LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] hond wordt niet goed behandeld

Dierenmishandeling of ander dierenleed kan je hier bespreken.
witte angora
Berichten: 30559
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: hond wordt niet goed behandeld

Ongelezen bericht door witte angora »

Witte angora, ben je onze PB's correspondentie ineens vergeten ?....

Dan had je kunnen weten, dat ik NIET reageer op irritante leden, zoals velen hier, oa dus Chocolade ..
We hebben inderdaad besproken dat het soms beter is niet te reageren, om ruzie en off-topic gechat te voorkomen. Soms kun je er zelfs voor kiezen er even niet te zijn, oftewel, even helemáál niet te reageren. Maar dat hangt helemaal van de situatie af.

In dit topic komt de vraag van Choco bij mij over als een eerlijke vraag, niet bedoeld om ruzie te zoeken, maar als een vraag naar je standpunt. Helaas geef je daar geen antwoord op, en dat mag, dat is je goed recht. Maar ik snap dan de irritatie van de andere posters ook wel, als je niet de vraag beantwoord, maar wel aan de lopende band ontwijkende reacties geeft.

Het is nu in ieder geval wel duidelijk waarom je de vraag niet beantwoord, en daar zullen we het dus mee moeten doen. Niet iedereen zal het er mee eens zijn, maar daarover kun, en mag, je ook van mening verschillen.

seconds-out
Berichten: 1779
Lid geworden op: 09 feb 2010 14:54

Re: hond wordt niet goed behandeld

Ongelezen bericht door seconds-out »

Daarom heb ik ook de pb uitstaan. :D
Het voorkomt vriendjespolitiek, het zou mijn onafhankelijkheid beinvloeden en ervoor zorgen dat ik niet meer kan zeggen wat ik wil.

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: hond wordt niet goed behandeld

Ongelezen bericht door Chocomelk »

seconds-out schreef:Daarom heb ik ook de pb uitstaan. :D
Het voorkomt vriendjespolitiek, het zou mijn onafhankelijkheid beinvloeden en ervoor zorgen dat ik niet meer kan zeggen wat ik wil.
Als iemand je een pb over iemand anders zou sturen dan zou dat jou beinvloeden ?
Tjah wel goed dat je dat zelf inziet en het daarom hebt uitgezet maar ik heb mijn eigen mening over dingen, maakt niets uit hoor wie me ook een pb stuurt.

seconds-out
Berichten: 1779
Lid geworden op: 09 feb 2010 14:54

Re: hond wordt niet goed behandeld

Ongelezen bericht door seconds-out »

:shock:
Laatst gewijzigd door seconds-out op 30 jan 2012 22:23, 1 keer totaal gewijzigd.

witte angora
Berichten: 30559
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: hond wordt niet goed behandeld

Ongelezen bericht door witte angora »

Chocomelk schreef:
seconds-out schreef:Daarom heb ik ook de pb uitstaan. :D
Het voorkomt vriendjespolitiek, het zou mijn onafhankelijkheid beinvloeden en ervoor zorgen dat ik niet meer kan zeggen wat ik wil.
Als iemand je een pb over iemand anders zou sturen dan zou dat jou beinvloeden ?
Tjah wel goed dat je dat zelf inziet en het daarom hebt uitgezet maar ik heb mijn eigen mening over dingen, maakt niets uit hoor wie me ook een pb stuurt.
Ik snap seconds precies, en daar ligt voor mij de uitdaging, om toch zoveel mogelijk neutraal en eerlijk te blijven. En dat lukt me steeds beter. Denk ik tenminste.

De pb-wisseling ging overigens niet over personen, maar hoe te voorkomen dat duiner steeds in geruzie en off-topic discussies geraakt. Want dat ging aan de lopende band. Dat is natuurlijk iets anders dan al dan niet inhoudelijk reageren op vragen die gesteld worden.

En dat is iets dat juist wel in een pb te besproken kan worden. Soms kunnen dingen nu eenmaal beter even onder 4 ogen besproken worden.

seconds-out
Berichten: 1779
Lid geworden op: 09 feb 2010 14:54

Re: hond wordt niet goed behandeld

Ongelezen bericht door seconds-out »

:shock:
Laatst gewijzigd door seconds-out op 30 jan 2012 22:08, 1 keer totaal gewijzigd.

Emmy75
Berichten: 6713
Lid geworden op: 21 jan 2010 04:23

Re: hond wordt niet goed behandeld

Ongelezen bericht door Emmy75 »

@duiner, .. of moet ik schiphol zeggen..

