LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Slecht geïnformeerd bij autobedrijf Van Hunnik Arnhem

Bespreek hier jouw ervaringen met dealers en garagebedrijven.
Hans1113
Berichten: 6
Lid geworden op: 07 nov 2016 14:53

Slecht geïnformeerd bij autobedrijf Van Hunnik Arnhem

Ongelezen bericht door Hans1113 »

Enkele weken geleden mijn Peugeot 307 bij Van Hunnik Arnhem BV gebracht. Er waren problemen met de koeling en een foutmelding ABS.
Op maandagmiddag gebracht met de afspraak dat hij uiterlijk vrijdagmiddag klaar moest zijn ivm vertrek naar Frankrijk.
Pas op woensdag begin van de middag werd de diagnose gesteld en doorgegeven: er is veel mis met de auto, maar we kunnen het wél op tijd redden. En...oh ja, er moeten ook 4 nieuwe banden op. Totale kosten: € 1780.
Op mijn vraag of de auto dit nog wel waard was werd geantwoord: "als deze reparaties zijn verricht is de auto weer helemaal in orde en kan hij nog lang meegaan". Dus heb ik de reparaties laten uitvoeren.

Tsja... vrijdag eind van de middag de auto opgehaald.
Op de rit naar huis was ik direct al 2 wieldoppen kwijt: niet goed vastgezet. De volgende dag in België bleek dat er een 3e wieldop was verdwenen.
Nét in Frankrijk liep de temperatuur van de motor op, dus...direct stoppen!
Wat bleek: de afsluitdop van het drukvat van het koelsysteem was niet aangedraaid en was er bijna af was gesprongen. Alle koelvloeistof was over de hele motor gespoten. Daarnaast bleek het slangetje op het drukvat (overloop naar de radiateur) niet goed te passen en geen extra drukbeveiliging te hebben waardoor het telkens van het drukvat afsprong (met spuitende vloeistof als gevolg)
Een dag later: ja hoor.... opnieuw melding dat het ABS systeem dat nét was gerepareerd storing had en niet zou werken.

Uiteraard maandag direct terug naar de garage. Men zou het direct bekijken.
En inderdaad, er is een nieuw slangetje bevestigd (dit keer wél met extra beveiliging) en de koelvloeistof is bijgevuld. Daarnaast heeft men nieuwe wieldoppen besteld en gemonteerd.

Het weekend daarna: opnieuw naar Frankrijk en wéér dezelfde problemen met de auto.
Pas na 2 dagen (opnieuw) een diagnose: "meneer, de motor is compleet verrot. De koppakking is lek (en dat is duidelijk al langer zo!!!), de cylinders zullen krom zijn én er zitten waarschijnlijk scheurtjes in de motor. Nee echt, dit is al langer zo. De auto kan echt niet meer gerepareerd worden, dat is hij absoluut niet meer waard........
En de ABS sensor..... die hadden wij niet goed afgesteld..dat gaan we wél even herstellen.Eh... Inderdaad, uw ABS werkte niet...

Men heeft de 1e keer dus duidelijk een verkeerde diagnose gesteld. Hierdoor heb ik een onnodige reparatie van de auto laten doen én nieuwe banden laten monteren voor een auto die het niet meer waard was. Dat heeft mij dus € 1.780 gekost!
Het hoofd van de werkplaats van Van Hunnik geeft daarbij aan dat men na de reparatie onder tijdsdruk geen testrit met de auto heeft kunnen doen "omdat ik de auto nodig had". Hij vergat daarbij echter dat men de auto eerst zelf twee dagen heeft laten staan en er toen pas mee aan de slag is gegaan. Dat ligt dus niet aan mij als klant! Bovendien: men had zélf de verantwoording moeten nemen door de auto niet uit te leveren zonder test.

Na 4 dagen wachten op een antwoord van Van Hunnik (waarbij ik toen uiteindelijk wél een leenauto kreeg) kwam de mededeling dat de directie had besloten mij op geen enkele manier tegemoet te komen in de gemaakte kosten.
Men wilde de auto wel naar de handelaar afvoeren waar ik hem had gekocht, maar was niet bereid mij voor enkele weken, tot aanschaf van een andere auto, te voorzien van een leen- of huurauto. Men was ook niet bereid de auto in te kopen zodat hij zou kunnen worden afgevoerd. En over het teruggeven van het door mij betaalde geld kon al helemaal niet gesproken worden.

