LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Problemen met levering Bikedepot

Nieuwe fiets gekocht of problemen met jouw scooter? Bespreek hier jouw ervaringen.
vvree
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 sep 2017 15:01

Problemen met levering Bikedepot

Ongelezen bericht door vvree »

ik heb op 11-08-17 een fiets bestelt bij BikeDepot.nl en tot op heden nog geen fiets ontvangen en dus zou ik willen weten waar deze blijft
want het WAS namelijk een verjaardags- cadeautje van me zoontje die dus teleur gesteld was omdat hij dus geen cadeautje
heeft gehad en nog elke dag naar buiten gaat om te kijken of er een auto komt met zijn fiets

ook ik ben slachtoffer geworden van deze oplichter.
ik heb melding gedaan bij de politie en ben nu bezig bij het juridisch loket te zaandam om deze oplichter zijn zaak te niet te doen
ik ga ook melding maken bij de K.V.K. (misschien heeft dit geen zin maar ga het toch even melden)
ik raad dus ook mensen aan hier GEEN spullen te gaan kopen want je krijg het niet
ook de winkel in zaandam is niet de winkel van de site en kunnen dus niets doen

ik ben er dus nu nog mee bezig om mijn geld of mijn fiets te innen maar tot vandaag nog niets

Moneyman
Berichten: 29873
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Problemen met levering Bikedepot

Ongelezen bericht door Moneyman »

vvree schreef:ik heb op 11-08-17 een fiets bestelt bij BikeDepot.nl en tot op heden nog geen fiets ontvangen en dus zou ik willen weten waar deze blijft
want het WAS namelijk een verjaardags- cadeautje van me zoontje die dus teleur gesteld was omdat hij dus geen cadeautje
heeft gehad en nog elke dag naar buiten gaat om te kijken of er een auto komt met zijn fiets

ook ik ben slachtoffer geworden van deze oplichter.
ik heb melding gedaan bij de politie en ben nu bezig bij het juridisch loket te zaandam om deze oplichter zijn zaak te niet te doen
ik ga ook melding maken bij de K.V.K. (misschien heeft dit geen zin maar ga het toch even melden)
ik raad dus ook mensen aan hier GEEN spullen te gaan kopen want je krijg het niet
ook de winkel in zaandam is niet de winkel van de site en kunnen dus niets doen

ik ben er dus nu nog mee bezig om mijn geld of mijn fiets te innen maar tot vandaag nog niets
Tsja, getuige dit topic ben je niet de eerste:
viewtopic.php?f=78&t=167339

Speedy123
Berichten: 1057
Lid geworden op: 21 dec 2014 03:07

Re: Problemen met levering Bikedepot

Ongelezen bericht door Speedy123 »

Het blijft belangrijk om te blijven benadrukken bestel nooit ergens zomaar maar Google altijd eerst eventjes de bedrijfsnaam op Internet. Controleer de Keurmerken en bij twijfel, als u het toch wilt doen, betaal met uw creditcard.

Het is echt onvoorstelbaar hoeveel bedrijven allang op forums als Radar, klacht.nl, Kassa etcetera omschreven worden als vrij problematisch maar toch blijven mensen er bestellen. Even googlen kost een minuutje.

almost10
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 jan 2018 09:45

Re: Problemen met levering Bikedepot

Ongelezen bericht door almost10 »

Ook wij hebben een issue met het niet leveren van een bestelling en daarna het niet terugbetalen van het aankoopbedrag.

Naast www.bikedepot.nl heeft dezelfde eigenaar ook de webshop www.actie-fiets.nl waar exact dezelfde problemen spelen; amper telefonisch bereikbaar, geen winkel/aanspreekpunt, niet houden aan de afspraken, aan het lijntje houden, fietsen niet leveren en slechte service.