Naar mijn mening stelt choco en de rest gewoon een legitieme vraag en is dit niet om ruzie te zoeken. Het is uw goed recht om die niet te beantwoorden maar zeg dat dan gewoon even net zo makkelijk. Wat doet het er toe of u er wel of niets iets aan doet, ook dat is uw keuze en ja daar kunnen anderen het niet mee eens zijn so what ?

U negeert stelselmatig over het hele forum vragen van anderen. U roeptoetert dat anderen irritant zijn maar wekt die irritatie zelf op. U post driftig in dit topic maar negeert de steeds terugkerende vraag en het is een kwestie van geduld tot u hetzelfde gaat doen in een ander topic want dan zult u het niet nalaten. Zovele anderen zijn niet irritant, u vindt ze irritant als ze moeilijke voor u lastige vragen stellen die u niet in de kraam van pas komen. En als het u te heet onder de voetjes wordt.

Zou het misschien niet toch aan uzelf liggen dat er zo op u gereageerd wordt. Hee vehip... reageren staat het woordje 're' voor.. is dat niet zoiets als wederom of opnieuw.. zou dat niet komen omdat anderen reageren tegen uw ageren...
Chocomelk schreef:Er kan bijna een geheel nieuw topic geopend worden met vragen
die aan Duiner gesteld zijn waar Duiner geen antwoord op geeft uit diverse topics.
Bijna ?? Laat dat bijna maar weg hoor. Er staan tig vragen open die niet beantwoord worden. Misschien moeten we haar maar een stelselmatig negeren totdat ze leert vragen te beantwoorden, misschien vind ze dat leuk.

seconds-out
Berichten: 1779
Lid geworden op: 09 feb 2010 14:54

Re: hond wordt niet goed behandeld

Ongelezen bericht door seconds-out »

:shock:
Laatst gewijzigd door seconds-out op 30 jan 2012 22:09, 1 keer totaal gewijzigd.

Emmy75
Berichten: 6713
Lid geworden op: 21 jan 2010 04:23

Re: hond wordt niet goed behandeld

Ongelezen bericht door Emmy75 »

seconds-out schreef: Op serieuze vragen moet weerwerk geleverd worden en dat kan duiner niet.
Zo moeilijk hoeft dat niet te zijn. Er wordt naar een mening / houding gevraagd en meningen verschillen nu eenmaal. Klaar einde discussie.

seconds-out schreef: Met iets vragen komt(parate) kennis om de hoek kijken, maar ook hoe je dat dan gaat uitleggen..daar is duiner niet zo goed in en zo worden de vragen ontweken.
De vraag die in dit topic gesteld wordt, gaat over hoe zij zou reageren. Ze heeft het zelf gezien en ik neem aan dat zij beter weet dan wij hoe zij zou reageren in een dergelijke situatie. Als ze zelf al niet meer weet hoe ze zou reageren of wat haar mening is, is het eind wel een beetje zoek.

De vragen die haar veelal gesteld zijn, zijn in de trant van vragen naar meningen / houdingen, of ze ergens al een klacht over heeft ingediend en wat daar de reactie op was enz. Algemene tendens is dat ze loopt te roeptoeteren op een forum over alles wat niet deugt maar er zelf totaal geen ene moer aan doet.

En nee sorry voor vragen die ook maar enige vorm van iets wat lijkt op kennis vereisen, ga ik die inderdaad niet aan duiner stellen.

seconds-out
Berichten: 1779
Lid geworden op: 09 feb 2010 14:54

Re: hond wordt niet goed behandeld

Ongelezen bericht door seconds-out »

:shock:
Laatst gewijzigd door seconds-out op 30 jan 2012 22:10, 1 keer totaal gewijzigd.

Emmy75
Berichten: 6713
Lid geworden op: 21 jan 2010 04:23

Re: hond wordt niet goed behandeld

Ongelezen bericht door Emmy75 »

Ik heb de aflevering van vanavond gemist, maar heb er wel al behoorlijk wat gezien.. Ik vind het bijzonder knap allemaal. Hij schijnt inderdaad door velen verguisd te worden maar ik snap niet zo goed waarom.

seconds-out
Berichten: 1779
Lid geworden op: 09 feb 2010 14:54

Re: hond wordt niet goed behandeld

Ongelezen bericht door seconds-out »

:shock:
Laatst gewijzigd door seconds-out op 30 jan 2012 22:11, 2 keer totaal gewijzigd.

