Mijn vader van 83 ....

Hij heeft nu een oud barrel maar die gaat hij nu weg doen .
Welke merken zijn het meest betrouwbaar en zorgeloos want het moet niet zo zijn dat hij steeds defecten er aan krijgt .
Alvast bedankt
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Persoonlijk lijkt me een scooter geen goed idee. Een ouderwetse brommer is veel zekerder door de hogere wielen en het opvullen tussen de benen. Een goeie gerestaureerde Zundapp ???ramrod schreef:Hallo
Mijn vader van 83 ....,hij is nog zeer gezond zowel lichamelijk als geestelijk , wil een nieuwe brommer waar mee hij met mooi weer mee kan toeren in de provincie .
Hij heeft nu een oud barrel maar die gaat hij nu weg doen .
Welke merken zijn het meest betrouwbaar en zorgeloos want het moet niet zo zijn dat hij steeds defecten er aan krijgt .
Alvast bedankt
Ik snap wat je bedoelt met dat zekerder, toen ik jaren geleden mijn puch maxi inruilde voor een snorscooter moest ik ook even wennen aan de kleine wieltjes , vooral in de bochten. Het rijdt toch net iets anders dan een brommer en dat is in het begin even wennen. Die scooter had overigens wel hele kleine bandjes (peugeot zenith). En scooterbanden zijn vaak kleiner, maar het zijn ook net autobanden vergeleken met de dunnere bandjes van bijvoorbeeld een tomos of puch. Wat de wegligging toch net wat beter maakt.Persoonlijk lijkt me een scooter geen goed idee. Een ouderwetse brommer is veel zekerder door de hogere wielen en het opvullen tussen de benen. Een goeie gerestaureerde Zundapp ???
Is dit wat misschien? Lijkt nog het meest op een brommer.ramrod schreef:Dank voor de reactie,s , die laaste 2 zie ik hem toch niet op rijden hoor ....
Wie weet dat hij wel een soort van scooter wil heb ik hem nog niet over gehoord , en een oude zundapp of kreidler lijkt me ook geen optie , betrouwbaar en nieuw lijkt me het meest geschikt voor hem .