Ervaring met Riminicars

Bespreek hier jouw ervaringen met dealers en garagebedrijven.
stofzuigertje

Re: Ervaring met Riminicars

Ongelezen bericht door stofzuigertje » 23 aug 2017 09:30

Deze topic starter ging na aankoop naar een andere garage.... had deze persoon beter tijdens proefrit voor de koop kunnen doen!

Verder is het licht gewicht plastic en niet zo stevig en betrouwbaar als normale auto.

En dat raam, als barst oude is zal verzekeraar deze niet vergoeden en of het onder de dekking valt is afhankelijk of je WA, WA+ of Casco hebt.
Maar bij dit soort APK vrije voertuigen zoals ook mijn SUV Tractor is een barst geen probleem mits je er geen last van hebt.
Ik heb een flinke deuk in raam... meerdere barsten en zie niets maar toch mag ik nog doorrijden.....

Starks er een andere in zetten, maar deze verkopers zijn helaas niet de beste.
Tijdens proefrit langs andere garage en met lijstje terug en na herstel alle punten pas kopen!
Dan komt het ook bij hun wel goed, mits ze de prijs niet teveel verhogen!

johan19681212

Ongelezen bericht door johan19681212 » 31 jan 2018 14:33

Hoi RiminiCars!
Ik ben super blij met mijn microauto!
Hij rijdt niet alleen fantastisch, hij is ook tiptop in orde!
Dank jullie wel voor de ontvangst in jullie showroom, de uitgebreide uitleg, de proefriten de aflevering van mijn trotse bezit.
Fijn dat jullie mij geduldig geadviseerd hebben bij een keuze voor het voor mij meest geschikte model. En tjeeeee wat een indrukwekkend assortiment in jullie showroom!
De gunstige voorwaarden, de vanzelfsprekendheid van service en garantie, de mogelijkheid van bezorgen bij aflevering, en ophalen voor service, maar vooral het mooie autootje……..het was niet zo moeilijk een besluit te nemen!
Harstikke bedankt!

Groetjes uit Eindhoven en……

Houdoe!

Theotrucker

Ongelezen bericht door Theotrucker » 31 jan 2018 17:32

Je kunt zo een vestiging in Eindhoven beginnen.
Wie gelooft zoiets.

juliomariner

Ongelezen bericht door juliomariner » 31 jan 2018 18:53

Theotrucker schreef: Wie gelooft zoiets.
Wij in ieder geval niet zeker aangezien iemand speciaal een account opend om in een oud topic dit soort positieve onzin te verkopen. Net zoals die andere positivo hierboven

NeoDutchio

Ongelezen bericht door NeoDutchio » 31 jan 2018 19:00

juliomariner schreef:
Theotrucker schreef: Wie gelooft zoiets.
Wij in ieder geval niet zeker aangezien iemand speciaal een account opend om in een oud topic dit soort positieve onzin te verkopen. Net zoals die andere positivo hierboven
Nou, ook ik heb hele positieve ervaringen hoor. Zo, weer €25 verdiend. O nee, toch niet, ben vergeten hun naam te noemen. Na ja, dan blijft het maar ongeloofwaardig.

juliomariner

Ongelezen bericht door juliomariner » 31 jan 2018 19:06

Ja maar u werk toch voor minstens 10 andere bedrijven? Tenminste daar wordtcu toch regelmatig van beticht?

Theadora1964

Ongelezen bericht door Theadora1964 » 04 nov 2019 21:41

Ik heb me april 2019 ligier nova gekocht
en mij weert verteld dat goede autotje gekocht heb altijd in onderhoud geweest
niet dus de eerst dag had ik al problemen remmen was ijzer op ijzer dus nieuwe remmen erop laten zetten week later me aandrijfriem eraf maand later verloor ik bijna me achterwiel ook laten maken 2 maanden later me bedrading aan een gesmolten
hij stond nu ander half maand daar weert gezegt dat het kwam van de radio die ook daar in eens weg was ik vroeg waar is me radio ze wisten van niks bewijs weg halen zijn ze goed in en de schuld bij mij leggen want ik heb de radio verkeerd geplaats ik ben 55 en zou niet weten hoe ik dat moet doen maar hij heb zelf de radio geplaatst en ik moest weer geld betalen deze autotje heb me nu meer dan 4500 euro gekost en dan zeggen u heb toch leuk mee kunnen rijden meer in de garage bestaand dan leuk mee rijden dus koop nooit een autotje bij Riminicars

Plaats reactie