LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Negatieve ervaring autobedrijf Jaspers in Oud Beijerland

Bespreek hier jouw ervaringen met dealers en garagebedrijven.
peteroo
Berichten: 844
Lid geworden op: 05 apr 2011 23:51

Re: Negatieve ervaring autobedrijf Jaspers in Oud Beijerland

Ongelezen bericht door peteroo »

Ik zou voortaan naar een goede garage gaan en niet naar een handelaar. Handelaars hebben meestal gene werkplaats en echte kennis, maar adresjes voor onderhoud, reparaties en apk. Die zijn voor hun klandizie afhankelijk van de handelaar en zullen dus niet snel kritisch zijn.

Een brandend abs-lampje is apk-afkeur. Als u de auto nog had gehad, had u naar de RDW kunnen stappen om betreffend keuringsstation een steekproef te bezorgen.

Van een auto van 2003 met anderhalve ton mag je best bepaalde verwachtingen hebben. Het zijn compacte en zuinige auto's, die je veel ziet, en nog steeds gewild. Maar als een handelaar rare dingen doet of zegt, moet je gelijk zorgen dat je weg komt.

Autobedrijf Jaspers
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 jul 2018 20:55

Re: Negatieve ervaring autobedrijf Jaspers in Oud Beijerland

Ongelezen bericht door Autobedrijf Jaspers »

Bij deze alsnog een reactie.
Jammer dat meneer alleen de klacht meld, en niet de oplossing; wij wilde de auto laten repareren maar meneer zijn vrouw die er niet bij was bij de koop vond de auto te laag met instappen. Alsnog hebben wij toen een andere auto gegeven met 70.000 km en een hogere instap wat hun bedoeling was.
Ik begrijp dat meneer deze negatieve uitlatingen over meer bedrijven doet .
Zoals Albert heijn en bijv. Quick fit.
Ik hoop dat meneer het respect kan opbrengen voor eerlijke ondernemers en hij zijn bericht rectificeert.
Met vriendelijke groet,
autobedrijf Jan Jaspers.

Radar
Site Admin
Berichten: 5509
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Negatieve ervaring autobedrijf Jaspers in Oud Beijerland

Ongelezen bericht door Radar »

Topics over hetzelfde onderwerp samengevoegd door moderatie.

stofzuigertje

Re: Negatieve ervaring autobedrijf Jaspers in Oud Beijerland

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Ik weet dat een Clio uit 2003 een APK kan hebben zonder papier, bij www.rdw.nl kun je die datum opzoeken en het papier, ooit was printer stuk en ik weigerde zelf de volgende dag deze alsnog op te halen.....
De APK uitdraai is leuk maar niet echt nodig... online staat de datum en die is bepalend, vooral als je weet dat sommige papieren aanpassen waardoor mensen soms een jaar zonder APK reden en boete kregen... dus liever geen papier maar online kijken!

Verder is de rem een bekend probleem, als scheef trekken voorkomen is totaal uitschakelen in de computer soms de voordeligste manier, mag niet maar werkte perfect, ik had volgens de uitlees 3 sensoren nodig..... dus moet je ze alle 4 vervangen en zo rij ik al jarenlang met uitgeschakelde ABS... alleen bij contact aanzetten kun je dit zien als lampje nooit brand en dus met starten ook niet uitgaat....
Omdat ze maar zelden kijken of alle lampen branden en meer of alles uit ging... zelfs steekproef gehad dus RDW keurmeester....?

En ruilen voor iets goedkopere, dat mag want op naam zetten en weer poetsen en verkoop klaar maken moet ook betaald worden.
Normaal bij inruil zou er een veel groter bedrag bij moeten.

En deze garage, bedankt voor jou kant van het verhaal!
Gewoon een lastige klant die voor 15 jaren oude Renault blijkbaar volledige Bovag garantie wil....?

atlas1302

Re: Negatieve ervaring autobedrijf Jaspers in Oud Beijerland

Ongelezen bericht door atlas1302 »

Kijk een goede reactie van Jaspers, hij vertelt nog niets over de gebreken maar toont wel begrip en probeert het ook op te lossen door een andere auto aan te bieden met slechts 70.000 op de klok.

Spekkoper zal ik maar zeggen..

Autobedrijf Jaspers
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 jul 2018 20:55

Re: Negatieve ervaring autobedrijf Jaspers in Oud Beijerland

Ongelezen bericht door Autobedrijf Jaspers »

MMN16 schreef:Bij autobedrijf Jaspers in Oud Beijerland een gebruikte renault clio gekocht,de volgende dag bleek dat de auto naar rechts trok met remmen en daarna bleef ook het abs lampje branden.
Hierop contact opgenomen met Jan Jaspers en ik kon de auto naar een door hem genoemd bedrijf brengen ter reparatie.
Hier bleek dat de remklauw rechts voor vast zat en dit is dan ook verholpen maar het abs lampje bleef branden en het bedrijf kreeg het niet voor elkaar om het uit te zetten,wel als er verder onderzoek gedaan zou worden maar daar werd door Jaspers niet op gereageerd,Jaspers heeft de auto zelf opgehaald en wij konden de auto ophalen,hij had het zelf voor elkaar gekregen dat je het lampje niet meer zag branden.
De volgende dag toch weer even gebeld wat hij dan gedaan had,hierop zei hij dat hij het had afgeplakt,tja daar schieten wij niets mee op want zo komt de auto niet door de apk heen.
Wij mochten bij grote uitzondering een andere auto uitzoeken,iets dat eigenlijk helemaal niet onze bedoeling was,maar we konden niet anders omdat het euvel de module of sensoren konden zijn en daarvan waren ons de kosten te hoog als dit er nog eens bij zou komen en daarbij verwacht ik dat de auto gewoon in orde is zoals door hem gezegd was bij de aankoop.
Ook zei hij nog dat hij voor ons een uitzondering maakt om de auto om te ruilen want als wij Turken waren geweest had hij het niet gedaan.
Al met al een andere auto genomen die binnen ons budget lag,deze auto was wel 200,- goedkoper maar dat geld gaf hij niet terug,we mochten al blij zijn dat we hem om konden ruilen.
Ook een aankoopbewijs werd moeilijk over gedaan,apk keuringsrapporten zitten er standaard niet bij want die zijn zogenaamd niet door de vorige eigenaren erbij gegeven.
Nu zitten wij met een auto opgescheept die wij eigenlijk helemaal niet wilden maar we moeten het er mee doen.
Het is van mijn kant uit een waarschuwing dat dit de zoveelste onbetrouwbare autohandelaar is.
Bij deze alsnog een reactie. Helaas zag ik deze reacties deze week pas omdat ik er op geattendeerd werd door klanten.

Jammer dat meneer alleen de klacht meld, en niet de oplossing; wij wilde de auto laten repareren maar meneer zijn vrouw die er niet bij was bij de koop vond de auto te laag met instappen. Alsnog hebben wij toen een andere auto gegeven met 70.000 km en een hogere instap wat hun bedoeling was.

Ik begrijp dat meneer deze negatieve uitlatingen over meer bedrijven doet. Zoals Albert heijn en bijv. Quick fit.

Ik hoop dat meneer het respect kan opbrengen voor eerlijke ondernemers en hij zijn bericht rectificeert.
Met vriendelijke groet,
autobedrijf Jan Jaspers.

Gesloten