Wij Kopen Auto's: ervaringen?

Bespreek hier jouw ervaringen met dealers en garagebedrijven.
Sjoosten
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 sep 2017 19:46

Re: Wij Kopen Auto's: ervaringen?

Ongelezen bericht door Sjoosten »

wij kopen autos is gewooon het zelfde als een dealer eerst hoog taxeren maar minder geven wegens de doorverkoop klaarmaak kosten al dat soort bedrijven zijn oplichters beste is gwn de inruil waarde of gwn bij een normale garage laten taxeren en dan voor een zelf bedachte prijs op marktplaats zetten daar heb je uiteindelijk meer seriouze verkopers en kopers en al die reclames hebbe die mensen waarschijnlijk geen 2e of 3e handse auto maar nieuw nieuw met altijd nodige onderhoud erbij zijn heel erg misleindende reclames

IkBenObjectief
Berichten: 21
Lid geworden op: 21 nov 2015 12:11

Re: Wij Kopen Auto's: ervaringen?

Ongelezen bericht door IkBenObjectief »

Sjoosten schreef:wij kopen autos is gewooon het zelfde als een dealer eerst hoog taxeren maar minder geven wegens de doorverkoop klaarmaak kosten al dat soort bedrijven zijn oplichters beste is gwn de inruil waarde of gwn bij een normale garage laten taxeren en dan voor een zelf bedachte prijs op marktplaats zetten daar heb je uiteindelijk meer seriouze verkopers en kopers en al die reclames hebbe die mensen waarschijnlijk geen 2e of 3e handse auto maar nieuw nieuw met altijd nodige onderhoud erbij zijn heel erg misleindende reclames
Er is letterlijk geen één merkdealer die zo te werk gaat, tenzij je een offerte aanvraagt met inruil en jij hebt aangegeven dat je eigen auto helemaal schadevrij is en technisch in zeer goede staat. Als dan bij de dealer bent om je auto te laten taxeren en er zitten werkzaamheden/reparatiekosten aan je auto dan is het logisch dat de dealer de lager taxeert. Er komen immers kosten bij voor de dealer.

Inruilwaarde is nooit het beste, want daar betaal je zelf aan mee zonder je het doorhebt. Maar mensen die vaker een auto kopen weten dit doorgaans wel. Inruilwaarde is dus niet het beste mensen. Laat je niet misleiden.
Sjoosten schreef:en dan voor een zelf bedachte prijs op marktplaats zetten


En zo krijg je dus discussies en breng je mensen op het idee om een veel te hoge prijs te vragen waardoor het bod van de dealer uiteindelijk veel te laag lijkt. :oops:

vdmeulennl
Berichten: 4
Lid geworden op: 26 apr 2011 14:26
Locatie: Eemsdelta

Re: Wij Kopen Auto's: ervaringen?

Ongelezen bericht door vdmeulennl »

Nou, we gaan het meemaken. We gaan natuurlijk hier een prijsje opvragen voor mijn Volvo een S40 122pk (GDI Europa), met Airco annex climate control ijskoud, trekhaak, CD/DVD,trekhaak, stuurbekrachtiging cruise control, boordcomputer, nieuwe Varta Accu, Nieuwe hoogteregeling koplampen. Mezelf met de kerst nog een set mistlampen van Volvo gegeven (door ziekte nog geen tijd gehad ze eronder te zetten), Centrale deurvergrendeling, lichtmetalen Volvo velgen, alle lampjes vervangen rondom (als je toch bezig bent en hebt alles los is het het werk ook niet, met 296.000 op de teller, geen roest. instapbescherming.

Minpuntjes: Eerst dacht ie dat de schokbrekers voor versleten waren, maar dat waren de rubbers in de in motorsteun (silencers), moest maar een keer vervangen worden, ten tweede olieverbruik (tja, ik gooide wat olie tot ie op niveau was nadat het remsysteem los was en morste iets bij afvullen en dat liep naar beneden en dat was een of twee druppeltjes. Wel een aantekening aandachtspuntje. Motor is hartstikke droog en ik hoef er nooit olie in te gooien. Alleen bij kleine beurt soms. Nog even naar de distributieriem gekeken en niets aan de hand. Wel een keer bij een grote beurt bij hem de polyriem vervangen want hij was nog niet uitgedroogd of glad maar dat kon geen 2 jaar meer duren. Die ligt dus netjes in de auto.
Andere minpunt is de instapschade aan de stoel. Er zit gelukkig rek in en mijn dochter kan het bijna onzichtbaar repareren. Alle lampjes werken in het dashboard en in het interieur. Ook die op de meest onmogelijkste plaatsen.

