LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bellen met noodnummer 144

Dierenmishandeling of ander dierenleed kan je hier bespreken.
manon3
Berichten: 4
Lid geworden op: 27 mar 2012 16:16

Bellen met noodnummer 144

Ongelezen bericht door manon3 »

Ik zit met een probleem.ik heb laatst tijdens het werrk gebeld met het noodnummer 144.
Toen ik had uitgelegd wat het probleem was werd ik doorverbonden met het politiecorps limburg noord.
Daar heb ik ook heel duidelijk het probleem voorgelegd.wat er toen gezegd werd daar viel me de mond van open
tot aan de grond.Er werd gezegd dat ze het niet snapte.nog een keer mijn verhaal gedaan.toen werd er gezegd dat de eigenaar het maar moest oplossen.heb gezegd dat er geen eigenaar te bekennen viel.nou dat was dan niet hun probleem vonden ze.Nou vraag ik me dus serieus af waarom we dan een landelijk noodnummer hebben,waar je diernleed kunt doorgeven.En vervolgens wordt je van het kluitje in het riet gestuurd.Wie heeft ook ervaring hiermee?
Laat dan wat horen of het positief is of niet.manon.

Karin079
Berichten: 74
Lid geworden op: 20 jul 2011 16:47

Re: Bellen met noodnummer 144

Ongelezen bericht door Karin079 »

Beste Manon,het zou wat beter te begrijpen zijn voor ons als u het probleem beschrijft waarvoor u het noodnummer belde.
Wat meer hoofdletters gebruiken maakt overigens het lezen van uw verhaal makkerlijker.

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: Bellen met noodnummer 144

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Als je het probleem in dat gesprek net zo hebt uitgelegd als hier, snap ik wel dat ze het niet begrepen.

Jolijn
Berichten: 6307
Lid geworden op: 02 apr 2011 23:45

Re: Bellen met noodnummer 144

Ongelezen bericht door Jolijn »

manon3 schreef:Ik zit met een probleem.ik heb laatst tijdens het werrk gebeld met het noodnummer 144.
Toen ik had uitgelegd wat het probleem was werd ik doorverbonden met het politiecorps limburg noord.
Daar heb ik ook heel duidelijk het probleem voorgelegd.wat er toen gezegd werd daar viel me de mond van open
tot aan de grond.Er werd gezegd dat ze het niet snapte.nog een keer mijn verhaal gedaan.toen werd er gezegd dat de eigenaar het maar moest oplossen.heb gezegd dat er geen eigenaar te bekennen viel.nou dat was dan niet hun probleem vonden ze.Nou vraag ik me dus serieus af waarom we dan een landelijk noodnummer hebben,waar je diernleed kunt doorgeven.En vervolgens wordt je van het kluitje in het riet gestuurd.Wie heeft ook ervaring hiermee?
Laat dan wat horen of het positief is of niet.manon.
Ik heb er geen ervaring mee.
Blijkbaar vond men het probleem niet ernstig genoeg om actie te ondernemen?

manon3
Berichten: 4
Lid geworden op: 27 mar 2012 16:16

Re: Bellen met noodnummer 144

Ongelezen bericht door manon3 »

Ik heb gebeld dat er 4 honden in een weiland zaten.Ze zaten zonder eten en drinken,al een paar dagen.
Daarbij word er op dit moment honden vergiftigd in die buurt.Stond in de krant,zodoende had ik gebeld.
Ze zagen er ook vies uit,en ook hulpeloos.

Gesloten