LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] belastingtelefoon 0800-0543 moeilijk bereikbaar.

Jouw ervaringen met de Belastingdienst of met het betalen van belastingen bespreek je hier.
S.
Berichten: 2164
Lid geworden op: 22 mei 2005 23:52

belastingtelefoon 0800-0543 moeilijk bereikbaar.

Ongelezen bericht door S. »

Hebben jullie ook moeite om iemand te spreken te krijgen via de belastingtelefoon?
Als je al door dat keuzemenu heen gecijferd bent en je hebt je BSI ingerammeld dan wordt iedere keer de verbinding verbroken omdat alle medewerkers in gesprek zijn.

Moeizaam, moeizaam.

Zou er geen rechtstreeks nummer zijn naar de een of andere inspecteur waar ik met mijn vragen terecht kan?

stofzuigertje

Re: belastingtelefoon 0800-0543 moeilijk bereikbaar.

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Hoe laat belde U?

In de ochtend uren is deze dienst wel goed bereikbaar en vooral na 15.00 uur of na afloop voetbal is deze overbelast.

S.
Berichten: 2164
Lid geworden op: 22 mei 2005 23:52

Re: belastingtelefoon 0800-0543 moeilijk bereikbaar.

Ongelezen bericht door S. »

Ik belde ' s morgens en werd keer op keer van de lijn geknikkerd. :(

Weet je, ik zal een keer tijdens voetbal bellen. Even het schema erbij zoeken. :wink:

suzan020
Berichten: 23
Lid geworden op: 20 okt 2009 19:12

Re: belastingtelefoon 0800-0543 moeilijk bereikbaar.

Ongelezen bericht door suzan020 »

Ik heb geen problemen om ze te bereiken , ze kunnen alleen zo weinig voor je betekenen als je ze aan de telefoon hebt dan geven ze je een adres waarna je iets op kan sturen of ze snappen het zelf niet en vragen dan of iemand u dan later terug kan bellen dus stuur ze een brief ofzo gaat een stuk "sneller" eeeh makkelijker voor jezelf dan.

FiscaalJurist
Berichten: 579
Lid geworden op: 05 dec 2008 09:39

Re: belastingtelefoon 0800-0543 moeilijk bereikbaar.

Ongelezen bericht door FiscaalJurist »

Ben blij dat je ze niet kunt bereiken, dan kunnen ze je ook geen foute info geven :lol: wat daar schering en inslag is. Beter is om zelf te zoeken op www.belastingdienst.nl.

Gesloten