LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] rijbewijs concurrent

Discussieer hier over (auto-)rijscholen.
Shirley78
Berichten: 22
Lid geworden op: 29 apr 2008 10:30

Re: rijbewijs concurrent

Ongelezen bericht door Shirley78 »

Hoi
Ben ik nog een keer kan iemand me vertellen wat ik het beste kan doen nu ben ze de hele dag al aan het bellen maar in gesprek :?
Dus vroeg ik me af eerst bij de heer toledo contract afgesloten de rest van dat verhaal is geschiedenis toen een andere gekregen en die stopte ermee na wat lessen en mijn ziektebeeld te zware medicijnen dus netjes gevraagd zet even mijn lestijd stil want kan niet rijden nu nou alles goed en wel totdat ik dus weer kon rijden was dus die instructeur ermee gestopt weer een ander aangewezen gekregen maar heb die man nooit gezien alleen aan de telefoon gehad en was ergens niet mee eens en dus RC opgebelt en die hebben weer contact opgezocht met die meneer en toen kreeg ik die meneer niet meer te pakken :roll: Nou ik weeer RC gebelt en die gingen bellen voor me maar na 5 weken nog niks van die meneer na een aantal keren gebelt te hebben na RC dat ik nog niets had vernomen zeiden ze erachteraan te gaan ik had vorige week nog geprobeerd te bellen maar toen werd en niet opgenomen bij RC en nu is die constant in gesprek! IK HEB ER GENOEG VAN!
Zou iemand me kunnen zeggen wat de beste stappen zijn??????
En ga straks maar even bellen met radar kijken wat hun kunnen doen heeft iemand dat al gedaan???

Groet Shirley

Swetlanka
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 mei 2008 19:03

Re: rijbewijs concurrent

Ongelezen bericht door Swetlanka »

Hallo allemaal,
Ik heb in september een Rijbewijs Garantie pakket gekocht bij Ergin Gunej
( Nijmegen)Rijbewijs Concurrent . Voor dit pakket heb ik ˆ2500, die is 1 jaar geldig met recht om “onbeperkt”rijlessen en examens binnen 1 jaar te krijgen…..
Nu kan ik wel zegen, dat na dat ik mijn derde termijn betaald, heb ik mijn structuur heel weinig gezien , 5 van de 10 rijles gingen niet door, hij melde die op het laatste moment 30 min . van de lees af, of helemaal niet gekomen. Op het lessen zelf was hij altijd aan het telefoneren met iemand over hele andere zakken.
Met heel lang wachten (4 manden en 40 lessen in totaal) mocht ik mijn eerste Examen 11 mart doen. Ik ben gezakt. Verbast ik mijn ook niet.
Na deze 1 examen had ik nog 5 manden om door te gaan met mijn rijopleiding en “onbeperkt” rijlessen maar mijn instructeur op eens geen tijd meer voor mij heeft…na lang te wachten 5 weken kon ik met hem praten. Als resultaat, dat hij heft met mijn gestopt, want ik kost hem nu Veel geld.
En nu?
Groetjes, Swetlana.

Shirley78
Berichten: 22
Lid geworden op: 29 apr 2008 10:30

Re: rijbewijs concurrent

Ongelezen bericht door Shirley78 »

Ja idd die zou ik ook als laatste krijgen maar nam geen contact meer met me op dus niks nakkes nada noppes lessen ik weet ook niet meer wat te doen denk dat we aan het kortste eind trekken en gewoon na alles kunnen fluiten heb nu mijn rechtsbijstand gevraagt en wacht nog op antwoord zodra ik mee weet of jullie hoor ik het graag!!!

Groet Shirley

Shirley78
Berichten: 22
Lid geworden op: 29 apr 2008 10:30

Re: rijbewijs concurrent

Ongelezen bericht door Shirley78 »

Hallo
Ik heb dus contact gehad met eem jurist maar denk dat iedereen aan het kortste eindje gaat trekken maar gaan het zeker wel proberen niet geschoten altijd mis hè?
Maar goed 2000 euro gewoon weg das wel ff zwaar k*t!

Groetjes Shirley

Hungry Lion
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 jan 2008 09:39

Re: rijbewijs concurrent

Ongelezen bericht door Hungry Lion »

De Rijbewijsconcurrent is failliet. Ik hoop dat alle (nog) aangesloten RC'ers dat ook door hebben en hun maandelijkse bijdrage hebben stopgezet. De website van de RC is nog in de lucht, maar hoe lang nog?

Ben zelf ex-RC'er en opgelicht door de beide 'heren' en de leasemaatschappij uit Hilversum.

Zijn er meer ex-RC'ers die iets kunnen vertellen? Graag reageren i.v.m. rechtzaak die aanstaande is.

waaromnou
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 mei 2008 14:29

Re: rijbewijs concurrent

Ongelezen bericht door waaromnou »

Ik vraag me af waarom de website van Rijbewijsconcurrent nog steeds online staat..en waarom er nog steeds klanten worden gewerfd terwijl ze falliet zijn.

