Reparatie van stella fiets na 7 weken nog steeds niet gedaan

Nieuwe fiets gekocht of problemen met jouw scooter? Bespreek hier jouw ervaringen.
Boogaardt
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 mar 2023 20:58

Reparatie van stella fiets na 7 weken nog steeds niet gedaan

Ongelezen bericht door Boogaardt »

Goedenavond.
Op 31-1-2023 mijn Stella fiets naar Stella service center in Alkmaar gebracht. Daar werd geconstateerd dat er een nieuwe versnellingsnaaf en nieuw achterwiel geplaatst dienden te worden. Ik stond werkelijk paf, mijn fiets is namelijk net 2,5 jaar oud en een dergelijke zeer dure ingreep bij normaal gebruik( ben een gepensioneerde man van 68 jaar) kwam wel heel koud op mijn dak. Vroeg naar de kosten en kreeg te horen dat dat wel eens 800 euro wellicht meer zou kunnen worden. Maar ja wat moet je. Volkomen gedesillusioneerd naar huis.
De onderdelen ( achterwiel en naaf) waren niet op voorraad. Zou 3 weken duren. Een leenfiets was niet voor handen.
Morgen gaan we de 8ste week van wachten in en er is nog steeds niets gebeurd. Ik ben het nou wel zou verschrikkelijk zat dat ik morgen mijn fiets
ga terug halen en wel zal kijken hoe een en ander gerepareerd kan gaan worden
3 weken geleden Stella mail gestuurd met klacht. Ze hebben geen eens de beleefdheid gehad hier antwoord op te geven per mail of telefonisch.
Ik ben wel zo verschrikkelijk klaar met dit bedrijf en hun service en werkwijze.
Ik hoor graag van andere hun bevindingen
mvg F. Boogaardt

Moneyman
Berichten: 29801
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Reparatie van stella fiets na 7 weken nog steeds niet gedaan

Ongelezen bericht door Moneyman »

Boogaardt schreef:
20 mar 2023 21:31
Ik ben wel zo verschrikkelijk klaar met dit bedrijf en hun service en werkwijze.
Ik hoor graag van andere hun bevindingen
Nou, gebruik de zoekfunctie op dit forum eens of google eens. Ellende genoeg te vinden. Maar wat heb je eraan?


ZeerPrivé
Berichten: 5262
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Reparatie van stella fiets na 7 weken nog steeds niet gedaan

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

juliomariner schreef:
21 mar 2023 15:49
Stella zit in zeer zwaar weer:
https://www.google.nl/search?q=stella+f ... nt=gws-wiz
Volgens dit recente artikel https://nieuwsfiets.nu/2023/03/08/stell ... nederland/ is Stella over 5 jaar marktleider in Nederland.

juliomariner
Berichten: 4760
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Reparatie van stella fiets na 7 weken nog steeds niet gedaan

Ongelezen bericht door juliomariner »

Ik hoop dat u gelijk krijgt maar ben er erg bang voor. Ze hebben een enorme bankschuld en een pakhuis vol onderdelen en fietsen die toch behoorlijk moeilijk te verkopen blijkt.

Lady1234
Berichten: 26852
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Reparatie van stella fiets na 7 weken nog steeds niet gedaan

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Die hoeveelheid onderdelen zal wel meevallen, zoveel klanten die op een onderdeel wachten.

juliomariner
Berichten: 4760
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Reparatie van stella fiets na 7 weken nog steeds niet gedaan

Ongelezen bericht door juliomariner »

Tja Lady zal wel veel beter op de hoogte zijn en beter onderzoek hebben gedaan dan de media.
In het FD van 18-1 staat dat ze een bankschuld van 35,5 miljoen euro hadden.
Vanwege de lange levertijden van onderdelen in 2021 hebben ze in 2022 grote voorraden onderdelen opgebouwd en moesten ze nieuwe fietsen met grote kortingen verkopen.
Er zal dus gereorganiseerd moeten worden en dingen die vroeger gratis service was zal voor betaald moeten worden.
Als er een nieuwe kapitaal injectie komt redden ze het misschien en worden ze heel heel mischien over 5 jaar marktleider hoewel dat mij meer taal van een wanhopige manager lijkt om nieuwe investeerders te motiveren.

Lady1234
Berichten: 26852
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Reparatie van stella fiets na 7 weken nog steeds niet gedaan

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Dat achterwiel en de naaf, die de Ts nodig heeft, zijn in ieder geval niet op voorraas.

juliomariner
Berichten: 4760
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Reparatie van stella fiets na 7 weken nog steeds niet gedaan

Ongelezen bericht door juliomariner »

Ja of het personeel is niet meer zo gemotiveerd om hun best voor de klant te doen?

Plaats reactie