LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ervaringen Car Sales

Bespreek hier jouw ervaringen met dealers en garagebedrijven.
ariedordrecht
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 sep 2013 20:10

Ervaringen Car Sales

Ongelezen bericht door ariedordrecht »

Een maand geleden heeft mijn zus een auto gekocht bij dit bedrijf. Dit moet niet doen, omdat dit bedrijf enorm veel leugens verkoopt.
Mijn zus kocht een auto en deze man gaf aan dit een auto was die uit Nederland kwam, een super goede, degelijke auto was.
Helaas bleek dit niet het geval. De auto is geïmporteerd uit Amerika en is ouder dan in werkelijkheid. De remblokken waren versleten, er waren winterbanden en zomerbanden opgezet en de wielassen stonden helemaal scheef.
Zij reed de 2de dag in deze auto, toen er allemaal rook uitkwam. Aan de kant gezet en naar een garage gebeld. De garage kwam achter de bovenstaande punten.
Het bedrijf, Car Sales [adresgegevens verwijderd] had bij de aankoop gezegd dat in overleg de auto onderdelen vergoed zouden worden (3 maanden garantie). Uiteindelijk deden ze daar heel moeilijk over en heeft ze niets terug gehad. Ze moest de originele rekening opsturen. Dit heeft ze per post en per fax gedaan. Meneer ...... van Car Sales [adresgegevens verwijderd] heeft nooit de rekening per post of per fax ontvangen. Nu komt hij met de smoes dat hij de originele rekening moet hebben. Hij wil gewoon niet betalen.
Mijn zus had dood kunnen zijn door dit bedrijf. Daarom koop nooit een auto hier.
Mijn vraag is, wat kan zij nog doen? Dit autobedrijf is geen BOVAG bedrijf.
De consumentenbond, de geschillencommissie en ook de BOVAG garantie wil of kan niets doen. Onze hoop is nu gevestigd op Tros Radar. Ze is voor 5000 euro de boot ingegaan door dit bedrijf.

[ongefundeerde bewering verwijderd door de Moderator]


Wat kunnen wij nu nog doen?
Groeten
Laatst gewijzigd door Radar op 14 aug 2015 10:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Adresgegevens verwijderd

witte angora
Berichten: 30753
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Ervaringen Car Sales

Ongelezen bericht door witte angora »

Eén keer posten is genoeg.

sjoegel
Berichten: 3081
Lid geworden op: 09 okt 2007 19:19

Re: Ervaringen Car Sales

Ongelezen bericht door sjoegel »

Mijn zus kocht een auto en deze man gaf aan dit een auto was die uit Nederland kwam, een super goede, degelijke auto was.
Helaas bleek dit niet het geval. De auto is geïmporteerd uit Amerika en is ouder dan in werkelijkheid. De remblokken waren versleten, er waren winterbanden en zomerbanden opgezet en de wielassen stonden helemaal scheef.
Zij reed de 2de dag in deze auto, toen er allemaal rook uitkwam. Aan de kant gezet en naar een garage gebeld. De garage kwam achter de bovenstaande punten.
Het bedrijf, Car Sales Hillegom had bij de aankoop gezegd dat in overleg de auto onderdelen vergoed zouden worden (3 maanden garantie). Uiteindelijk deden ze daar heel moeilijk over en heeft ze niets terug gehad. Ze moest de originele rekening opsturen. Dit heeft ze per post en per fax gedaan. Meneer ...... van Car Sales Hillegom heeft nooit de rekening per post of per fax ontvangen. Nu komt hij met de smoes dat hij de originele rekening moet hebben. Hij wil gewoon niet betalen.
Mijn zus had dood kunnen zijn door dit bedrijf. Daarom koop nooit een auto hier.
Mijn vraag is, wat kan zij nog doen? Dit autobedrijf is geen BOVAG bedrijf.
De consumentenbond, de geschillencommissie en ook de BOVAG garantie wil of kan niets doen. Onze hoop is nu gevestigd op Tros Radar. Ze is voor 5000 euro de boot ingegaan door dit bedrijf.
Dit bedrijf werkt onder meerdere namen. De namen zijn: Car Sales Hillegom, Garage Overveen, outletcenter Auto Overveen
Wat kunnen wij nu nog doen?
Groeten
Een auto kopen is een serieuze zaak. Wie even kijkt op internet ziet dat er tientallen checklists te vinden zijn voor het kopen van een 2e hands auto. Blijkbaar heeft U zich niets aan deze lijstjes gelegen laten liggen.

- Heeft U het bedrijf voordat U de aankoop deed opgezocht op Google ? En gekeken of er ervaringen en recensies waren op dit bedrijf ?
- heeft U de auto laten keuren, aankoopkeuring, voordat U de auto kocht ?
- Op de autopapieren kun je zo zien of het import is of niet. blijkbaar was dit controleren teveel moeite.

