag gekregen op basis van uw aangifte. U krijgt nog een definitieve aanslag.

Methusalah
Berichten: 1165
Lid geworden op: 19 nov 2019 10:28

Re: Uitroepteken bij mijn belastingdienst?

Ongelezen bericht door Methusalah »

Meestal, als je met je muis er op blijft staan, krijg je wel uitleg er bij (dat of er op klikken).

omega19
Berichten: 661
Lid geworden op: 30 dec 2019 07:24

Re: Uitroepteken bij mijn belastingdienst?

Ongelezen bericht door omega19 »

Wij hebben voor Mijn belastingdienst een afbeelding van een bankbiljet van 50 euro staan.
Als je op het biljet dubbelklikt verfrommeld het zichzelf en verdwijnt uiteindelijk in het niets.
De belastingtelefoon weet niet waar dit vandaan komt.

Nijogeth
Berichten: 9969
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Uitroepteken bij mijn belastingdienst?

Ongelezen bericht door Nijogeth »

omega19 schreef:
02 jul 2020 13:13
Wij hebben voor Mijn belastingdienst een afbeelding van een bankbiljet van 50 euro staan.
Als je op het biljet dubbelklikt verfrommeld het zichzelf en verdwijnt uiteindelijk in het niets.
De belastingtelefoon weet niet waar dit vandaan komt.
Dat is vreemd. Ik heb die afbeelding er ook bij staan, maar als ik er op dubbelklik dan vouwt ie zich dubbel, schuift in een envelop met mijn adres erop en komt ie 1 week later in de post met een kaartje erbij waarop staat 'hier, mag je hebben, want omega19 wil het toch niet'.

Geip Suusje
Berichten: 871
Lid geworden op: 02 sep 2012 11:48

Re: Uitroepteken bij mijn belastingdienst?

Ongelezen bericht door Geip Suusje »

Dat uitroepteken staat er bij mij ook.
Als ik er op klik geeft hij de mededeling: U hebt een aanslag gekregen.

En dat is gewoon waar. Verder betekent het niets bijzonders. Is al afgewerkt, en ik heb geld terug gehad.

Maar voor 'tzelfde geld staat er bij U een andere boodschap.
Misschien betekent het wel 'die moeten we eens nader onderzoeken' :evil: :twisted: :lol:

Lady1234
Berichten: 27102
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Uitroepteken bij mijn belastingdienst?

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Soms staat er dat de aangifte nog ingediend moet worden, terwijl u dat al gedaan hebt. Stelt verder niets voor, hoeft u niet benauwd voor te zijn.

Gesloten