Zelfs de baliemedewerker van Van Hunnik stond later met het schaamrood op de kaken. Hij begreep de beslissing niet.

Het is ongehoord dat nota bene een BOVAG lid op een dergelijke manier met reparaties omgaat en haar klanten zó behandelt.
Men heeft reparaties niet goed uitgevoerd (gevaarlijk), heeft na de reparatie geen eindcontrole uitgevoerd (en geeft mij daarvan de schuld wegens "opgelegde tijdsdruk") en is op geen enkele manier bereid om gemaakte fouten te erkennen en hiervoor een tegemoetkoming te geven.

Van de 4 mensen in de regio Arnhem die ik ken en die ervaring hebben met Van Hunnik hebben er 2 vergelijkbare ervaringen met Van Hunnik.
In beide gevallen ging het om onterechte reparaties met een hoge rekening ......
Is hier soms sprake van een bedrijf dat alleen gericht is op het maken van omzet via de werkplaats, ten koste van de klant?

Ik wil mijn ervaring dan ook graag zo breed mogelijk delen zodat anderen behoed kunnen worden voor het handelen van dit bedrijf.
Van Hunnik Autogroep heeft ook vestigingen in o.a. Veenendaal, Doodewaard, Wamel en Tiel. Ik weet niet hoe het daar is, maar in Arnhem is het in ieder geval schandelijk.

BOVAG heeft aangegeven dat men mijn klacht wel in behandeling zal nemen maar dat men weinig zal kunnen doen omdat het "woord tegen woord" zal worden. Ik zou beter mijn rechtsbijstandverzekering kunnen inschakelen.
Tsja.....wat moet je als consument dan nog doen?

Hans
Laatst gewijzigd door Radar op 07 nov 2016 19:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel aangepast vanwege onduidelijkheid

peteroo
Berichten: 844
Lid geworden op: 05 apr 2011 23:51

Re: Slecht geïnformeerd bij autobedrijf Van Hunnik Arnhem

Ongelezen bericht door peteroo »

Als uw verhaal klopt is dit wel een zeer kwalijke gang van zaken. Met zulk werk kun je je auto net zo goed niet naar de garage brengen.

Hans1113
Berichten: 6
Lid geworden op: 07 nov 2016 14:53

Re: Slecht geïnformeerd bij autobedrijf Van Hunnik Arnhem

Ongelezen bericht door Hans1113 »

En het wordt nog leuker..........
Naar aanleiding van het door mij ingevulde klanttevredenheidsonderzoek werd ik door Van Hunniuk in Arnhem gebeld.
Men ontkent de uitspraken te hebben gedaan en mijn verhaal zou niet juist zijn, hoewel er wél fouten zijn gemaakt.
Men verzocht mij naar de garage in Arnhem te komen om hier over te praten zodat duidelijk zou worden wat er nu waar en niet waar is. Men zou dan een voorstel kunnen doen. Men zou coulant zijn geweest door mij een leenauto mee te hebben gegeven (dat moest om thuis te komen en de p[eriode van lenen werd langer doordat men maar geen antwoord aan mij kon of wilde geven).
Tsja, ik ben in twee weken tijd al 5x bij hen geweest en er is niet één keer een oplossing aangeboden. Dat is een gemiste kans.
Nu zou ik heen en weer 1 1/2 uur kwijt zijn om daar te komen + de tijd van een gesprek moeten nemen? Ik heb ook mijn werk, dat kan dus niet en ben ik dan ook niet van plan! Bovendien zou het er om gaan dat mijn verhaal niet zou kloppen en de garage haar eigen verhaal zou willen doen.
Ik laat mij toch niet als een klein kind behandelen en terechtwijzen!

Zojuist heb ik Peugeot Nederland geïnformeerd. Men zal e.e.a. intern uitzoeken en deze garage nadrukkelijk onder een vergrootglas leggen.

Het gaat mij met deze melding niet om een vergoeding. Laten ze het geld maar houden!
Ik wil alleen voorkomen dat anderen dezelfde ervaringen bij Van Hunnik Autogroep Arnhem BV gaan krijgen!