Auto wordt van binnen en van buiten gereinigd,

Verder de reparaties met de APK vorig jaar september (Ja die garage keurde hem al af op kleine beschadiging op rol gordel passagier. Nooit gezien en ook nog nooit ze ver afgerold, maar hersteld met een mesje zodat het pluisje eraf was XD
APK tot half sept 2018 (remschijven en cilinders achter zijn vervangen, remblokken rondom, fusee kogels, koplampen, ruitenwissers, uitlaat gerepareerd, set banden vervangen met zomer met 6,5 mm, (zal op en naar ziekenhuis hoogstens 1200-200 km gereden hebben tot nu
Niet moeders mooiste meer, maar wat wil je na 18 jaar. Al langs garage geweest, maar ik ruil niks in, dus moeilijk. Tja Rijbewijs wordt invalide-voertuig wat kan gebeuren natuurlijk. Nu is er wel iets aan geluid voor (nee niet de moto of de schokbrekers. Hij is er ook niet op afgekeurd of het is een adviespunt. Op het draagarm zitten 2 bouten die even los moeten en dan weer cast, dan zet het zijn eigen en het is in 80 % weg, Het geheel oplossen zijn 2 zogenaamde sillecers (rubberen hulzen vervangen om die bouten heen. Als het koud weer is buiten dan hoor je ze, bij warm weer niet)

En daar komt ie dan https://www.meteenautoverkopen.nl die zegt na ingave: 726 Euro (Die hebben zeker de factuur van september bij de garage gezien, al geven ze aan de opties niet meegerekend te hebben (eigenlijk een offerte van de opties aanvragen bij Volvo Delfzijl)

De andere https://www.wijkopenautos.nl die zegt 881 ( ook zonder alle opties)

https://bidcars.nl/bedankt-voor-het-aanmelden volgt nog in email denk ik.

Nu heb ik wel diverse prijzen in Nederland gezien voor een dergelijke auto en ik weet wat ie ongeveer waard is, buiten het feit om wat ie aan onderhoud gekost heeft, Heb gekeken naar dealer-, handelaar-, en particuliere prijzen. Dealer zit rond de 1475, handelaar rond 1325 en de particulier onder de 1000,

Rijbewijs heb ik straks niet meer en moet in een 45 km wagen en een Canta zullen ze wel niet hebben staan, Maar jeemig wat zijn die invalidewagens duur zeg. Heb iig tot de 25e om nog op zoek te gaan, na de 25e mag ik niet meer rondrijden in een normale auto. Heb al zitten denken om met een groepje een auto te kopen en dan collectief te rijden. Heeft er één zich bereid gevonden om als chauffeur te spelen. Hij heeft geen geld voor een auto en wegenbelasting en verzekering. Heeft wel een bandje. Dus dan is een Caddy weer welkom.

We gaan het beleven.
Laatst gewijzigd door vdmeulennl op 07 apr 2018 12:46, 2 keer totaal gewijzigd.

marnix
Berichten: 811
Lid geworden op: 02 nov 2005 11:30

Re: Wij Kopen Auto's: ervaringen?

Ongelezen bericht door marnix »

@vdmeulen, en pas op he?
Schrikkelijk veel boeven onder canta-verkopers.

NeoDutchio
Berichten: 12260
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Wij Kopen Auto's: ervaringen?

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Een auto die bij een handelaar rond de 1300 euro zit wil daar graag ook nog wat op verdienen. De inkoopprijs is de verwachte verkoopprijs minus zijn boterham, minus kosten die gemaakt moeten worden om te kunnen verkopen en minus eventuele garantie waar de verkoper verantwoordelijk voor is. Een marge van 500 euro is niks voor een auto.
De handelaar koopt in voor 800, loopt over dat geld rente mis, voorraad kost geld en word minder waard. Hij zet de auto te koop voor maar liefst 1300 euro, maar daar zal die niet voor verkocht worden. Iedereen dingt af, dus voor 1150 euro zal die van eigenaar wisselen. "Winst" 350 euro. Waar ook nog eens alle kosten af moet.

