LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Arbitrage Kwik Fit via onafhankelijke commissie van EAC

Bespreek hier jouw ervaringen met dealers en garagebedrijven.
Anna-Z
Berichten: 28
Lid geworden op: 18 dec 2010 22:48

Arbitrage Kwik Fit via onafhankelijke commissie van EAC

Ongelezen bericht door Anna-Z »

Hallo,
Onlangs heb ik een conflict gekregen met één van de Kwik Fit garages (te lezen in een apart topic). Omdat we niet tot een gezamenlijk oplossing zijn gekomen, werd ik met mijn klacht doorverwezen naar een onafhankelijke commissie van EAC voor de zgn. 'arbitrage'. De aanvraag kost wel € 99,00 en nu de vraag: heeft iemand ervaring met zo`n arbitrage met Kwik Fit?

Graag hoor ik het van jullie en alvast bedankt !

Anna-Z

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Arbitrage Kwik Fit via onafhankelijke commissie van EAC

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Krijg je die 99 euro terug als je in het gelijk gesteld word ?

Anna-Z
Berichten: 28
Lid geworden op: 18 dec 2010 22:48

Re: Arbitrage Kwik Fit via onafhankelijke commissie van EAC

Ongelezen bericht door Anna-Z »

Chocomelk schreef:Krijg je die 99 euro terug als je in het gelijk gesteld word ?
Ja, dat wordt inderdaad op de tegenpartij verhaald.
Ik ben gewoon bang dat Kwik Fit een soort 'geheim wapen' heeft waardoor ze zo`n arbitrage met een gemak kunnen winnen.. Ik heb de algemene voorwaarden van Kwik Fit gelezen (Artikel 11) en ze zijn inderdaad verantwoordelijk voor de schade die in hun garage/op hun terrein is ontstaan. Maar.. waarom doen ze in mijn geval zo moeilijk over?!

smilie
Berichten: 341
Lid geworden op: 15 sep 2009 17:50

Re: Arbitrage Kwik Fit via onafhankelijke commissie van EAC

Ongelezen bericht door smilie »

Anna-Z schreef:
Chocomelk schreef:Krijg je die 99 euro terug als je in het gelijk gesteld word ?
Maar.. waarom doen ze in mijn geval zo moeilijk over?!
Maar een wilde gok - wellicht dat een groot deel gedupeerden nooit klacht indienen?

Ik zou eerste bij de genoemde commissie navraag doen - welke percentage van de klachten is in voordeel van de klant (en niet KwikFit) geweest. Neem aan dat deze getallen openbaar zijn?

Anna-Z
Berichten: 28
Lid geworden op: 18 dec 2010 22:48

Re: Arbitrage Kwik Fit via onafhankelijke commissie van EAC

Ongelezen bericht door Anna-Z »

Maar een wilde gok - wellicht dat een groot deel gedupeerden nooit klacht indienen?

Ik zou eerste bij de genoemde commissie navraag doen - welke percentage van de klachten is in voordeel van de klant (en niet KwikFit) geweest. Neem aan dat deze getallen openbaar zijn?
Beste 'smilie',
Bedankt voor je reactie.
Inderdaad de moeite waard om het na te vragen, ik weet niet of zulke gegevens openbaar worden gesteld, maar ik kan er wel naar vragen :D

Gesloten