LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] aangifte

Jouw ervaringen met de Belastingdienst of met het betalen van belastingen bespreek je hier.
henduk
Berichten: 110
Lid geworden op: 20 feb 2007 13:38

aangifte

Ongelezen bericht door henduk »

ojee!!!! volgend jaar gaat de blastingdienst voor een deel zelf onze IB aangifte invullen,,dus maak je borst maar nat dat gaat nooit goed hahahaha!!!!!!!!!!

gravedigger
Berichten: 3097
Lid geworden op: 11 jun 2005 20:47

Re: aangifte

Ongelezen bericht door gravedigger »

welk deel?

henduk
Berichten: 110
Lid geworden op: 20 feb 2007 13:38

Re: aangifte

Ongelezen bericht door henduk »

geen flauw idee het was net op de radio dat het een stuk makkelijker wordt,,,,alweer?? :lol: :lol: :lol: misschien vullen ze de zijkanten in :lol:

gravedigger
Berichten: 3097
Lid geworden op: 11 jun 2005 20:47

Re: aangifte

Ongelezen bericht door gravedigger »

Juisr. NAW gegevens, loon, WOZ-waarde en bedrag voorlopige aanslag. Waarbij voor het gemak voorbij wordt gegaan aan evt. aftrekposten. Kan idd lachen worden :)

axasjaak
Berichten: 233
Lid geworden op: 20 sep 2007 12:24

Re: aangifte

Ongelezen bericht door axasjaak »

Het lijkt mij heel zinvol als de belastingdienst de gegevens , die gekoppeld zijn aan het burgerservicenummer , alvast invult en ter controle voorlegt aan de belastingplichtige .
Deze moet dan wel de gegevens goed controleren en aanvullen met de aftrekposten die van toepassing zijn.. ( en dat zullen er steeds minder zijn )
Wel moet er een procedure zijn om de wijzigingen in het reeds ingevulde gedeelte goed te kunnen communiceren met de belastingdienst.

henduk
Berichten: 110
Lid geworden op: 20 feb 2007 13:38

Re: aangifte

Ongelezen bericht door henduk »

ze hebben het eene probleem nog niet opgelost of ze komen met het andere probleem oh oh oh!! het is het zelfde als met een software update,,dan worden oude fouten vervangen door nieuwe fouten :idea:

corremans
Berichten: 5
Lid geworden op: 15 jul 2008 22:36

Re: aangifte

Ongelezen bericht door corremans »

Het lijkt jou makkelijk Axasjaak als de belastingdienst dit alvast doet?
Het lijkt mij makkelijk als men daar eerst eens de bende van de afgelopen jaren opruimt, vervolgens een aantal jaren aantoont het werk zonder fouten te kunnen doen en dan stapsgewijs gaan invullen. Te beginnen met de NAW gegevens. Als ze dat dan foutloos kunnen, mogen ze het jaar erna ook proberen of telefoonnummer of rekeningnummer lukt.

Niks ten nadele van de mensen an sich, maar de belastingsdienst doet de naam eer aan. Ze belasten ons met hun fouten. Olossen en dan pas aan iets nieuws beginnen is dus mijn advies.

henduk
Berichten: 110
Lid geworden op: 20 feb 2007 13:38

Re: aangifte

Ongelezen bericht door henduk »

zijn ze bij de blasting nou zo dom? of zijn wij nou zo slim?
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

ruitenheer
Berichten: 431
Lid geworden op: 19 jun 2005 13:37

Re: aangifte

Ongelezen bericht door ruitenheer »

Mevrouw Thunnissen gaat weg, dus er is hoop voor de belastingdienst.

henduk
Berichten: 110
Lid geworden op: 20 feb 2007 13:38

Re: aangifte

Ongelezen bericht door henduk »

ik ken dat mens niet,maar dat maakt ook geen f,,k uit, nu die andere sufferts nog ******** bij dat blasting gedoe.

ruitenheer
Berichten: 431
Lid geworden op: 19 jun 2005 13:37

Re: aangifte

Ongelezen bericht door ruitenheer »

Mevrouw Thunnissen heeft er bijna persoonlijk voor gezorgd dat de belastingdienst van een alom gerespecteerde dienst is geworden tot het lachtertje van het land. Ze gaat nu naar sociale zaken, ik ben benieuwd.

henduk
Berichten: 110
Lid geworden op: 20 feb 2007 13:38

Re: aangifte

Ongelezen bericht door henduk »

das mooi dat het gedrocht naar de sociale zaken gaat,kan ze me mooi helpen want met dank aan de blasting zit ik nu in de WSNP omdat die gedrochten me 2 jaar lang geen huurtoeslag hebben betaald,maar ik lig er niet meer wakker van,dat wordt nog wat bij de sociale zaken,we zullen het meemaken.

henduk
Berichten: 110
Lid geworden op: 20 feb 2007 13:38

Re: aangifte

Ongelezen bericht door henduk »

er komt nog een tijd dat de blasting voor elke scheet wat je laat 1 euro belasting vraagt,,dan mag ik er wel een maandloon bij hebben :lol: :P :lol: :P :lol: :P want ik kan er wel op schijten op die pruttel :lol: :lol: :lol:
groetn

Gesloten