LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Slechte ervaring bij Autoterrein Sammersbrug in Den Haag

Bespreek hier jouw ervaringen met dealers en garagebedrijven.
prem
Berichten: 1986
Lid geworden op: 12 feb 2007 14:49

Re: Slechte ervaring bij Autoterrein Sammersbrug in Den Haag

Ongelezen bericht door prem »

Ingrid kloppenburg schreef:
70res schreef:Tja, das die vage handelaar TEGENOVER het woonwagenkamp. Zegt genoeg mijn inziens.
Beste 70res,

Dat klopt inderdaad. Het is het bedrijf tegenover het woonwagenkamp. Denk dat de verkoper daar woont. Hij praatte met de monteur ook de hele tijd in een taal die ik niet ken. Zal hoogstwaarschijnlijk zigeunertaal zijn. Niet dat dat wat uitmaakt. Heb niets tegen woonwagenbewoners. Had gewoon eerlijkheid verwacht. Het is een Renault twingo uit 1999 staat 68000 km op de teller. Maar op de het laatste APK bewijs staat een kilometerstand van 97450. Voel me echt zo stom. Had ook beter moeten opletten maar op de website zag het er professioneel uit. Toen ik het terrein zag had ik eigenlijk al meteen een slecht gevoel. Heel apar volk. En ze waren aan het bouwen. Het zag er niet fris uit. Maar goed, de auto zag er in eerste instantie goed. En tijdens de proefrit had ik niets door. Ook omdat de monteur die verplicht meeging steeds aan het praten was en tevens was hij bezig met de radio. Hoop echt dat ik mijn geld terug krijg.

Met vriendelijke groet,


Ingrid van Kloppenburg.
Heel spijtig Ingrid....neem volgende keer een vent mee die van wanten weet.
Vergeet dit maar verder, geld krijg je toch niet terug, maar ja over zo'n bedrag kom je ook wel weer heen.

70res
Berichten: 23
Lid geworden op: 30 mar 2014 14:04

Re: Slechte ervaring bij Autoterrein Sammersbrug in Den Haag

Ongelezen bericht door 70res »

Voor een auto van 1999 vind ik een kilometerstand zoals die op de apk stond ook erg laag.
Heb zelf een Opel gehad uit 1999 en daar stond bij verkoop al een kilometerstand op van 220000 kilometer. En in die 15 jaar echt geen gekke dingen gedaan qua afstanden rijden.

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Slechte ervaring bij Autoterrein Sammersbrug in Den Haag

Ongelezen bericht door bprosman »

Het is een Renault twingo uit 1999 staat 68000 km op de teller. Maar op de het laatste APK bewijs staat een kilometerstand van 97450.
Dit zou ik zeker meenemen naar de rechtsbijstandserzekering aangezien het terugdraaien van de KM stand sinds 2014 strafbaar is.

olaf79
Berichten: 8271
Lid geworden op: 17 okt 2011 23:53

Re: Slechte ervaring bij Autoterrein Sammersbrug in Den Haag

Ongelezen bericht door olaf79 »

Ingrid kloppenburg schreef:Dat klopt inderdaad. Het is het bedrijf tegenover het woonwagenkamp. Denk dat de verkoper daar woont. Hij praatte met de monteur ook de hele tijd in een taal die ik niet ken. Zal hoogstwaarschijnlijk zigeunertaal zijn. Niet dat dat wat uitmaakt. Heb niets tegen woonwagenbewoners. Had gewoon eerlijkheid verwacht. Het is een Renault twingo uit 1999 staat 68000 km op de teller. Maar op de het laatste APK bewijs staat een kilometerstand van 97450. Voel me echt zo stom. Had ook beter moeten opletten maar op de website zag het er professioneel uit. Toen ik het terrein zag had ik eigenlijk al meteen een slecht gevoel. Heel apar volk. En ze waren aan het bouwen. Het zag er niet fris uit. Maar goed, de auto zag er in eerste instantie goed. En tijdens de proefrit had ik niets door. Ook omdat de monteur die verplicht meeging steeds aan het praten was en tevens was hij bezig met de radio. Hoop echt dat ik mijn geld terug krijg.

Met vriendelijke groet,


Ingrid van Kloppenburg.
Goed dat je deze extra informatie geeft. Er is dus niet alleen sprake van een ondeugdelijk product maar ook (naar het er uit ziet) oplichting en valsheid in geschrifte.
Het terugdraaien van de KM stand is verboden, evenals het verkopen van zo'n auto. U kunt op basis van dwaling de koop ongedaan maken en uw volledige aankoopbedrag terug eisen. Ga niet over een nacht ijs en haal er een deskundige bij (van de rechtsbijstand bijvoorbeeld). Laat desnoods beslag leggen bij deze oplichtersbende. Ik zou het niet erbij laten zitten, niet alleen omdat ze jou hebben opgelicht, maar dat waarschijnlijk op grote schaal bij anderen ook doen. Probeer lotgenoten te vinden (Radar heeft daar apart forum voor)

peteroo
Berichten: 844
Lid geworden op: 05 apr 2011 23:51

Re: Slechte ervaring bij Autoterrein Sammersbrug in Den Haag

Ongelezen bericht door peteroo »

Beter een leuke Daewoo of Suzuki bij je lokale garage dan een gewilde auto als de Twingo bij een handelaar. Die kopen goedkoop in bij dealers etc en schuiven auto's weer snel door. Meestal gaat het om auto's die niet voor niks zijn ingeruild; er is veel mee mis of er komen grote kosten aan.

Altijd iemand meenemen met verstand van zaken. Zodra je het gevoelkrijgt dat dingen niet in de haak zijn: wegwezen.

Gesloten