duiner
Berichten: 637
Lid geworden op: 10 okt 2011 21:23

Re: hond wordt niet goed behandeld

Ongelezen bericht door duiner »

witte angora schreef: In dit topic komt de vraag van Choco bij mij over als een eerlijke vraag, niet bedoeld om ruzie te zoeken, maar als een vraag naar je standpunt. Helaas geef je daar geen antwoord op, en dat mag, dat is je goed recht. Maar ik snap dan de irritatie van de andere posters ook wel, als je niet de vraag beantwoord, maar wel aan de lopende band ontwijkende reacties geeft.
dan ken jij hem niet goed, het is zuiver dat hij mij uit de tent wil lokken,
het antwoord heb ik hem allang gegeven
in mijn opening.

maar ik kan je dat niet kwalijk nemen , want jij volgt natuurlijk niet , wat hij zo schrijft , altijd, aan mij ..

Hij kan heel dwingend zijn , en daar hou ik niet van , dat is je zeker ontgaan ?...

En ik heb , volgens mij, wel namen genoemd , in die PB 's , die mij steeds " achtervolgen ",
want dat zijn altijd dezelfden .. :wink:
.

ik hou er gewoon niet van, om hier door een stel op de kast gejaagd te worden ..
daarom reageer ik niet op die vragen ..


.

witte angora
Berichten: 30559
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: hond wordt niet goed behandeld

Ongelezen bericht door witte angora »

En ik heb , volgens mij, wel namen genoemd , in die PB 's , die mij steeds " achtervolgen ",
want dat zijn altijd dezelfden ..
Volgens mij had je geen namen genoemd, maar had je het over 'het stelletje' en 'dezelfden'. Afijn, ik heb geen zin om het allemaal na te gaan zitten lezen. Ik heb in ieder geval geen namen genoemd, omdat ik die behoefte niet heb, en ook niet van plan ben partij te trekken voor wie dan ook.

Maakt niet uit.

Wat je met dit bericht gedaan hebt, is mij publiekelijk voor leugenaar neerzetten, omdat ik heb gezegd dat er geen namen genoemd zijn, en jij beweert hier ineens iets anders. Ik probeer je een beetje wegwijs te maken op het forum, wat je beter wel en niet kan doen, en waarom de moderators reageren zoals ze doen, en dan krijg ik dit over me heen? Weet je wat jij mag doen? Je mag het lekker zelf uitzoeken. Van mij mag jij een ban voor de eeuwigheid + een dag krijgen.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: hond wordt niet goed behandeld

Ongelezen bericht door ciske »

dan ken jij hem niet goed, het is zuiver dat hij mij uit de tent wil lokken,
het antwoord heb ik hem allang gegeven
in mijn opening.
maar ik kan je dat niet kwalijk nemen , want jij volgt natuurlijk niet , wat hij zo schrijft , altijd, aan mij ..

Hij kan heel dwingend zijn , en daar hou ik niet van , dat is je zeker ontgaan ?...

En ik heb , volgens mij, wel namen genoemd , in die PB 's , die mij steeds " achtervolgen ",
want dat zijn altijd dezelfden ..
.

ik hou er gewoon niet van, om hier door een stel op de kast gejaagd te worden ..
daarom reageer ik niet op die vragen ..
dit zijn dus dingen die mensen storen, je geeft geen antwoord maar geeft hier aan in de pb naar WA over mensen te hebben gesproken, raar pb's zijn persoonlijk , daar zet je niks van op het forum


Alsnog Duiner....wat doe je er aan???

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: hond wordt niet goed behandeld

Ongelezen bericht door Chocomelk »

duiner schreef:
dan ken jij hem niet goed, het is zuiver dat hij mij uit de tent wil lokken,
het antwoord heb ik hem allang gegeven
in mijn opening.

maar ik kan je dat niet kwalijk nemen , want jij volgt natuurlijk niet , wat hij zo schrijft , altijd, aan mij ..

Hij kan heel dwingend zijn , en daar hou ik niet van , dat is je zeker ontgaan ?...

En ik heb , volgens mij, wel namen genoemd , in die PB 's , die mij steeds " achtervolgen ",
want dat zijn altijd dezelfden .. :wink:
.

ik hou er gewoon niet van, om hier door een stel op de kast gejaagd te worden ..
daarom reageer ik niet op die vragen ..


