LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Auto huurkoop west in badhoevedorp

Bespreek hier jouw ervaringen met dealers en garagebedrijven.
gerbia
Berichten: 5
Lid geworden op: 03 okt 2011 12:25

Auto huurkoop west in badhoevedorp

Ongelezen bericht door gerbia »

Vorig jaar heb ik een auto aangeschaft via Auto huurkoop west.
NOOIT DOEN je word in de maling genomen waar je bij staat.
Wij kochten een auto daar en ruilde onze oude auto in.
Eerst duurde het zeker 3 weken voor de auto rijklaar en gekeurd was ivm drukte.
Na het wegrijden, merkte we dat hij voor een auto met stuurbekrachting erg zwaar stuurde en een raar geluid maakte....weer terug.
Stuurbekrachtigingsolie liep er net zo snel uit als dat je het erin deed....resultaat slang lek....zouden ze maken. En er rammelde iets...uitlaat los zeiden ze.
Auto 1 week kwijt geweest ivm met maken. Geen leenauto helemaal niets dus een week zonder!. Toen we de auto weer op konden halen was er niets veranderd.
Nog een kwaal erbij hij begon te hikken en hield in op de snelweg.
Weer terug.....bobine was niet goed en de rest zou ook nagekeken worden.....NIET DUS.
Auto weer bijna een week daar geweest.....blijven bellen hoe het ermee zat....ja druk druk druk was het antwoord.
Goed auto terug en helemaal blij, want hij ging als de brandweer.......2 dagen.
De problemen werden erger....hij viel zelfs onder t rijden uit. UIt laten lezen om te kijken wat t probleem was....wilde hij dat we dat zelf gingen betalen....dus niet he.
Er was iets lek, maar wat...ik versta geen garagetaal.
Wel nog steeds iedere keer betaald.....maar op een gegeven moment niet meer betalen, want hij werd steeds niet gemaakt.
Na een half jaar kwam de garagehouder de auto halen....hij zou hem wel maken en dan konden we verder praten.
2 maanden later contact gezocht...nou wil hij dat we eerst de achterstallige maanden betalen en dan pas wil hij naar de auto kijken.

Ik heb nog nooit zo`n oplichter meegemaakt. Hij laat hem niet vrijwaren, dus ik moet gewoon belasting blijven betalen en verzekering. De keuring is nu afgelopen en dat kan ik dus ook niet laten doen omdat hij de auto heeft en de papieren.

Heeft iemand hier ook ervaring mee en een advies wat nu te doen, want wij komen in de problemen door toedoen van dit geweldige bedrijf dat staat voor zn medemens!

henk51
Berichten: 1677
Lid geworden op: 07 jun 2005 17:59

Re: Auto huurkoop west in badhoevedorp

Ongelezen bericht door henk51 »

Principe van huurkoop

U doet een aanbetaling op een product, zoals bijvoorbeeld een auto, en betaalt het restant in termijnen. Pas na de laatste termijn bent u eigenaar van het product. Huurkoop is een speciale vorm van koop op afbetaling. In tegenstelling tot bij koop op afbetaling bent u bij huurkoop echter pas na volledige aflossing eigenaar van het betreffende produkt en bent u zolang u nog aflost aansprakelijkelijk voor eventuele schade daaraan.
Voordelen van huurkoop
■U kunt het product direct meenemen.
Nadelen van huurkoop
■Huurkoop is meestal een dure vorm van lenen.
■De kredietverstrekker kan het product terughalen als u minder dan 75% van het bedrag betaalt hebt en de aflossing niet meer kunt opbrengen.
■De rente is vaak erg hoog.
nou wil hij dat we eerst de achterstallige maanden betalen
Bij een huurkoop staat de verkoper dus heel sterk hij is nog steeds de eigenaar en kan hem indien er niet betaald wordt zomaar terughalen en bent u het reeds betaalde geld in dit geval huur kwijt.Hoe vreemd het ook klinkt hij geeft u nog de mogelijkheid om de restant termijnen te betalen hij had ook de auto al weer kunnen innemen.

