Hallo allemaal
Ook ik werkte op het industrie terrein van de Minden, en ja ik heb ook het nodige gezien daar ( politie gemeente, en allerlei duistere figuren) maar ik heb daar ook een Opel Corsa gekocht, en na twee keer terug geweest te zijn moet ik toch zeggen´ik heb een goede auto voor niet al te veel geld`
Beide heren ken ik inmiddels dus redelijk goed, en of het broers zijn ?: -, Ik weet het niet, ook niet echt belangrijk in deze ,wat ik dus wel weet is dat de een Ron Westbroek heet, en de ander Fer Spitman.
Als je bij de kvk informeert dan kom je tot de ontdekking dat er meerdere bedrijven op dit adres staan vermeld.
Ze hebben vroeger ook een APK station gehad, maar dat is er niet meer

De heren zijn ook niet gek, en weten overal wel tussendoor te glippen, wat wel bekend is dat die Fer een zeer grote bek heeft en een ieder probeert van zijn gelijk te overtuigen. en graag de mensen zwart maakt en roddel en achterklap de wereld in gooit ,en die Ron is een aparte,maar op meerdere gebieden een vakman.
Maar waar het op dit forum om draait is de garage en de kwaliteit, en dat is voor mij best in orde gekomen, en zo hoor ik dat meer, ! maar ik hoor af en toe ook een negatief verhaal, dus de slotsom is dat je ook een beetje geluk moet hebben in deze prijsklasse, en niet alles moet verwachten voor wat betreft de service.