LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Groupon Rijscholen

Discussieer hier over (auto-)rijscholen.
Diredj
Berichten: 9
Lid geworden op: 26 jul 2011 15:53

Groupon Rijscholen

Ongelezen bericht door Diredj »

Het is de laatste jaren meer gebruikelijk, dan een uitzondering dat je via Groupon een leuk lespakketje voor je auto/motor rijbewijs kunt kopen. Er door deze "leuke" aanbiedingen vergeten mensen vaak een van de belangrijkste lessen die je in dit land op de basisschool geleerd krijgt:

Als iets te mooi is om waar te zijn, dan is dat meestal ook zo(TE mooi om waar te zijn).

Graag verneem ik wie via groupon een leuke aanbieding gekocht dacht te hebben bij een van de rijscholen waar ze zaken mee doen( die niet capabel genoeg zijn, om voor hun eigen leerlingen te zorgen) en daar achteraf veel spijt van heeft.
Bijlagen
grouponrijschool.jpg
(166.04 KiB) 931 keer gedownload | Inbreuk op auteursrecht?

Upstairs
Berichten: 67
Lid geworden op: 18 mei 2009 16:35

Re: Groupon Rijscholen

Ongelezen bericht door Upstairs »

Rijles moet je eigenlijk bij de plaatselijke rijschoolhouder nemen. Zij raden pakketten vaak af. Gewoon lessen nemen en examen aanvragen als je kunt rijden. En rondvragen aan vrienden over hun ervaringen. Er zijn veel rijscholen die al jaren bestaan en goede recensies hebben. De eigenaar heeft geen personeel en geeft zelf les.

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Groupon Rijscholen

Ongelezen bericht door sjohie »

Upstairs schreef:Rijles moet je eigenlijk bij de plaatselijke rijschoolhouder nemen. Zij raden pakketten vaak af. Gewoon lessen nemen en examen aanvragen als je kunt rijden. En rondvragen aan vrienden over hun ervaringen. Er zijn veel rijscholen die al jaren bestaan en goede recensies hebben. De eigenaar heeft geen personeel en geeft zelf les.
Dit inderdaad. Gewoon even rondvragen op een verjaardag of voetbalclub, en als eentje echt goed te boek staat, daar eens gaan informeren. Mochten die dan ook een pakket aanbieden, dan kán het wat zijn, maar dat hangt van veel factoren af. Bedrijven die kreten als een "slaaggarantie" bezigen etc zou ik met een grote boog omheen lopen, want dat kunnen ze niet waarmaken.

Ook is een goede "klik" met de instructeur van belang is mijn ervaring, bij losse lessen kan je evt na een paar lessen switchen als het niet matcht, met van die vooraf gekochte pakketten zit je aan elkaar vast in zo'n geval.

LRNL
Berichten: 19
Lid geworden op: 26 dec 2015 16:42

Re: Groupon Rijscholen

Ongelezen bericht door LRNL »

Hoewel ik geen ervaring heb met "Groupon Rijscholen", heb ik wel ooit overwogen om een lespakket aan te schaffen via Groupon. Het ging om een rijschool die 10 of 15 rijlessen met een praktijkexamen aanbood voor 200 euro. Uiteindelijk heb ik hiervan af gezien. De enige reden tot aanschaffing zou zijn, dat dit een erg goedkope manier van rijlessen volgen is en dat ik zou weten dat ik daarna een andere rijschool moet zoeken omdat niemand na 10 rijlessen slaagt voor het praktijkexamen.

Gesloten