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Slecht geïnformeerd bij autobedrijf Van Hunnik Arnhem

Ongelezen bericht door ciske »

Kan het gesprek niet ergens worden gehouden dat jullie samen de helft hoeven te rijden?? Niet geschoten is altijd mis.

Wel goed dat je hier de mensen aan het waarschuwen bent.

witte angora
Berichten: 30760
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Slecht geïnformeerd bij autobedrijf Van Hunnik Arnhem

Ongelezen bericht door witte angora »

Een lastige, dit geval. Ik zal niet ieder punt kunnen beantwoorden.

Lekke koppakkingen komen vaker voor. Het missen van diagnoses ook. Dat er daardoor kosten worden gemaakt die achteraf niet nodig waren, dat kan gebeuren. Kwalijker vind ik het dat er blijkbaar een 'monteur' op is gezet die nog geen schroevendraaier vast kan houden. En hoe dat nu met die banden moet, daar kan ik geen zinnig woord over zeggen. Ze zijn er op gezet, op basis van informatie die achteraf niet blijkt te kloppen.

Er zal dus een andere motor in moeten. Zo simpel is dat. Het is alleen de vraag of de auto dat waard is. Hoe oud is hij?

Ze hadden het over een opgelegde tijddruk schrijf je. Had je van tevoren een afspraak dat ze naar de auto zouden kijken, of ben je er op de bonnefooi heen gegaan, zonder te weten of ze wel of geen tijd voor je hadden?

Je hebt het over 1 1/2 uur rijden vanaf je huis. Maar het is niet de garage waar je de auto hebt gekocht. Waarom heb je dan voor deze garage gekozen? Is er geen goede garage dichter bij huis?

Wat de gemaakte kosten betreft: het zou best kunnen dat je de reparatie van 1780 euro niet had laten verrichten als je van tevoren wist hoe de motor er aan toe was. Maar hoe was je dan in België gekomen? Want ermee rijden was geen optie.

Ze zijn mijn inziens niet verplicht om de auto in te nemen of je een leenauto te geven tot je een andere auto hebt.

thecure
Berichten: 2708
Lid geworden op: 05 apr 2011 16:21

Re: Slecht geïnformeerd bij autobedrijf Van Hunnik Arnhem

Ongelezen bericht door thecure »

De laatste 307's zijn in 2007 gemaakt, dus de auto is minimaal 9 jaar oud...

Welke motor ligt erin, en hoeveel km heeft de auto gereden? Lekke koppakkingen komen niet zo vaak meer voor tegenwoordig...

john18
Berichten: 1872
Lid geworden op: 17 mar 2016 19:40

Re: Slecht geïnformeerd bij autobedrijf Van Hunnik Arnhem

Ongelezen bericht door john18 »

Dit is een moeilijk geval met 2 kanten van verhaal. Er zijn verschillende dingen niet goed of slecht gemonteerd. Nu is het zo dat de koppakking kapot is.

U geeft niet aan wat de diagnose is. Dat zou ik wel willen weten.

Nu zijn er dus meerdere mogelijkheden wat er fout is gegaan. Zijn er meerdere dingen kapot aan u auto wat in verband staat met temp van de auto?

Deze topic is nu nog te onduidelijk om te kunnen zeggen dat de garage iets fout heeft gedaan wat in verband staat met wat u zegt.
Slecht geïnformeerd bij autobedrijf Van Hunnik Arnhem
Dat is nu nog niet bewezen.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Slecht geïnformeerd bij autobedrijf Van Hunnik Arnhem

Ongelezen bericht door ciske »

Me dunkt dat er een behoorlijk lap uitleg aanwezig is.

john18
Berichten: 1872
Lid geworden op: 17 mar 2016 19:40

Re: Slecht geïnformeerd bij autobedrijf Van Hunnik Arnhem

Ongelezen bericht door john18 »