Door lichtzinnig en zonder voorbereiding een gebruikte auto te kopen roep je het onheil zelf over je af.

ariedordrecht
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 sep 2013 20:10

Re: Ervaringen Car Sales

Ongelezen bericht door ariedordrecht »

Volledig mee eens! Helaas heeft deze Car Sales Hillegom dat goed door gehad en heeft hij daar handig gebruik van gemaakt.
Het vertrouwen in autohandelaren wordt op deze manier wel geschaad en dat vind ik erg. Van deze fout moet en gaat mijn zus zeker leren!

[email protected]
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 apr 2014 19:30

Re: Ervaringen Car Sales

Ongelezen bericht door [email protected] »

Slechte ervaring met Care Sales Hillegom
De verkoper belooft veel en komt weinig na.
Dan zijn ze ermee bezig, dan is het bij de boekhouder het komt goed, dan is het geld net gestort binnen drie dagen heeft u het, dan is meneer ziek, dan voelt zijn collega zich bedreigt en bedreigt hij mij.
Laatst gewijzigd door Radar op 07 aug 2014 10:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Deel bericht verwijderd. Reden: naam verwijderd, deel ongefundeerd

peteroo
Berichten: 844
Lid geworden op: 05 apr 2011 23:51

Re: Ervaringen Car Sales

Ongelezen bericht door peteroo »

Hadden we een tijdje terug ook niet te maken met een autobedrijf uit Hillegom?

witte angora
Berichten: 30753
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Ervaringen Car Sales

Ongelezen bericht door witte angora »

Onder een andere naam? Jawel, is dezelfde denk ik.

salwa
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 mei 2014 12:34

Re: Ervaringen Car Sales

Ongelezen bericht door salwa »

Hey meid ik geef jou groot gelijk. wat vorige week bij die garage geweest leuke
vw tiguan gevonden. aanbetaling gedaan. meneer pierre zou de auto vandaag rijklaar maken
we zouden nog even test rit maken en daar begon het al de motor gaf geluid. De auto zou rije klaar gemaakt worden olie verversen enz. keek me zwager erin wat dat niet eens gedaan geen kleine beurt gehad en daar zal ik rond 600 voor moeten betalen laten.
vervolgens vroegen we naar de bijhorend boekjes ineens waren die zoek. meneer gaf aan ja dat ga ik voor jullie opvragen we vroegen naar de nap pasje die de auto ineens niet nou er kwam gelijk grote vraagteken
meneer was ineens niet meer zo beleefd als vorige week. Hij ging eens te keer tegen me zwager van heb niks met jou te maken enz. Gelukkig heb ik de auto niet gekocht. onbetrouwbare garage dus pas op iedereen voor deze garage

v.d.Heyden
Berichten: 738
Lid geworden op: 19 jan 2010 22:04

Re: Ervaringen Car Sales

Ongelezen bericht door v.d.Heyden »

Aanbetaling terug gekregen?

v.d.Heyden

salwa
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 mei 2014 12:34

Re: Ervaringen Car Sales

Ongelezen bericht door salwa »

hij ging het via Internet bankieren storten. geef hem tot dinsdag anders aangiften

volkert015
Berichten: 3
Lid geworden op: 13 sep 2014 22:13

Re: Ervaringen Car Sales

Ongelezen bericht door volkert015 »

Waardeloos bedrijf. De verkoper was in het begin vriendelijk. Proefrit was alleen mogelijk als er tot koop werd overgegaan wat in mijn ogen een pure belediging was. Als iemand een goede auto bij dit bedrijf ziet, kijk verder, want voor het is pure tijdverspilling. Het enige voordeel aan mijn verpeste dag, ik weet nu precies hoe het niet moet. Er is een reden dat er 350 auto's op voorraad staan, met de huidige instelling koopt niemand daar wat. Ze verkopem veel leugens. Belooft veel doet weinig maar neemt wel 500 euros voor de zogenaamde rijklaarkosten. Verteld dat de auto was gechekt op alles en een grote beurt had maar bleek later dat er een ernstig probleem was.

volkert015
Berichten: 3
Lid geworden op: 13 sep 2014 22:13

Re: Ervaringen Car Sales

Ongelezen bericht door volkert015 »

salwa schreef:Hey meid ik geef jou groot gelijk. wat vorige week bij die garage geweest leuke
vw tiguan gevonden. aanbetaling gedaan. meneer pierre zou de auto vandaag rijklaar maken
we zouden nog even test rit maken en daar begon het al de motor gaf geluid. De auto zou rije klaar gemaakt worden olie verversen enz. keek me zwager erin wat dat niet eens gedaan geen kleine beurt gehad en daar zal ik rond 600 voor moeten betalen laten.
vervolgens vroegen we naar de bijhorend boekjes ineens waren die zoek. meneer gaf aan ja dat ga ik voor jullie opvragen we vroegen naar de nap pasje die de auto ineens niet nou er kwam gelijk grote vraagteken
meneer was ineens niet meer zo beleefd als vorige week. Hij ging eens te keer tegen me zwager van heb niks met jou te maken enz. Gelukkig heb ik de auto niet gekocht. onbetrouwbare garage dus pas op iedereen voor deze garage
u heeft helemaal gelijk hij was ook aardig tegen ons bij het begin en lateraf blafte hij als een hond