Geef die auto gewoon weg, hebben 2 personen er plezier bij.

IkBenObjectief
Berichten: 21
Lid geworden op: 21 nov 2015 12:11

Re: Wij Kopen Auto's: ervaringen?

Ongelezen bericht door IkBenObjectief »

vdmeulennl schreef:
En daar komt ie dan https://www.meteenautoverkopen.nl die zegt na ingave: 726 Euro (Die hebben zeker de factuur van september bij de garage gezien, al geven ze aan de opties niet meegerekend te hebben (eigenlijk een offerte van de opties aanvragen bij Volvo Delfzijl)

De andere https://www.wijkopenautos.nl die zegt 881 ( ook zonder alle opties)

https://bidcars.nl/bedankt-voor-het-aanmelden volgt nog in email denk ik.

Nu heb ik wel diverse prijzen in Nederland gezien voor een dergelijke auto en ik weet wat ie ongeveer waard is, buiten het feit om wat ie aan onderhoud gekost heeft, Heb gekeken naar dealer-, handelaar-, en particuliere prijzen. Dealer zit rond de 1475, handelaar rond 1325 en de particulier onder de 1000,



We gaan het beleven.
Met alle respect, maar voor een auto van die leeftijd en kilometerstand zou elk bedrag boven de sloopprijs mooi meegenomen zijn. Of het nou particulier is of waar dan ook.

De prijsopgave die je zelf hebt opgegeven komt waarschijnlijk van één of andere tool want de dealer verkoopt deze auto niet meer. En met een beetje speurwerk zal je zien dat ook de prijzen die je van wijkopenautos en meteen autoverkopen niet zult krijgen.

Sterker nog: http://www.wijkopenautos.nl en http://www.meteenautoverkopen.nl zijn van dezelfde eigenaar. http://www.bidcars.nl is van twee duistere handelaartjes uit Heerhugowaard. Makkelijk te vinden via drimble. Die kopen de auto's zelf in en zetten ze in de voorraad bij http://www.adelaar-autos.nl (met streepje). Met andere woorden, ze kopen alleen wat ze zelf mooi vinden. Leuk geprobeerd maar daar zou ik mijn auto niet aan verkopen.
Drimble: https://drimble.nl/bedrijf/amsterdam/38 ... rs-bv.html klik op een kvk nummer en je komt op de Nijverheidsstraat 2A uit en ja hoor, je raadt het al, Adelaar-autos.nl. Foute boel dus.


Wijkopenautos.nl koopt de auto's zelf in. Zij hebben volgens jou 881 euro geboden. Exclusief de opties nog wel. En dat terwijl ze voor minder geld al worden aangeboden bij autobedrijven. Zie link: https://www.gaspedaal.nl/volvo/s40/benz ... 0&srt=pr-a

Zij kopen de auto dus zelf in, verkopen hem door aan de handel. daarna moet de auto nog weer verkocht worden aan een particulier. Wat moet er uiteindelijk voor de auto gevraag worden om er iets aan te kunnen verdienen? 2500 Euro? Want voor 200 gaat een handelaar de moeite niet doen. Zeker niet gezien de risico's die er bij zo'n auto komen. Er kan van alles kapot gaan aan zo'n oude auto dus dat risico calculeer je in bij de aanschaf. Dus nogmaals met alle respect, maar als je denkt dat je voor deze auto nog 800 Euro kan krijgen, dan zit je er goed naast. De auto heeft zijn beste tijd gehad. Het lijkt me verstandig om zo'n auto gewoon naar de sloop te doen of laat er een familielid mee rijden tot de apk verlopen is.

Mijn advies, doe eerst onderzoek voordat je hier iets op het forum zet. Het internet is een mooie tool en alles is er terug te vinden. Heb je tijd teveel, rijdt dan even langs een filiaal en kijk wat je uiteindelijk echt beurt via Wij kopen auto's.nl en post die ervaring hier op het forum. Daar hebben lezers meer aan omdat het objectief is. En misschien zijn er meer mensen nieuwsgierig naar je bidcars ervaringen.