Door uitblijven van de volledige eerste diagnose die niet in topic staat is het mij duidelijk dat hier meer speelt. Want 4 nieuwe banden en fout sensor kost geen 1780 euro. De indicator die ts geeft over hitte problemen en wat er aan gedaan is {wat hij niet meld} kan duiden op een defect van sensor of waterpomp of slang. Eigenlijk van alles. Dat ze dan de koppakking over het hoofd zien is gewoon normaal. Dat betekent dat waarschijnlijk ts met een temp melding heeft gereden of niet snel is gestopt voor de eerste reparatie. Of anders. En dat de koppakking het heeft begeven. Na reparatie is er overdruk in het radiatorvat ontstaan waardoor de dop eraf gaat wegens druk door kapotte koppakking. Anders klappen de slangen kapot. Dat heeft de garage dus nooit kunnen weten. Ze kunnen niet in het blok kijken. Kapotte koppakking kan diverse gevolgen hebben zoals lekken olie, verbruik koelvloeistof en druk op koel systeem. Hoge tempraturen van de auto duidt niet aan op een koppakking lekkage maar zou het wel als gevolg kunnen hebben. Maar dat kan dus meerdere oorzaken kunnen zijn. En als er 2 defecten zijn 1 die niet te zien is en 1 defect met temp zoals waterpomp dan is het de normaalste zaak dat de koppakking over het hoofd wordt gezien. Aangezien je die niet snel vind tenzij hij olie lekt op dat moment.

witte angora
Berichten: 30760
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Slecht geïnformeerd bij autobedrijf Van Hunnik Arnhem

Ongelezen bericht door witte angora »

Vreemd genoeg reageert de topicstarter niet meer. Ik ben eigenlijk nog wel erg benieuwd naar het antwoord op mijn vragen. En op het antwoord van vragen van anderen.

Ik kan inderdaad dat de topicstarter veel te lang is doorgereden met een kapotte koppakking, en dat daardoor inderdaad de motor dusdanig verrot is dat het ding niet meer te redden is. En 1780 voor een kapotte sensor, een reparatie aan het ABS-systeem en 4 nieuwe bandjes is inderdaad wel rijkelijk veel. Er moet dus meer aan de hand zijn.

Hoofd - boter

Wat je diagnose betreft, John, uit eigen ervaring (althans, dat is de vorige eigenaar van mijn auto aan te rekenen) weet ik dus dat een motor die te heet wordt krom kan trekken. Dan kan er een nieuwe koppakking op gezet worden, en de kop kan helemaal uitgevlakt worden, maar je krijgt alleen maar een gigantisch olieverbruik. Omdat er ruimte tussen de kop en het blok is gekomen. Dat kan dus alleen maar gebeuren als je veel en veel te lang door rijdt met een kapotte koppakking of anderszins. Uit de tweede diagnose kun je duidelijk opmaken dat de topicstarter veel te lang is doorgereden.

Iets dergelijks vind je ook niet zo snel. Ook niet met een aankoopkeuring. Sterker nog: je kunt een hele rij klachten hebben die het gevolg zijn van die kromgetrokken motor, maar aangezien er meer redenen kunnen zijn voor die klachten is een kromgetrokken motor niet het eerste waar je aan denkt.

john18
Berichten: 1872
Lid geworden op: 17 mar 2016 19:40

Re: Slecht geïnformeerd bij autobedrijf Van Hunnik Arnhem

Ongelezen bericht door john18 »

uit eigen ervaring (althans, dat is de vorige eigenaar van mijn auto aan te rekenen) weet ik dus dat een motor die te heet wordt krom kan trekken. Dan kan er een nieuwe koppakking op gezet worden, en de kop kan helemaal uitgevlakt worden, maar je krijgt alleen maar een gigantisch olieverbruik..
Was zeker een auto met mpi blok? B.v. 1.4 mpi

witte angora
Berichten: 30760
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Slecht geïnformeerd bij autobedrijf Van Hunnik Arnhem

Ongelezen bericht door witte angora »

Nou nee, een Matiz met een 0,8 blokje. Bij aankoop 76.000 op de teller, stand was 'logisch'. Maar als de handelaar het netjes oplost (en het is al bijna gedaan) dan lees je het binnenkort wel op dit forum. Het kost alleen veel tijd, maar gezien een aantal zaken is ook dat verklaarbaar en plausibel.