Ik ben zelf ook de dupe van oplichting door Rijbewijsconcurrent
en hun rijinstructeur genaamd Zeki Bhoukar in almere

na het betalen van 1500eu
heb ik maar 5 lessen gehad en na dat ik zijn advies had opgevolgd om eerst mijn theorie certificaat te halen is hij spoorloos en niet meer te bereiken op het nummer dat ik had van hem..is er misschien nog iemand die door deze instructeur is opgelicht?

thnx

Shirley78
Berichten: 22
Lid geworden op: 29 apr 2008 10:30

Re: rijbewijs concurrent

Ongelezen bericht door Shirley78 »

Ik hoop dat radar er nog iets mee kan doen omdat ze nog geen dag voordat ze falliet waren mij nog aan de foon hebben gehad en heb niks vernomen Ik word alleen maar bozer en bozer want nog steeds geen bericht we hebben verdorie (op zijn zachts gezegt) toch een contract met RC?

waaromnou
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 mei 2008 14:29

Re: rijbewijs concurrent

Ongelezen bericht door waaromnou »

Zij er geen instanties die hulp bieden of advies geven wat voor stappen een gedupeerde kan ondernemen tegen een bedrijf dat falliet is waar jij als gedupeerde inderdaad een (contract) mee hebt/had

zou wel prettig zijn als je ergens terecht kan

Shirley78
Berichten: 22
Lid geworden op: 29 apr 2008 10:30

Re: rijbewijs concurrent

Ongelezen bericht door Shirley78 »

Helaas heb ik al advies gevraagt je kunt je eis bij de curator leggen maar het heeft eigenlijk geen nut!
Je bent gewoon een kleine schuldeisertje en aangezien de RC er een heleboel hebben en waar wij verbleken met onze 1500 a 2000 euro trek je gewoon aan het kortste eins als iemand weet bij wie je kan aankloppen hoor (en ik denk iedereen wel) ik het graag!
Maar goed mijn hoop is een beetje gevestigd op een tv programma zoals radar of opgelicht miss want gewoon doodleuk aan de foon zeggen we regelen het voor je terwijl je weet dat de dag erop de stekker eruit gaat! Dit is misleiding en miss kunnen we daar een rechtzaak van maken??
Want ze wisten in januari en februari dat het falliet zou gaan dat heb ik van lezen en en van iemand die ex RC is! Maar of die dat wil zeggen nog een keer weet ik niet en is niet meer te bereiken helaas.
Ideeen zijn welkom!

hade
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 mei 2008 21:10

Re: rijbewijs concurrent

Ongelezen bericht door hade »

Ook ik heb erg slechte ervaringen en krijg mijn geld niet terug, ik vroeg me af of er meer mensen zijn die problemen hebben gehad met Henk Asmussen uit Hoorn?
Ik hoor het graag..

Major
Berichten: 34
Lid geworden op: 19 sep 2007 09:21

Re: rijbewijs concurrent

Ongelezen bericht door Major »

Kijk even op www.kvk.nl en zoek op rijbewijsconcurrent te huizen

vleermuis
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 mei 2008 21:13

Re: rijbewijs concurrent

Ongelezen bericht door vleermuis »

als je rij instructeur zijn verplichtingen niet nakomt kun je hem persoonlijk aansprakelijk stellen. de meeste rij instructeurs zijn zelfstandigen.

gayane
Berichten: 5
Lid geworden op: 22 feb 2008 00:09

Re: rijbewijs concurrent

Ongelezen bericht door gayane »

Hallo iederen van Amersfoort!!!!
Als je hebt of gehad problemen met Celia Roos,email mij A.u.b. [email protected]
Lieve Tros waaroom staat bij belangrijke naamen altijd XXX.???
gr tati

Erwin rijinstructeur
Berichten: 6
Lid geworden op: 28 mei 2008 17:30

Re: rijbewijs concurrent

Ongelezen bericht door Erwin rijinstructeur »

Het lijkt misschien op preken voor eigen parochie, maar de verhalen in dit topic doen bij mij de rugharen rijzen. Nog steeds lukt het bepaalde rijscholen om de branche in slecht daglicht te plaatsen. Ik kan me heel goed voorstellen dat het voor de jeugd erg moeilijk is om het kaf van het koren te scheiden.

Vleermuis merkt terecht op dat de meeste rijscholen van de RC zelfstandigen zijn, die onder de vlag van RC opereren. Gedupeerden zullen dan ook niet bij de RC zelf moeten aankloppen, maar bij hun eigen rijschool/rijinstructeur. Deze heeft een eigen bedrijfsnaam (opvraagbaar via KvK en CBR) maar opereert naar buiten (voor de herkenbaarheid) met de naam en looks van RB. Het faillissement hoeft dus niet te betekenen dat dit ook ten koste gaat van je rijopleiding.