Moneyman
Berichten: 29801
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Wij Kopen Auto's: ervaringen?

Ongelezen bericht door Moneyman »

vdmeulennl schreef: Verder de reparaties met de APK vorig jaar september (Ja die garage keurde hem al af op kleine beschadiging op rol gordel passagier. Nooit gezien en ook nog nooit ze ver afgerold, maar hersteld met een mesje zodat het pluisje eraf was XD
:shock: altijd leuk, een auto verkopen waarbij je zelf aan de gordel (nota bene een afkeurpunt!) weg hebt gerotzooid met een mes... :roll:

gosewijn
Berichten: 2881
Lid geworden op: 10 apr 2014 18:00

Re: Wij Kopen Auto's: ervaringen?

Ongelezen bericht door gosewijn »

Bij die km stand is die Volvo net ingereden , mits goed onderhouden. :D

witte angora
Berichten: 30454
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Wij Kopen Auto's: ervaringen?

Ongelezen bericht door witte angora »

vdmeulennl schreef: Nu heb ik wel diverse prijzen in Nederland gezien voor een dergelijke auto en ik weet wat ie ongeveer waard is, buiten het feit om wat ie aan onderhoud gekost heeft, Heb gekeken naar dealer-, handelaar-, en particuliere prijzen. Dealer zit rond de 1475, handelaar rond 1325 en de particulier onder de 1000,
Eerlijk gezegd geloof ik nooit dat dealers zulke oude auto's verkopen. Er zit te vaak werk aan, en gedoe. Als een auto nog goed is en zonder al te veel problemen door de APK komt, ga je hem niet verkopen voor een honderdje of 4 aan wie dan ook. Mensen doen die dingen weg omdat er wat aan mankeert. En dealers hebben te hoge uurtarieven om dat nog rendabel op te knappen.

En particulieren die minder vragen dan handelaren? Vergeet dat maar.

witte angora
Berichten: 30454
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Wij Kopen Auto's: ervaringen?

Ongelezen bericht door witte angora »

Verder een tip voor degenen die een bod ontvangen van een bedrijf via 'wij kopen auto's'. Stuur een mail met de boodschap: 'Ik ga akkoord met uw bod, bij deze hebben wij een overeenkomst'. Gegarandeerd dat de 'prijsvechters', die hoog bieden om maar bij jou thuis te kunnen komen en vervolgens ver onder hun bod gaan zitten, weg blijven.

IkBenObjectief
Berichten: 21
Lid geworden op: 21 nov 2015 12:11

Re: Wij Kopen Auto's: ervaringen?

Ongelezen bericht door IkBenObjectief »

gosewijn schreef:Bij die km stand is die Volvo net ingereden , mits goed onderhouden. :D
Een normale Volvo wel, hier zit een Renault motor in. :wink:

IkBenObjectief
Berichten: 21
Lid geworden op: 21 nov 2015 12:11

Re: Wij Kopen Auto's: ervaringen?

Ongelezen bericht door IkBenObjectief »

vdmeulennl schreef:
En daar komt ie dan https://www.meteenautoverkopen.nl die zegt na ingave: 726 Euro (Die hebben zeker de factuur van september bij de garage gezien, al geven ze aan de opties niet meegerekend te hebben (eigenlijk een offerte van de opties aanvragen bij Volvo Delfzijl)

De andere https://www.wijkopenautos.nl die zegt 881 ( ook zonder alle opties)

https://bidcars.nl/bedankt-voor-het-aanmelden volgt nog in email denk ik.

We gaan het beleven.
Voor hoeveel is de auto nu verkocht? En via welke partij?

Dikdik
Berichten: 3
Lid geworden op: 21 sep 2011 20:44

Re: Wij Kopen Auto's: ervaringen?