.
Duiner, mensen achtervolgen je niet, er zijn leden die al langer op dit forum zitten en lezen topic's die ze interesant vinden, dieren is oa 1 daarvan bij mij.

Jij opent tig topics, als iemand een topic opend dat weet hij of zij dat je vragen krijgt daarover, wil je geen vragen beantwoorden of kun je ze niet beantwoorden dan moet je ook geen topic's openen.

Ook open je heel wat onzin topics en dan is het niet gek dat mensen daar op reageren.
Op vragen geef je telkens gewoon geen antwoord op, op bijna geen enkel lid reageer je, mensen die je tig keer dezelfde vraag stellen vind je irritant.
Dit ligt aan jou en niet aan een ander.

En als jij het gevoel hebt dat ik alleen op jou reageer dan moet je even kijken in hoeveel topics ik reageer op mensen en dat is echt niet alleen op jou.

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: hond wordt niet goed behandeld

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Emmy75 schreef:Ik heb de aflevering van vanavond gemist, maar heb er wel al behoorlijk wat gezien.. Ik vind het bijzonder knap allemaal. Hij schijnt inderdaad door velen verguisd te worden maar ik snap niet zo goed waarom.
Ik heb het ook een aantal malen gezien zo'n aflevering van hem, maar ik blijf me afvragen wat zie je allemaal niet !?
Er was in het verleden ook eens zo'n programma op tv met een Nederlander (noem geen namen), nou daar zou je in het echt eens een kijkje moeten nemen. :shock:

duiner
Berichten: 637
Lid geworden op: 10 okt 2011 21:23

Re: hond wordt niet goed behandeld

Ongelezen bericht door duiner »

witte angora schreef:
Wat je met dit bericht gedaan hebt, is mij publiekelijk voor leugenaar neerzetten, omdat ik heb gezegd dat er geen namen genoemd zijn, en jij beweert hier ineens iets anders. Ik probeer je een beetje wegwijs te maken op het forum, wat je beter wel en niet kan doen, en waarom de moderators reageren zoals ze doen, en dan krijg ik dit over me heen? Weet je wat jij mag doen? Je mag het lekker zelf uitzoeken. Van mij mag jij een ban voor de eeuwigheid + een dag krijgen.

kort lontje, ?.. :wink: ..
jammer , ik had je toch anders ingeschat , maar maakt niet uit , hoor !

waar staat het dan, dat ik je " een leugenaar" noem?

.

witte angora
Berichten: 30559
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: hond wordt niet goed behandeld

Ongelezen bericht door witte angora »

Chocomelk schreef:
Emmy75 schreef:Ik heb de aflevering van vanavond gemist, maar heb er wel al behoorlijk wat gezien.. Ik vind het bijzonder knap allemaal. Hij schijnt inderdaad door velen verguisd te worden maar ik snap niet zo goed waarom.
Ik heb het ook een aantal malen gezien zo'n aflevering van hem, maar ik blijf me afvragen wat zie je allemaal niet !?
Er was in het verleden ook eens zo'n programma op tv met een Nederlander (noem geen namen), nou daar zou je in het echt eens een kijkje moeten nemen. :shock:
Dat is dus wat me dwars zit. Ik heb het programma een paar keer gezien, met regelrechte verbazing, wat hij tot stand lijkt te kunnen brengen. Lijkt, want al te vaak is niets zoals het lijkt. Verbaasd ook omdat mensen (maar dat zie je met meer programma's) publiekelijk en zonder schaamte hun onvermogen laten zien, hoe extreem hun eigen gedrag soms is. En dan komen de krokodillentranen, en een of ander publiek figuur weet in exact een week een wonder te verrichten.

Let wel: exact een week. En dan zou het resultaat ook nog blijvend moeten zijn? Ik zeg niet dat het niet kan, maar ik vraag me ook wel eens af wat je allemaal niet ziet.

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: hond wordt niet goed behandeld

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Duiner schreef:kort lontje, ?.. ..
jammer , ik had je toch anders ingeschat , maar maakt niet uit , hoor !

waar sstaat het dan, dat ik je een leugenaar noem?
Mischien toch eens beter lezen wat mensen schrijven !

witte angora schreef: De pb-wisseling ging overigens niet over personen, maar hoe te voorkomen dat duiner steeds in geruzie en off-topic discussies geraakt.
duiner schreef:En ik heb , volgens mij, wel namen genoemd , in die PB 's , die mij steeds " achtervolgen ",
want dat zijn altijd dezelfden .. :wink:

Gesloten