LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] 2BENC ervaringen??

Bespreek hier jouw ervaringen met dealers en garagebedrijven.
Buttercu
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 mar 2017 14:40

2BENC ervaringen??

Ongelezen bericht door Buttercu »

Hoi!
Ik ben op zoek naar ervaringen over een autobedrijf in Den haag, genaamd 2benc.
Ik wil hier namelijk een Nissan micra kopen, maar kan eigenlijk niets geen recensies vinden over dit bedrijf.
Kan iemand mij meer vertellen of eventueel een PB met info sturen? ( LINK PER PB!)

NeoDutchio
Berichten: 12274
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: 2BENC ervaringen??

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Heeft u de recensies op facebook gelezen? Gekochte recensies met zelfs nog de verkeerde inhoud erin. Vooral de druk die op hun website gelegd wordt (kom snel, op=op, enz) moet al een teken zijn om daar weg te blijven.

Mocht u toch gaan kijken, altijd een aankoopkeuring doen.

Buttercu
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 mar 2017 14:40

Re: 2BENC ervaringen??

Ongelezen bericht door Buttercu »

Ahh toch bedankt voor je reactie!
Had inderdaad hun Fb gezien, maar die reactie gemist!

FritzTheCat
Berichten: 236
Lid geworden op: 12 jun 2005 10:33
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: 2BENC ervaringen??

Ongelezen bericht door FritzTheCat »

Hahaha wat een flutzooi.

Onder: Wat bieden we..........altijd lage kilometers

Eerste auto die ik zie een Focus met 3 ton plus..............hahaha.

1 voertuig onder de ton kilometers.

Facebook reclameburo.....?!

Met een hele grote boog er om heen.

peteroo
Berichten: 844
Lid geworden op: 05 apr 2011 23:51

Re: 2BENC ervaringen??

Ongelezen bericht door peteroo »

Als het te mooi lijkt om waar te zijn....

Er zijn genoeg betrouwbare garagebedrijven die leuke auto's voor ene paar jaar hebben staan, maar daar betaal je soms iets meer. Je moet ook niet het snoepje van de week willen hebben. Weinig te besteden? Kies een Starlet of Corolla uit de jaren '90, of een andere Jap of Koreaan. Een Opel Astra F kan ook nog best leuk zijn voor de kleine beurs. Neem iemand mee die verstand heeft van auto's, anders ga je misschien flink onderuit.

Ik zou dit bedrijf niet zonder meer vertrouwen.Die Kia is misschien wel beter dan de Micra. Maar in mijn ervaring gaan mensen eerder voor hip en blits dan voor betrouwbaar en saai.

Lindakuipers
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 jul 2017 14:32
Locatie: Rotterdam

Re: 2BENC ervaringen??

Ongelezen bericht door Lindakuipers »

Ik heb onlangs leuke auto aangeschaft bij 2Benc. Ik heb me laten adviseren door de verkoper. Dit was een klantvriendelijke man die mij de tijd en de ruimte gaf om mij aankoop te overwegen. Na een paar dagen heb ik de koop toch afgesloten en ik heb totaal geen spijt. Ook de aangeboden service is mij zeer goed bevallen.
Toen ik na een week mijn lichten was vergeten uit te zetten, heb ik contact gezocht met 2Benc. De verkoper kwam mij gelijk ter hulp. Hij is naar Rotterdam gekomen en heeft mijn auto gestart. Hij heeft daar niks voor gerekend.

Als u een leuke auto wilt kopen bij eerlijke mensen raad ik u 2Bens aan.

Quark
Berichten: 800
Lid geworden op: 20 feb 2007 22:46

Re: 2BENC ervaringen??

Ongelezen bericht door Quark »

1 pluspunt, ze verstoppen de kentekens niet . dus je kan al een voor controle doen op rdw.nl. Verder nergens bij aangesloten. Kan natuurlijk een eerlijk bedrijf zijn, maar dan moet je wat informatie in de omgeving gaan zoeken. En natuurlijk altijd een aankoop keuring, of iemand meenemen die er echt verstand van heeft.

NeoDutchio
Berichten: 12274
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: 2BENC ervaringen??

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Lindakuipers schreef:Ik heb onlangs leuke auto aangeschaft bij 2Benc. Ik heb me laten adviseren door de verkoper. Dit was een klantvriendelijke man die mij de tijd en de ruimte gaf om mij aankoop te overwegen. Na een paar dagen heb ik de koop toch afgesloten en ik heb totaal geen spijt. Ook de aangeboden service is mij zeer goed bevallen.
Toen ik na een week mijn lichten was vergeten uit te zetten, heb ik contact gezocht met 2Benc. De verkoper kwam mij gelijk ter hulp. Hij is naar Rotterdam gekomen en heeft mijn auto gestart. Hij heeft daar niks voor gerekend.

Als u een leuke auto wilt kopen bij eerlijke mensen raad ik u 2Bens aan.
U laat de lampen aan staan die de accu leeg trekt. U gaat dan de verkoper bellen en die komt geheel gratis meer dan een half uur rijden naar u toe om uw auto even aan een booster te zetten? Deze meneer is meer dan een uur onderweg, maakt kosten daarvoor en rekent daar niets voor. Ik weet dat ik sceptisch ben, maar als dit echt zo is nomineer deze persoon meteen voor een warme douche en laat hem op tv komen. Maar iets zegt mij dat het niet waar is. Wegenwacht is eerder aanwezig en altijd is er wel iemand in de buurt met een startkabel.

thecure
Berichten: 2705
Lid geworden op: 05 apr 2011 16:21

Re: 2BENC ervaringen??

Ongelezen bericht door thecure »

ach dit is weer zo'n nepbericht. waarom zou iemand speciaal registreren om te vertellen hoe goed ze wel niet zijn??

Nijogeth
Berichten: 9920
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: 2BENC ervaringen??

Ongelezen bericht door Nijogeth »

thecure schreef:ach dit is weer zo'n nepbericht. waarom zou iemand speciaal registreren om te vertellen hoe goed ze wel niet zijn??
Ja, maar hetzelfde denk ik dus andersom. Waaron zou iemand speciaal een account aanmaken om aan te geven hoe slecht dingen zijn?

Gesloten