Ongelezen bericht door Dikdik »

Wat mij betreft is Wijkopenauto’s geen betrouwbaar bedrijf. Ik kreeg een online taxatie van 2450 euro, terwijl het uiteindelijke daadwerkelijk bod 182 euro was. De medewerker meldde dat de online taxatie niet betrouwbaar was. Dat verbaast me verder niet, maar een uiteindelijk bod van 7 procent van de online taxatie is wel heel erbarmelijk. Met zulke afwijkingen kun je niet meer spreken van een correctie van wege de staat van de auto maar is mijns inziens sprake van oplichting. Ik heb dus gebeld met een klacht.
[naam door Moderator verwijderd] van Wijkopenauto’s zou mij terugbellen. Ik heb de volgende dag nogmaals gebeld met [naam door Moderator verwijderd], maar hij bleek ook die dag niet bereikbaar. Zijn collega van Wijkopenauto’s meldde mij dat hij mij zou terugbellen. Dat deed [naam door Moderator verwijderd] niet.
Uiteindelijk heb ik [naam door Moderator verwijderd] op 4 mei 2018 een e-mailbericht gestuurd. [naam door Moderator verwijderd] heeft in de drie weken daarna nog niet eens een ontvangstbevestiging gestuurd. Er is geen reden om te denken dat [naam door Moderator verwijderd] op vakantie is. Wijkopenauto’s lijkt me dus bepaald geen betrouwbaar bedrijf.
Gelukkig heb ik de auto uiteindelijk zonder veel moeite verkocht voor 900 euro zodat het een kleine ergernis is gebleven.
Laatst gewijzigd door Radar op 28 mei 2018 17:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: bericht aangepast door Moderator: persoonsgegevens verwijderd

NeoDutchio
Berichten: 12260
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Wij Kopen Auto's: ervaringen?

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Dikdik schreef:Wat mij betreft is Wijkopenauto’s geen betrouwbaar bedrijf. Ik kreeg een online taxatie van 2450 euro, terwijl het uiteindelijke daadwerkelijk bod 182 euro was. De medewerker meldde dat de online taxatie niet betrouwbaar was. Dat verbaast me verder niet, maar een uiteindelijk bod van 7 procent van de online taxatie is wel heel erbarmelijk. Met zulke afwijkingen kun je niet meer spreken van een correctie van wege de staat van de auto maar is mijns inziens sprake van oplichting. Ik heb dus gebeld met een klacht.
[naam door Moderator verwijderd] van Wijkopenauto’s zou mij terugbellen. Ik heb de volgende dag nogmaals gebeld met [naam door Moderator verwijderd], maar hij bleek ook die dag niet bereikbaar. Zijn collega van Wijkopenauto’s meldde mij dat hij mij zou terugbellen. Dat deed [naam door Moderator verwijderd] niet.
Uiteindelijk heb ik [naam door Moderator verwijderd] op 4 mei 2018 een e-mailbericht gestuurd. [naam door Moderator verwijderd] heeft in de drie weken daarna nog niet eens een ontvangstbevestiging gestuurd. Er is geen reden om te denken dat [naam door Moderator verwijderd] op vakantie is. Wijkopenauto’s lijkt me dus bepaald geen betrouwbaar bedrijf.
Gelukkig heb ik de auto uiteindelijk zonder veel moeite verkocht voor 900 euro zodat het een kleine ergernis is gebleven.
Ach ja, dit forum loopt al pas een paar jaar. Toch weer een bevestiging dat mensen achteraf pas gaan kijken met wie ze zaken gaan doen. Wijze les dus voor de volgende keer: eerst kijken, dan (ver)kopen.

Dikdik
Berichten: 3
Lid geworden op: 21 sep 2011 20:44

Re: Wij Kopen Auto's: ervaringen?

Ongelezen bericht door Dikdik »

Je draait de zaken wel goed om. Alsof het in Nederland zou zijn toegestaan om mensen te misleiden. Ik heb bovendien vooraf heel goed gekeken, ook op dit forum. Met een prijs van tweederde, wat je hier soms ziet langskomen, was ik ook heel tevreden geweest. Ik begrijp ook dat ze niet van de wind kunnen leven.

Bovendien was het online taxatiebod helemaal niet zo onduidelijk of met mitsen en maren. Ik heb ook de algemene voorwaarden geheel gelezen en dit past er niet in (nog los van de vraag of die anders niet onverbindend zouden zijn). Dus mijns inziens heeft Wij kopen auto's op zijn minst precontractueel vertrouwen geschaad en het heeft mij de nodige uren en schade gekost.

Ik heb de verzekering gevraagd om voor mij toe te lichten wat hierover de jurisprudentie is, want in mijn geval is de gang van zaken mijns inziens absurd.

