Ervaring met Stichting Charlotte’s Angels

Dierenmishandeling of ander dierenleed kan je hier bespreken.
Mootje20

Ervaring met Stichting Charlotte’s Angels

Ongelezen bericht door Mootje20 »

Enige tijd geleden was ik gastgezin voor een hond van Stichting Charlotte’s Angels. Ik vond het een vreemde en nare ervaring. Ik ben benieuwd of er anderen zijn die ook ervaring met hun hebben en hoe deze was.

BL2

Re: Ervaring met Stichting Charlotte’s Angels

Ongelezen bericht door BL2 »

Waarom vind het ondanks de nare ervaring je eigen bericht toch leuk ?
Maar to the point, wat was de ervaring dan ?

Lady1234

Ongelezen bericht door Lady1234 »

En wat vond Charlotte’s angels van uw ervaring?

Jablan
Contacteer:

Ongelezen bericht door Jablan »

Dit is de site en ze hebben hart voor dieren. Persoonlijk zou ik eerder vrijwilliger bij de dierenbescherming worden.

joanom

Ongelezen bericht door joanom »

Heb in het verleden 2 bouviers tegelijk , 3 berners tegelijk en new foundlander en leonberg er gehad ook tegelijk. Nu zag ik daar dus een hond , werd ik afgewezen , de keer daarop idem en daarna ook. Eens gevraagd waarom , ik zou niet geschikt zijn om dat we op de begane grond en eerste etage wonen en geen tuin hebben. Nou er ligt aan het eind van de flat hier een heel groot natuurgebied ook toegankelijk juist voor honden.
Ben er maar mee gestopt heel frustrerend allemaal , slaat nergens op. Hoeveel mensen gooien hun honden niet in de tuin op hun behoefte te doen , bij mij vier keer per dag uitlaten en 1 keer per dag 1 1/2 tot 2 uur wandelen. Nooit geen last gehad van slechte benen of heupen. Dus door mij een dikken duim naar beneden.

Mootje20

Ongelezen bericht door Mootje20 »

Mijn ervaring was dat de honden op een afhaallocatie konden worden opgehaald. Niet op een huisadres zoals verplicht is. De hond ging direct met je mee. Geen quarantaine van twee weken zoals in asiels wel wordt gedaan. Je kreeg geen paspoort of juiste medische informatie.. De hond zou vaccinaties hebben gehad. Bleek later niet te kloppen. Ze hanteren geen vaste prijs voor een hond. Op hun website staan ook geen prijzen genoemd. Ook stellen ze geen eisen aan castreren/steriliseren. Een asiel heeft en doet deze dingen wel allemaal. Wel staat er op de website dat ze de vorige eigenaar een vergoeding geven voor de hond. Ze redden erg veel honden, soms wel meer als 50 per maand.

Plaats reactie