gr Henk

gerbia
Berichten: 5
Lid geworden op: 03 okt 2011 12:25

Re: Auto huurkoop west in badhoevedorp

Ongelezen bericht door gerbia »

dat is helemaal waar, maar hij zei dat de auto tiptop in orde was. Er deugt helemaal niets aan de auto vanaf het begin al niet!. Loze beloftes voor een veeeeel te dure auto.
Hij neemt mensen gewoon in de maling, want ik was niet de enige die een paar keer terug moest met mn auto, omdat er iets niet deugde

gerbia
Berichten: 5
Lid geworden op: 03 okt 2011 12:25

Re: Auto huurkoop west in badhoevedorp

Ongelezen bericht door gerbia »

en hij heeft de auto ook ingenomen, maar hij wil hem niet vrijwaren of zorgen dat ie top in orde is

ramon72
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 nov 2011 08:54

Re: Auto huurkoop west in badhoevedorp

Ongelezen bericht door ramon72 »

hallo ik heb ook met deze meneer in de qlinche gelegen heb toen advokaat ingeschakeld en die zij dat de gebreken aan een auto gecostateerd binnen 3maanden voor rekening van de verkoper zijn heb de zaak ook gewonnen ik mog een andere auto uitzoeken alleen weer precies hetzelfde ga nu maar auto afbetalen en daar niet meer kopen en maar proberen om zoveel mensen inlichten om daar niet te kopen effe nog een tip u kunt als eigenaar van de auto een nieuw kentekenbewijs aanvragen kosten 31,00 euro maar dan heeft u ook deel 3 en kan meneer meneer van autohuurkoop west niks met de auto.

fordfocus2012
Berichten: 3
Lid geworden op: 16 aug 2012 10:32

Re: Auto huurkoop west in badhoevedorp

Ongelezen bericht door fordfocus2012 »

Mensen.!! alle slechte dingen die jullie horen over huurkoop west kloppen allemaal.!! het zijn de grootste oplichters die er rond lopen.!! ik heb een ford focus gekocht bij hun en na 3 weken dacht ik even de spanning van mijn reservewiel te controleren 3 keer raden wat ik daar vind..... een vuurwapen. vervolgens maak ik dit bekend aan de beste heren.. en maken hun er een paar grapjes over. ik wou een nieuwe auto en na een hoop zeuren en zeuren mocht ik die uitzoeken. nou dat is nu ruim 2 weken geleden en nog geen auto.!! ik kon de tering krijgen zei de beste heer nadat ik een hele boze mail had gestuurd dat ik het ronduit asociaal vond hoe er mee omgegaan word.!!! Geloof me nooit een auto kopen daar.!!!! Ik ben nu bezig met het opstarten van een rechtzaak, die mensen zijn nog niet van mij af.!!!!!! ik pluk ze helemaal kaal.!!! ze hebben namelijk onnodig mijn gezin in gevaar gebracht.! en dat laat ik niet gebeuren. dus autohuurkoop west.!!! bereid je voor want jullie horen nog van me.!!!

peterajax
Berichten: 3
Lid geworden op: 19 sep 2013 17:12

Re: Auto huurkoop west in badhoevedorp

Ongelezen bericht door peterajax »

geachte mensen die reageren op ahw.wij gaan onse derde auto huurkoop nemen bij deze ahw.je moet inderdaad wel eens wachten dat je auto mee kan nemen maar dat is bij elke auto dealer.en het gaat ook wel eens mis maar als je op een menselijke toon elkaar tewoord gaan dan kom je er wel uit dat zijn mijn ervaaringen met dit bedrijf.als je bij de AH boodschappen gaat doen en je sta een beetje het persooneel af tebekken ben je ook niet meer welkom.dus nogmaals ik heb met dit bedrijf geen problemen ik ga nogmaals onse derde auto halen.als je ergens anders een tweedehandse auto koop gaat u dan ook zo tekeer zo als u bij dit bedrijf doet.het geld alleen voor die mensen dit bedrijf zo af zitten te kraken.het verschil is zo u bent zelf uit vrij wil naar dit bedrijf gegaan zij niet naar u.je gaat naar dit bedrijf om dat je geen krediet krijg bij de bank.
als je auto koop via een pl en dan als je niet aan je verplichting na komt dan wordt de auto ook op gehaald .of zelf een deurwaarder en dan zijn de koste nog hoger.mijn motto is laat elkaar in waarde zit elkaar niet zwaart temaken op het internet dat is schadelijk voor het bedrijf in kwestie maar het kan voor u die zo klagen tegen u gebruikt worden .zo is nou namelijk het leven je kan beter vliegen met stroop vangen dan met azijn.dus denk daar maar eens over na.ga eerst een gesprek aan via de telefoon of ga langs met vr gr peter