john18
Berichten: 1872
Lid geworden op: 17 mar 2016 19:40

Re: Slecht geïnformeerd bij autobedrijf Van Hunnik Arnhem

Ongelezen bericht door john18 »

witte angora schreef:Nou nee, een Matiz met een 0,8 blokje. Bij aankoop 76.000 op de teller, stand was 'logisch'. Maar als de handelaar het netjes oplost (en het is al bijna gedaan) dan lees je het binnenkort wel op dit forum. Het kost alleen veel tijd, maar gezien een aantal zaken is ook dat verklaarbaar en plausibel.
Ben benieuwd! P.s. voor onder de 500 euro heb je een tweedehandse blok voor matiz.

witte angora
Berichten: 30760
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Slecht geïnformeerd bij autobedrijf Van Hunnik Arnhem

Ongelezen bericht door witte angora »

De handelaar vertelde dat hij voor 200 euro een kaal blok had. Is ook niet zo vreemd, aangezien hij regelmatig ingeruilde wrakken naar de sloop brengt. Dan kan hij zomaar een 'vriendenprijsje' regelen. Maar verder lees je het binnenkort wel.

Hans1113
Berichten: 6
Lid geworden op: 07 nov 2016 14:53

Re: Slecht geïnformeerd bij autobedrijf Van Hunnik Arnhem

Ongelezen bericht door Hans1113 »

Even een reactie voor allen:
De garage is niet ver bij mij vandaan, maar met het OV doe ik er zeker 45 min. over om er te komen. het is wel om de hoek bij het werk van mijn vrouw. vandaar de keuze.

Er bleek aan de auto geknoeid te zijn waardoor de software geen foutmeldingen doorgaf.
Nee, er is niet met een oververhitte motor gereden. Direct gestopt.
De rit naar Frankrijk en de problemen in België waren ná de reparatie die mij zo veel geld heeft gekost.
Verder heeft men bij de reparatie de drukregelaar van de autom. transmissie vervangen + de bobine en enkele kleinere dingen.
De waterpomp, thermostaat en andere belangrijke dingen had ik zelf al laten vervangen.
Er was geen verhoogd olieverbruik.

Waar het om gaat is dat men bij de 2e keer aangaf dat de lekke koppakking + de verdere problemen met de motor er al veel langer zouden zijn geweest en dat men dat de 1e keer niet heeft geconstateerd en de 2e keer wél.
Men had dat bij de 1e diagnose al moeten constateren en niet aan moeten geven dat na de dure reparatie alles weer in orde zou zijn en de auto nog lang mee zou kunnen gaan. In dat geval had ik de auto niet meer laten repareren en had ik een hoop geld kunnen besparen.

De "tijdsdruk" die men heeft aangegeven is ook flauwekul. |Er was vooraf een afspraak gemaakt dat ik langs kon komen. Ik heb de auto op maandag begin van de middag gebracht.
Pas woensdag halverwege de middag heeft men de auto uitgelezen en mij gebeld met de diagnose. Men heeft daar dus zelf 2 dagen tijd verloren.
Dat was niet nodig geweest. Men had dus tijd genoeg voor reparatie en een testrit na afloop.

De handelaar die mij de auto heeft verkocht heeft te goeder trouw gehandeld en is mij inmiddels goed tegemoet gekomen door de helft van de rekening te betalen en de auto terug te nemen voor een hoger bedrag dan een sloper zou hebben gegeven. Hij is zich ook rot geschrokken.

"Witte Angora" beweert dat ik "boter op mijn hoofd heb". OK, zijn/haar mening.
Weet wel dat ik na de constatering van de problemen direct naar de garage ben gegaan en absoluut niet verder ben doorgereden.
Ik heb dan ook zelf niets bewust kapot gereden ofzo.

Hans1113
Berichten: 6
Lid geworden op: 07 nov 2016 14:53

Re: Slecht geïnformeerd bij autobedrijf Van Hunnik Arnhem

Ongelezen bericht door Hans1113 »

Zo, iedereen nu een beetje tevreden?

Het gaat mij er om dat ik mensen wil waarschuwen voor dit autobedrijf.
Van de 4 collega's van mijn vrouw die in een Peugeot rijden en deze bij dezelfde garage in onderhoud hebben gehad blijken er 2 vergelijkbare ervaringen met dit bedrijf te hebben gehad. Pas na dure reparaties een conclusie dat de auto het eigenlijk niet meer waard was. Ook slordige aflevering van werk waardoor men weer terug moest gaan.