Zoals je hebt gelezen, heb ik niets aan hen verkocht, dus ook je laatste opmerking klopt niet.

Los daarvan gaat mijn bijdrage ook over het wangedrag van [naam door Moderator verwijderd]. Hij is een onbetrouwbare medewerker, en dat is hierboven nog niet te lezen.
Laatst gewijzigd door Radar op 28 mei 2018 17:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: bericht aangepast door Moderator: persoonsnaam verwijderd

NeoDutchio
Berichten: 12260
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Wij Kopen Auto's: ervaringen?

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Als u van te voren het forum bekeken had, had u uw auto daar niet aangeboden. Het verdienmodel is om met een rijkelijk bod iemand te lokken, een eindje te laten rijden en dan de auto afkraken om ze goedkoop in handen te krijgen. Er worden signalen opgepikt om tot een bod te komen waarvan de klant eigenlijk denkt liever niet maar het toch doet omdat je al een end gereden hebt en tijd heb moeten vrij maken.
U geeft niet aan waarom er zo'n verschil in het bod zat. Schijnbaar hebt u de auto veel mooier doen laten lijken dan dat die is. U zegt het zelf, normaal is het gat kleiner.
Het lijkt ook meer op een wraaktopic en gebruikt daarvoor praktijken die niet toegestaan is. Leest u hier de voorwaarden ook maar eens.

bigmike1
Berichten: 4
Lid geworden op: 05 feb 2010 16:06

Re: Wij Kopen Auto's: ervaringen?

Ongelezen bericht door bigmike1 »

Ben ook niet blij met wij kopen auto's. Heb voor mijn tantes eens een bod gekregen voor een Suzuki Swift van €5200 excl. assecoires . In Arnhem werd de auto gekeurd en kwam de prijs op €4100 ondanks de extra airco, ingebouwde navigatie en lichtmetalen velgen. De auto werd de hemel in geprezen maar voelde me wel bedrogen doordat ze terugkwamen op hun eerdere bod. Heb de auto particulier veel beter kunnen verkopen aan iemand die niet terugkwam op zijn bod.

NeoDutchio
Berichten: 12260
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Wij Kopen Auto's: ervaringen?

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

bigmike1 schreef:Ben ook niet blij met wij kopen auto's. Heb voor mijn tantes eens een bod gekregen voor een Suzuki Swift van €5200 excl. assecoires . In Arnhem werd de auto gekeurd en kwam de prijs op €4100 ondanks de extra airco, ingebouwde navigatie en lichtmetalen velgen. De auto werd de hemel in geprezen maar voelde me wel bedrogen doordat ze terugkwamen op hun eerdere bod. Heb de auto particulier veel beter kunnen verkopen aan iemand die niet terugkwam op zijn bod.
En achteraf wel dit forum kunnen vinden, maar vooraf niet?

FritzTheCat
Berichten: 236
Lid geworden op: 12 jun 2005 10:33
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Wij Kopen Auto's: ervaringen?

Ongelezen bericht door FritzTheCat »

Laat je niet lokken door die onzinnige biedingen op dat soort websites.

Check eerst op ANWB.nl de waarde bij verkoop in de handel.

Haal daar vanaf € 1750,00 wat de winstmarge is voor de handelaar en 300 voor de inkoopsite.

marc1766
Berichten: 177
Lid geworden op: 12 apr 2010 16:08

Re: Wij Kopen Auto's: ervaringen?

Ongelezen bericht door marc1766 »

Ook ik ban vandaag langs geweest, ik persoonlijk vind het misleidend, ze doen je een interessante voorstel, in mijn geval alleen maar lof over de auto, zag er netjes uit, geen schades weinig km's veel opties, maar toen ik half uurtje later hun voorstel kreeg schrok ik van hun absurd lage voorstel.
Het grappige was dat ik vorige week ook bijna ingegaan was voor een taxatie, en in 1 week tijd was mijn auto van 2011 duizenden euro's minder waard volgens hun.

Mensen trap er niet in, want je wordt beet genomen, enne, al hun vestigingen al deze mensen, het kost allemaal geld en ze moeten toch hun boterham verdienen, en nog wat extra erboven op

Gesloten