thecure
Berichten: 2708
Lid geworden op: 05 apr 2011 16:21

Re: Auto huurkoop west in badhoevedorp

Ongelezen bericht door thecure »

peterajax schreef:geachte mensen die reageren op ahw.wij gaan onse derde auto huurkoop nemen bij deze ahw.je moet inderdaad wel eens wachten dat je auto mee kan nemen maar dat is bij elke auto dealer.en het gaat ook wel eens mis maar als je op een menselijke toon elkaar tewoord gaan dan kom je er wel uit dat zijn mijn ervaaringen met dit bedrijf.als je bij de AH boodschappen gaat doen en je sta een beetje het persooneel af tebekken ben je ook niet meer welkom.dus nogmaals ik heb met dit bedrijf geen problemen ik ga nogmaals onse derde auto halen.als je ergens anders een tweedehandse auto koop gaat u dan ook zo tekeer zo als u bij dit bedrijf doet.het geld alleen voor die mensen dit bedrijf zo af zitten te kraken.het verschil is zo u bent zelf uit vrij wil naar dit bedrijf gegaan zij niet naar u.je gaat naar dit bedrijf om dat je geen krediet krijg bij de bank.
als je auto koop via een pl en dan als je niet aan je verplichting na komt dan wordt de auto ook op gehaald .of zelf een deurwaarder en dan zijn de koste nog hoger.mijn motto is laat elkaar in waarde zit elkaar niet zwaart temaken op het internet dat is schadelijk voor het bedrijf in kwestie maar het kan voor u die zo klagen tegen u gebruikt worden .zo is nou namelijk het leven je kan beter vliegen met stroop vangen dan met azijn.dus denk daar maar eens over na.ga eerst een gesprek aan via de telefoon of ga langs met vr gr peter
Goh, reageren op een topic van een jaar oud.... en ook nog speciaal registreren om te vertellen hoe ongelofelijk goed dit bedrijf wel niet is.
U bagatelliseert de andere klachten wel, en neemt het wel erg op voor dit bedrijf. Het lijkt wel of u de klachten onzin vind.
U bent zeker de eigenaar van dit geweldige bedrijf.

Ps een cursus nederlands zou niet gek zijn.
Laatst gewijzigd door thecure op 19 sep 2013 22:20, 1 keer totaal gewijzigd.

hawkwind
Berichten: 505
Lid geworden op: 18 mar 2012 08:37

Re: Auto huurkoop west in badhoevedorp

Ongelezen bericht door hawkwind »

thecure schreef:U batagaliseerd .Ps een cursus nederlands zou niet gek zijn.
Oef........ :wink:

peterajax
Berichten: 3
Lid geworden op: 19 sep 2013 17:12

Re: Auto huurkoop west in badhoevedorp

Ongelezen bericht door peterajax »

[quote="hawkwind"][quote="thecure"]
het zit u nog al erg hoog dat ik dit bedrijf de hemel in prijs .dat is u mening en gelukkig mogen we dit doen in,
ik heb bij dit bedrijf geen slechte ervaring gehad .en ik ben niet de eigenaar en ik werk er ook niet,
zo als ik al eerder aan gaf laat mensen in hun waarde en ga geen dingen zeggen die nog kant nog wal slaan,
ik eet er snee brood meer of minder om .wij hebben goede ervaring met dit bedrijf gehad en nog steeds,
maar volgens mee is dit forum voor klachten over een bedrijf en niet om mensen tegaan bedreigen.een klein voorbeeld.als je niet aan je niet aan je verplichtingen na kunt komen dat is er toch altijd nog een telefoon om een oplossing met dit bedrijf temaken kijk als je dat niet doet ja dan wordt de auto terug ,
genomen en dan moet je gewoon de huurkoop over eenkomst toch gewoon door betaalen.nogmaals ik werk er niet ik ben een tevrede klant en die zijn er ook nog.ga verder met je leven.p
Laatst gewijzigd door peterajax op 24 sep 2013 23:06, 1 keer totaal gewijzigd.