En oh ja, men heeft dus aangegeven dat men alleen over "een oplossing" wilde praten als ik zelf naar de garage toega.
Daar leen ik mij dus niet voor en het kost mij gewoon te veel tijd. Als ze het serieus nemen kunnen ze gewoon telefonisch een voorstel doen.
Dat is toch niet zo moeilijk?

Hans1113
Berichten: 6
Lid geworden op: 07 nov 2016 14:53

Re: Slecht geïnformeerd bij autobedrijf Van Hunnik Arnhem

Ongelezen bericht door Hans1113 »

topic verder maar sluiten?

john18
Berichten: 1872
Lid geworden op: 17 mar 2016 19:40

Re: Slecht geïnformeerd bij autobedrijf Van Hunnik Arnhem

Ongelezen bericht door john18 »

Ik probeer u niet zwart te maken of te beledigen.
gr john
Laatst gewijzigd door john18 op 11 nov 2016 14:49, 1 keer totaal gewijzigd.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Slecht geïnformeerd bij autobedrijf Van Hunnik Arnhem

Ongelezen bericht door ciske »

Hans1113 schreef:topic verder maar sluiten?

Waarom?? je moet over de negatieve reacties heen lezen. Helaas blijf je dit altijd op een forum houden.

Jij hebt de mensen gewaarschuwd en dat is goed.

john18
Berichten: 1872
Lid geworden op: 17 mar 2016 19:40

Re: Slecht geïnformeerd bij autobedrijf Van Hunnik Arnhem

Ongelezen bericht door john18 »

De waterpomp, thermostaat en andere belangrijke dingen had ik zelf al laten vervangen.
Was dat voor de oververhitting of gewoon toen u de distributieriem had vervangen. [veel auto's moet beiden tegelijk]
Waar het om gaat is dat men bij de 2e keer aangaf dat de lekke koppakking + de verdere problemen met de motor er al veel langer zouden zijn geweest en dat men dat de 1e keer niet heeft geconstateerd en de 2e keer wél.
Men had dat bij de 1e diagnose al moeten constateren en niet aan moeten geven dat na de dure reparatie alles weer in orde zou zijn en de auto nog lang mee zou kunnen gaan. In dat geval had ik de auto niet meer laten repareren en had ik een hoop geld kunnen besparen.
Dat komt omdat het niet te bespeuren was dat er druk op uw koelsysteem zat. Voor de eerste reparatie. Meestal is het zo dat als de koppakking kapot is je of een olie lekkage hebt of een abnormale verbruik aan olie. Beide had u niet. In sommige gevallen gaat uw auto veel roken of verbruikt koelvloeistof. Dat duid soms ook op een lekke koppakking. In sommige gevallen kan het zijn dat de koppakking tussen de cilinder en het koelgatje van de kop een haarscheurtje krijgt. Als u dan met een warme motor{gewoon temp} rijd dan komt er een kleine druk op het koelsysteem. Er ontstaat dan extra druk op het koelvat waardoor de dop eraf schiet. In uw geval is het echt en ik bedoel het niet fout stomme pech. U meld dat u de waterpomp en thermostaat had vervangen. Was dat vanwege te warme motor? Ik vermoed dat uw auto te warm is geweest en daardoor een scheurtje in de koppakking is gekomen. En ja meerdere mensen maken dat mee maar dat kan iedere garage overkomen.
De handelaar die mij de auto heeft verkocht heeft te goeder trouw gehandeld en is mij inmiddels goed tegemoet gekomen door de helft van de rekening te betalen en de auto terug te nemen voor een hoger bedrag dan een sloper zou hebben gegeven. Hij is zich ook rot geschrokken.
Heeft hij netjes gedaan!! Dat doen de meeste handelaren niet! Maar ik denk dat de garage hieraan niks aan kan doen.

En ja de garage heeft steken laten vallen maar die hebben in mijn oogpunt geen schuld voor de mis diagnose.

Ik hoop dat u de volgende keer meer geluk hebt met een auto.

Gesloten