Emina
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 feb 2015 22:31

Re: Ervaringen Car Sales

Ongelezen bericht door Emina »

Een paar weken geleden heb ik een auto gehaald bij Carsales in Hillegom. Tot nu toe rijd ik er met plezier in en hoop ik dat het zo blijft. Ik heb een aardig bedrag voor gegeven dus ga er ook vanuit dat het iets goed levert. Verder heb ik er alle vertrouwen in.

Groetjes,

Tevreden klant!

peteroo
Berichten: 844
Lid geworden op: 05 apr 2011 23:51

Re: Ervaringen Car Sales

Ongelezen bericht door peteroo »

Er zijn echt een hoop vage bedrijven die dit soort praktijken normaal lijken te vinden. Waar ze van bestaan en hoe ze het volhouden, weet ik niet. Ver uit de buurt blijven en een betrouwbaar adres in je eigen omgeving zoeken.

Nico9979
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 mar 2015 13:31

Re: Ervaringen Car Sales

Ongelezen bericht door Nico9979 »

Wij hebben in februari een auto aangeschaft bij Carsales Hillegom tot op heden zeer tevreden over de auto. omdat de kenteken papieren nog niet bij Carsales ware (het was een ex lease auto welke net binnen was), waren wij genoodzaakt de auto later op te halen. om dit leed voor ons te verzachten heeft [persoonsgegevens verwijderd] aangeboden de auto na te laten checken en de automatische handrem te repareren. dit had niet gehoeven omdat wij op de hoogte waren van de storing en de auto zonder garantie of afleverbeurt gekocht hebben.

Onze ervaringen met Caresaleshillegom zijn gewoon goed, vriendelijk ontvangen, goede service en een goede auto voor een goede prijs.
Laatst gewijzigd door Radar op 15 mar 2015 15:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Persoonsgegevens verwijderd

Josephien12
Berichten: 715
Lid geworden op: 01 sep 2010 18:39

Re: Ervaringen Car Sales

Ongelezen bericht door Josephien12 »

Carsale Hillegom heeft zeker last van de berichten op deze site dat ze het nodig vinden om met twee nieuwe fake accounts hier positivo berichten te plaatsen over hun eigen bedrijf. Een extra reden om dit handelaartje links te laten liggen.

Koffie met een likeurtje erbij gehad trouwens?

witte angora
Berichten: 30753
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Ervaringen Car Sales

Ongelezen bericht door witte angora »

Ach Nico, ik zou bijna gaan huilen van ontroering. Wat fijn dat er in het corrupte autowereldje nog één dealer is die zijn klant zo toegenegen is als carsale Hillegom. Wat een lichtend voorbeeld in deze barre tijden! En wat ben ik jou dankbaar dat jij ons dit sprookjesroze suikerzoete verhaaltje wilde delen, zodat ik, en anderen, weer gerust verder kunnen dromen, ver weg van de realiteit.

Afbeelding

paparazi
Berichten: 15
Lid geworden op: 05 okt 2014 19:30

Re: Ervaringen Car Sales

Ongelezen bericht door paparazi »

Ben benieuwd wat de volgende naam van dit bedrijf wordt...

profikz
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 mar 2015 15:16

Re: Ervaringen Car Sales

Ongelezen bericht door profikz »

Vorige maand heb ik bij Car Sales Hillegom een Volswagen Passat 1.6 fsi gekocht.
Ik heb mijn Ford Mondeo ingeruild en een leuk bedrag voor gehad.
Er waren wat mankementen zoals een koplamp die niet goed was en gaf een storing aan.
Het was de EGR-klep.
Ik moest hem op zijn woord vertrouwen dat ik een andere koplamp zou krijgen en dat hij de storing zou verhelpen.
Hij heeft mij eerlijk verteld dat ze de storing zouden wissen, omdat het misschien niks zou kunnen zijn en als het terug zou komen zouden ze het maken.
Een dag daarna kwam die storing terug en belde hem weer op.
Ik kon gelijk een afspraak maken en ik heb een nieuwe koplamp gekregen en de EGR-klep is ook verholpen.
Goede service en de auto rijdt nu perfect!

paparazi
Berichten: 15
Lid geworden op: 05 okt 2014 19:30

Re: Ervaringen Car Sales

Ongelezen bericht door paparazi »

Zeeeeer duidelijk en zeeeer gedetailleerd. Bovendien zonder taalfouten... Jij zult beslist niet werkzaam zijn in de autobranche...

Gesloten