Shirley78
Berichten: 22
Lid geworden op: 29 apr 2008 10:30

Re: rijbewijs concurrent

Ongelezen bericht door Shirley78 »

hallo

Ik ben het er niet helemaal mee eens wat er gezegt word, want, RC wist dat ze falliet gingen (al maanden!) en ze hebben mij iemand toegewezen (na 2 rijinstructeurs) en ze zeiden dat ze ermee bezig waren (heb ze 2 dagen voordat ze echt falliet gingen nog gesproken)ik heb een contract van RC, getekent en wel op kantoor van RC(zelfs bijbetaald aan RC zelf!), nadat na door hun aangenomen persoon de boel oplichte (Toledo) Nu is het zelfs zo dat instructeurs gewoon mensen niet meer les geven vanwege de fallisiment van RC.
Dus hoe moet je dan dat oplossen?? Ik vind het maar makkelijk praten, sorry.
We kunnen het hier nog van ons aftikken want eigenlijk kunnen nergens terecht met ons probleem ik zou graag van iemand die denkt dat hij/zij er verstand van heeft wat we moeten doen er zullen vast wel instructeurs zijn die netjes hun leerlingen `afwerken` van RC maar wat t e doen als ze dat niet doen of dat je geen instructeur hebt omdat RC te nalatig.niet eerlijk en veeeeel te traag was??
Kom alsjeblieft met wat nuttigs, Ik hoop dat er zon stoer groot rijschoolhouder zegt kom maar na mij ik zorg dat jullie dat pasje krijgen dat zal nog eens een reklame stunt zijn!

vleermuis
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 mei 2008 21:13

Re: rijbewijs concurrent

Ongelezen bericht door vleermuis »

Vleermuis merkt terecht op dat de meeste rijscholen van de RC zelfstandigen zijn, die onder de vlag van RC opereren. Gedupeerden zullen dan ook niet bij de RC zelf moeten aankloppen, maar bij hun eigen rijschool/rijinstructeur. Deze heeft een eigen bedrijfsnaam (opvraagbaar via KvK en CBR) maar opereert naar buiten (voor de herkenbaarheid) met de naam en looks van RB. Het faillissement hoeft dus niet te betekenen dat dit ook ten koste gaat van je rijopleiding.


Bij iedere RC staat toch zijn of haar naam op het dak, zodat je weet met wie je te doen hebt?

Er zijn genoeg bedrijven met een gezamelijke naam terwijl het allemaal afzonderlijk zelfstandigen zijn. Ik zie het zo: De RC is een marketingorganisatie en rijschoolhouders kunnen gebruik maken van hun diensten vwb de reclame. voor de rest zijn ze zelfstandig.


PS. Dat neemt niet weg dat je zo niet met mensen omgaat, dat is een grof schandaal, en als die rijschoolhouders ook maar een beetje fatsoen hadden was het zover niet gekomen.

Shirley78
Berichten: 22
Lid geworden op: 29 apr 2008 10:30

Re: rijbewijs concurrent

Ongelezen bericht door Shirley78 »

Oke en als je geen rijinstructeur aangewezen hebt gekregen omdat ze dus al wisten dat ze faliet gingen kan iemand dat me vertellen??

Shirley

Erwin rijinstructeur
Berichten: 6
Lid geworden op: 28 mei 2008 17:30

Re: rijbewijs concurrent

Ongelezen bericht door Erwin rijinstructeur »

Ik snap eerlijk gezegd niet, dat je er kennelijk van op de hoogte was dat het bedrijf op het punt stond om failliet te gaan dat je dan toch met dit bedrijf in zee gaat. Er zijn zo veel rijscholen, maak daar dan een keuze uit. En maak al helemaal geen geld van te voren over.

Eigen schuld, dikke bult gaat me wel wat ver, maar ik vind het wel heel naïef. En vervolgens andere rijscholen oproepen om jouw problemen op te lossen, vind ik ook niet erg reëel.

Shirley78
Berichten: 22
Lid geworden op: 29 apr 2008 10:30

Re: rijbewijs concurrent

Ongelezen bericht door Shirley78 »

ik vind het lachwekkend dat er niet goed gelezen word!
IK ben al 1,5 jaar bezig toen was er geen sprake van fallisiment snappie hem nu? En vooruit betalen moet je overal! Het is niet zo dat je eerst je rijbewijs haald en dan betaald elk pakket die je koopt moet je toch eerst betalen? ja of je moet hem op afbetaling doen maarja als er gewoon fatsoenlijke bedrijven bestonden dan hoeft niet iedereen 4 keer na te denken voordat ze iets kopen!! Ik vind dat je niet moet oordelen terwijl je het fijne niet weet dan moet ik lachen van iemand die persee wil reageren op iets waar die denk verstand van te hebben kom met iets waar we wat aan hebben graag

Shirley78
Berichten: 22
Lid geworden op: 29 apr 2008 10:30

Re: rijbewijs concurrent

Ongelezen bericht door Shirley78 »

Oja ik heb niet gezegt dat ze het op MOETEN lossen maar dat het wel een goede stunt zal zijn!
Maarja zolang degene die het niet overkomen lekker zijn gang kan gaan is het toch ver van zijn bed show of niet soms? Dat is de werkelijke samenleving maarja voortaan doe ik ook lekker aan mezelf denken miss kom ik er dan wel!

Gesloten