ovy schreef: ↑18 jan 2019 23:45
Laat ik beginnen met te vertellen dat ik van de bijstand leef. Dus sparen zit er echt niet in voor mij.
en die verkoper aan de schandpaal nagelen??? Ik vertel gewoon de waarheid. En zou van niet eens meer een auto voor niets willen hebben.
Maar wie zegt dat de handelaar niet de waarheid sprak, voor € 750 is het mogelijk een prima auto en mogelijk heb jij er in 1 jaar meer ingereden dat de handelaar had verwacht? Heeft u de auto dan nooit van dichtbij bekeken of iemand erbij gehaald die er kennis van heeft?
Maar dat terzijde, u heeft weinig kans om iets te krijgen.
De auto garage reageert niet en dit is ook te lezen op verschillende reviews site, had dus geen geheim hoeven te zijn bij de aanschaf.
Er is wel een optie en dat is naar de rechtbank gaan en procederen, maar ik betwijfel of u dit iets oplevert.
U zich mogelijk beroepen op non-conformiteit e.d. maar de vraag is of hier sprake van is gezien meerdere hier al (naar mijn mening terecht aangeven) dat je van een auto van deze waarde en leeftijd niet veel kan verwachten.
Is zijn woord dan niets waard, nee eigenlijk niet. Hij is een verkoper en zolang het niet schriftelijk is vastgelegd is het uw woord tegen het zijne en dat blijft lastig.