johan jacobs
Berichten: 4
Lid geworden op: 18 mei 2013 18:29

Re: Auto huurkoop west in badhoevedorp

Ongelezen bericht door johan jacobs »

De man heeft een serieus probleem met dit bedrijf en etaleert dit op dit forum. Daar is dit forum ook voor. Dat iemand in zijn eerste posting op dit forum alles inderdaad meteen weg bagatelliseert betekent vrijwel altijd alleen maar dat iemand verbonden is aan dit bedrijf en het blazoen wil oppoetsen (wat nooit lukt want dat is veel te doorzichtig).

Bovendien, als u serieus genomen wilt worden,
peterajax schreef:
dan is denk ik een andere nickname ook wel een vereiste. :D

trail46
Berichten: 1071
Lid geworden op: 17 jul 2012 10:51

Re: Auto huurkoop west in badhoevedorp

Ongelezen bericht door trail46 »

peterajax schreef: het zit u nog al erg hoog dat ik dit bedrijf de hemel in prijs .dat is u mening en gelukkig mogen we dit doen in,
ik heb bij dit bedrijf geen slechte ervaring gehad .en ik ben niet de eigenaar en ik werk er ook niet,
zo als ik al eerder aan gaf laat mensen in hun waarde en ga geen dingen zeggen die nog kant nog wal slaan,
Zeker mag u dat. Natuurlijk begrijpen de meeste bezoekers hier dat als iemand een jaar later ineens een bedrijf de hemel in prijst en de klachten van anderen probeert belachelijk te maken dat zij dit bedrijf moeten mijden als de p*st simpel omdat een tent welke dergelijk onzin nodig heeft per definitie onbetrouwbaar is. :arrow:
Die opmerking van mensen in hun waarde laten zou u ook op zichzelf kunnen betrekken, of word het nu te moeilijk?

peterajax
Berichten: 3
Lid geworden op: 19 sep 2013 17:12

Re: Auto huurkoop west in badhoevedorp

Ongelezen bericht door peterajax »

als ik nu ga reageren op u reactie dan lijkt het net of tros radar een chatbox is.nogmaals ik heb geen problemen met dit bedrijf gehad ook niet in het verleden het is spijtig voor u dat u dit wel is over komen ,
in derdaat ik had eerder ook kunnen reageren maar als je geen probleem met een bedrijf heb gehad dan ga je niet op zoek,ik moest wat over huurkoop caravans zoeken dus zo doen de gr p

fordfocus2012
Berichten: 3
Lid geworden op: 16 aug 2012 10:32

Re: Auto huurkoop west in badhoevedorp

Ongelezen bericht door fordfocus2012 »

Ik kan niet begrijpen dat er nog steeds mensen zijn die het op nemen voor dit bedrijf.. hahaha als je leest op een forum dat er een vuurwapen in een auto gevonden word is het toch wel duidelijk dat de auto's die daar staan totaal niet gecontroleerd worden.

ze weten dus niet eens wat ze verkopen.!
alsjeblieft mensen.... koop hier echt niks, ik zeg dit niet om het bedrijf zwart te maken.. maar puur voor de veiligheid van de mensen die daar komen en overwegen daar een auto aan te gaan kopen.

en misschien is het bij meneer ajax goed gegaan, maar ik denk persoonlijk dat deze man een bekende is van de heren huurkoop west.

en wil je ondanks dit alles toch een auto halen bij huurkoop west,? dan wens ik die mensen heel veel succes.!

Gesloten