Peggypip
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 jun 2018 10:16

Re: Problemen met levering Bikedepot

Ongelezen bericht door Peggypip »

Ik heb ook een fiets besteld en betaald.... Niets ontvangen.. Gebeld, gemaild etc etc.. N niets.. Helemaal niets!

Baal zo enorm :( lang gespaard voor mijn dochter...wil je iets speciaals doen voor je kind.

Waardeloos

Mensen idd check eerst de site voor je iets gaat bestellen! Had ik ook moeten doen.... Maargoed spijt achteraf...

€280 lichter

livio21
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 aug 2018 09:49

Re: Problemen met levering Bikedepot

Ongelezen bericht door livio21 »

Bij onze-fiets.nl een kinderfiets besteld op 19 juli 2018 en met ideal betaald. Op de afschrijving blijkt het geld naar bikedepot te gaan. uiteraard geen levering. Na bellen een belofte van levering op vrijdag 17 augustus 2018 en toen dat niet gebeurde drie mogelijke bezorgdata doorgegeven waarvan de laatste op donderdag 30 augustus 2018. telefonisch kreeg ik nog een track en trace nummer van DHL dat overigens niet bekend bleek bij DHL. 5 augustus een ingebrekestelling verzonden met een twee weken termijn om alsnog te leveren of het bedrag à 279,- terug te storten. Daarna wordt het aangifte doen....
Zijn er meer mensen die het er niet bij willen laten zitten? Wat kunnen we nog meer ondernemen?

BvA3
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 okt 2018 10:27

Re: Problemen met levering Bikedepot

Ongelezen bericht door BvA3 »

Ook ik heb een fiets besteld via Onze-fiets.nl op 02-09-‘18 helaas wel betaald geen fiets ontvangen. Telefonisch zijn ze niet meer bereikbaar en op mails reageren ze niet. Via de bankgegevens kwam ik er achter dat ze ook onder de naam bikedepot.nl werkzaam zijn. Zelfde adres, KvKnummer en btwnummer ander telefoonnummer. Als ik die bel krijg ik een Engelse voicemail ( Nederlands nummer) op de site van onze-fiets.nl worden de negatieve recensies snel vervangen voor positieve recensies.
Ik heb vandaag aangifte gedaan bij de politie en melding gedaan bij Meld.nl.
Ik hoop dat radar er ook aandacht aan gaat besteden zodat er niet nog meer mensen de dupe worden van deze vreselijke mensen.

HoubenIna
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 okt 2018 11:47

Re: Problemen met levering Bikedepot

Ongelezen bericht door HoubenIna »

Ook ik ben er helaas ingetrapt. 1 september fiets voor mijn dochter besteld en betaald. Geen fiets geleverd. Op een mail dat de fiets voor de verjaardag van mijn dochter is, kreeg ik reactie dat ze dr bestelling meteen in behandeling zouden nemen om de fiets tijdig te leveren. Wat vreemd is, want ik had niet eens gemeld wanneer ze jarig is, dus wat is tijdig? Daarna tijd niets gehoord, geen reactie meer op mijn mails. Telefonisch bijna niet bereikbaar (ze passen de tijden op de website ook steeds aan) Maar ook binnen de bereikbare tijden krijg je een muziekje. Toen ik ze aan de lijn had, was het antwoord dat de fiets was verzonden en dat ik de fiets vrijdag 28 september kon verwachten. Een track en trace per mail zou volgen. Uiteraard niet ontvangen en ook geen fiets bezorgd die vrijdag. Woensdag 3 oktober kreeg ik pas weer iemand telefonisch te pakken. Vonden het vreemd dat de fiets niet was bezorgd en zouden die dag voor 17.00 met een oplossing komen. Ik heb gevraagd om deze oplossing op de mail te zetten. Uiteraard: geen mail ontvangen, geen oplossingen, geen reacties op mijn mailtjes, telefonisch niet bereikbaar. Heb mijn geld terug geeist, maar er komt geen reactie. Nu dus juridische stappen ondernemen.

Gesloten