Wij kopen auto's

Bespreek hier jouw ervaringen met dealers en garagebedrijven.
Obelix1

Re: Wij kopen auto's

Ongelezen bericht door Obelix1 »

Toyota, Isuzi, Nissan dat zijn de merken en probeer die maar eens te slopen :wink: Mitsubishi mag er ook bij en de Japanse familie is rond, voor ons althans.

Heerlijk die opruimactie in Nederland en de volgende landen volgen, dus voorraad genoeg. Tegen die tijd dat hier ook auto`s op batterijen gaan rijden zit ik zelf aan de monitor en is mij het allang goed. :mrgreen:

Theotrucker

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Wij kopen auto's Kerkrade verkoopt als eurodecars 93 auto's via autoscout.

berndv

Ongelezen bericht door berndv »

Wat Veldt01 al zegt. Als die auto's die bij hen aangeboden worden goed verkoopbaar waren geweest, werden ze niet daar aangeboden, maar op een kanaal als marktplaats of autoscout of welk ander platform ook. Of werden ze wel ingeruild. Over het algemeen worden daar denk ik vooral auto's aangeboden die niet heel erg gewild zijn en dus niet via de reguliere kanalen verkocht zijn.

Obelix1

Ongelezen bericht door Obelix1 »

Auto`s die niet gewild zijn zo wie zo niet interessant voor export, en ook geen piek waard. Hoe langer je wacht des te dichter bij komt de kliko, maar dan een beetje groter. :D
Wijk kopen auto`s spelen daar goed op in, en dat is een logisch gevolg.

Is het sneu voor iemand met een prachtige auto en altijd zuinig op geweest, ja zeker dat vind ik ook. Maar ik kan het niet voor hem veranderen, het is vraag en aanbod.

marceltender

Ongelezen bericht door marceltender »

Schatting: 2200,- 😃
Taxatie 229,- 🤣

Arizonakid

Ongelezen bericht door Arizonakid »

Ergens in het midden zal de echte waarde zitten dan. Succes.

J. Deltoer

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Ha echt niet. Ben ook ooit een keer met deze cowboys in zee willen gaan voor mijn oude auto die ik niet had ingeruild voor een nieuwe 2e hansje. Schatting 850, ik naar de stad rijden, verkoopprijs 125 en dan hadden ze ook nog een proefrit gemaakt. Prijs was verder niet onderhandelbaar. Uiteraard weer meegenomen, steek hem liever in de fik.

grun

Ongelezen bericht door grun »

Ze hebben nu een nieuwe serie reclamespots op de tv, waar ze het hebben over de 'definitieve prijs'. Definitief is een woord met meerdere betekenissen maar 'vaststaand' of 'onherroepelijk' zijn er twee van. Ik zou me aardig misleid voelen als ze uiteindelijk maar een fractie van het 'definitieve aanbod' willen betalen.

lordi

Ongelezen bericht door lordi »

Van hun site:
Ontvang ik daadwerkelijk de definitieve verkoopprijs die ik per e-mail heb ontvangen?

Je ontvangt de definitieve verkoopprijs via een e-mail zodra je de aanvullende informatie en foto's hebt toegevoegd. De prijs in de e-mail is de definitieve verkoopprijs. Ter plaatse zal één van onze medewerkers de door jou ingevulde gegevens controleren. Daarna maken we de definitieve verkoopprijs over naar jouw bankrekening.

Als er ter plaatse verschillen in de werkelijke conditie van de auto worden gevonden, kan het zo zijn dat de verkoopprijs moet worden aangepast. Onze medewerkers zullen dit altijd transparant toelichten.
En dat is natuurlijk het "addertje onder het gras". In hun ogen is de werkelijke conditie natuurlijk een stuk minder dan de verkoper opgeeft en dat is voor hun aanleiding om de verkoopprijs aan te passen.

pedro714

Ongelezen bericht door pedro714 »

waar heeft U de laatste 5 jaar geleefd??. Onder een steen?? Al zo vaak gepubliceerd over dergelijke bedrijven en de manier om "klanten" te lokken.

Kenneth1980

Ongelezen bericht door Kenneth1980 »

lordi schreef:
16 mei 2021 10:47
Van hun site:
Ontvang ik daadwerkelijk de definitieve verkoopprijs die ik per e-mail heb ontvangen?

Je ontvangt de definitieve verkoopprijs via een e-mail zodra je de aanvullende informatie en foto's hebt toegevoegd. De prijs in de e-mail is de definitieve verkoopprijs. Ter plaatse zal één van onze medewerkers de door jou ingevulde gegevens controleren. Daarna maken we de definitieve verkoopprijs over naar jouw bankrekening.

Als er ter plaatse verschillen in de werkelijke conditie van de auto worden gevonden, kan het zo zijn dat de verkoopprijs moet worden aangepast. Onze medewerkers zullen dit altijd transparant toelichten.
En dat is natuurlijk het "addertje onder het gras". In hun ogen is de werkelijke conditie natuurlijk een stuk minder dan de verkoper opgeeft en dat is voor hun aanleiding om de verkoopprijs aan te passen.
Mijn moeder van 70+ kreeg een mooi definitief bod voor haar zgan Golf GTI (ja ik weet het, het komt dubieus over). Bij aankomst liepen ze eromheen en keken onder de motorkap. buitenkant en binnen helemaal ok, maar er was te weinig mee gereden. Bod werd verlaagd, maar de auto reed gewoon goed en was door de dealer onderhouden. Mijn moeder had zoiets van zak erin en nu is het een familie auto.

Zelfs een nauwelijks gebruikte gewilde auto van een oud vrouwtje krijgt niet de definitieve prijs.

NeoDutchio

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Kenneth1980 schreef:
17 mei 2021 12:27
Zelfs een nauwelijks gebruikte gewilde auto van een oud vrouwtje krijgt niet de definitieve prijs.
Een oud vrouwtje is ook niet te vertrouwen hoor:
https://www.youtube.com/watch?v=kg-3AbwHM74

Plaats reactie