LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] bereikbaarheidsproblemen Pico scooters

Nieuwe fiets gekocht of problemen met jouw scooter? Bespreek hier jouw ervaringen.
Amarenza
Berichten: 9
Lid geworden op: 05 jul 2008 22:36

Re: bereikbaarheidsproblemen Pico scooters

Ongelezen bericht door Amarenza »

Eindelijk de papieren die bij de scooter horen gekregen. Helaas is de zomer al voorbij. Al met al heeft het een half jaar geduurd bij elkaar.
Sterkte en succes voor de andere gedupeerden!

frankdegraaf
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 nov 2008 00:46

Re: bereikbaarheidsproblemen Pico scooters

Ongelezen bericht door frankdegraaf »

Hallo mensen,

Ik heb zelf ook een pico scooter en hij doet het nog steeds. Het enige mankement tot nu toe waren lekkende benzine slangen. Ik heb dit zelf gefixt. Ik moet er wel bij zeggen dat ik de kleppen al twee keer heb laten stellen. Dit schijnt nogal belangrijk te zijn bij dit soort scooters.

Ik ben erachter gekomen dat alle onderdelen beschikbaar zijn bij "dat zit wel snor" (http://www.datzitwelsnor.com/).

Ik heb gezien dat zij pico's reapreren en ook nog steeds verkopen.

Grt,

Frank

sil30
Berichten: 4
Lid geworden op: 13 nov 2008 12:09

Re: bereikbaarheidsproblemen Pico scooters

Ongelezen bericht door sil30 »

Ik zie dat ik gelukkig niet de enige ben met pico problemen!
ik ben al een jaar bezig om mijn speciale pico koeien editie aan de praat te krijgen! :( ik heb de mijne augustus 2007 in apeldoorn gekocht! ik zie allemaal bekende klachten! na 20km hielt ie ermee op en t bleek de accu te zijn maar daar zat geen garantie op!! na veel bellen en mailen heb ik hem maar naar een bromfietsmaker gebracht nieuwe accu, alarm uitgeschakeld, niet meer electrisch starten dan zou t misschien goed komen! helaas!!
weer weg gebracht een sterkere accu erin! maar helaas hij staat nou van ellende in de schuur met nog geen 200km op de teller! en daar zal ie wel blijven staan weg roesten, want wie wil er nou een pico??
Ik hou de site goed in de gaten want heel misschien kan ik volgend jaar dan eindelijk van me bijzonder scooter gaan genieten zonder er naast te hoeven lopen!
mijn advies en van de bromfietsmaker!! begin niet aan een pico!!

JJ-Amsterdam
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 nov 2008 23:58

Re: bereikbaarheidsproblemen Pico scooters

Ongelezen bericht door JJ-Amsterdam »

[Dit bericht bevatte persoons- en adresgegevens en is om die reden verwijderd.]

speurders pico
Berichten: 4
Lid geworden op: 28 nov 2008 20:36

Re: bereikbaarheidsproblemen Pico scooters

Ongelezen bericht door speurders pico »

heb ik voor je van XXXX

mnouck
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 nov 2008 22:33

Re: bereikbaarheidsproblemen Pico scooters

Ongelezen bericht door mnouck »

Ik heb ook een pico scooter koe.
Die van mij deed het aan het begin ook heel slecht, niet willen starten en als ik door een plas heen reed dan stond ik bijna stil!
Wel handig als je in nederland woont.
Ik ben een paar x terug naar de zaak gegaan, en na veel gek"t is het eindelijk gelukt, ze hebben hem nu opgevoerd en nu doet hij het perfect!

just_vera
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 apr 2009 13:42

Re: bereikbaarheidsproblemen Pico scooters

Ongelezen bericht door just_vera »

hallo :(
ik heb een pico scooter en ik heb hem nu een jaar nooit wat geks mee gehad.
maar nu reed ik op een lange weg bij me huis en viel hij zomaar uit dus ik naar huis lopen wild hij niet meer starten :shock:
dus ik dacht loop ik naar een scooterzaak..
echt dom maar omdat het geen bekende merk is kunne hun hem niet maken :( ME KLEPPEN BLEKEN KAPOT TE ZIJN??
waar kan ik die nou krijgen..... :?:
dus anders gezegd die kleppen zijn stuk en ik heb niks meer aan me scooter:O:O het is zo'n iteliaans model heel mooi fel roze..
xxxvera

dappere dodo
Berichten: 3
Lid geworden op: 25 apr 2009 10:51

Re: bereikbaarheidsproblemen Pico scooters

Ongelezen bericht door dappere dodo »

ik heb ook een pico bami scooter gehad ik ben blij dat ik hem kwijt ben en voor een mooie prijs ik had er pas 1800 km op zitten
kijk die snelle jongens van pico hebben even snel hun zakken gevuld en weg zijn ze weer ik was bij verschillende scooter zaken langs geweest om mijn scooter telaten afstellen maar als je zij wat voor scooter je had die repareren we niet zijn ook geen onderdelen van tekrijgen dus een advies weg met die scooter ik het nu een kymco gekocht nieuwe met garantie .... nou dat krijg je bij pico nooit troep is het dus mensen koop hem nooit ik kan der over mee praten

k.
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 aug 2009 23:40

Re: bereikbaarheidsproblemen Pico scooters

Ongelezen bericht door k. »

ik heb ook 3maanden geleden een pico classic gekocht bij Scooter plezier in veenendaal.

Weinig scooterplezier had ik wel!Dacht ik......
Nadat ik een bericht had geplaatst en te maken kreeg met de eigenaar van scooterplezier....schaamde ik me eigen rot dat ik deze hardwerkende jongens zo aan de schandpaal had geregen op deze site.

Wat was namelijk het geval.
De man F.v.Woerden heeft de scooter opgehaald en hem zelf een dagje getest waarnaar hij met vakmanschap mijn pico weer aan het rijden kreeg.
Vervolgens deed hij het weer 5 dagen waarnaar ik weer contact zocht met scooterplezier...dezelfde man belde ik die middag en meteen 's avonds stond hij bij mij in de achtertuin de scooter te maken.
Een nieuwe accu kreeg ik.Vervolgens deze twee reparatie en de klantvriendelijke service geheel kosteloos.

Ik wil bij deze aan scooterplezier mij excuses aanbieden voor eventuele slechte reclame en een ieder die dit forum leest doorverwijzen naar scooterplezier.
Deze jongens weten echt waar ze het over hebben en hebben wel de pico onderdelen op de plank liggen.
Dit voorkomt lange wachtijden en van het kastje naar de muur verhalen.
Veel negatieve referenties over de scooter is te lezen maar ik ben er van overtuigd dat de helft misschien eens langs moet gaan bij Scooterplezier.

Want al met al doet de het de naam echt zijn eer aan!!!

Groeten Karen

SamanthaR
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 sep 2009 21:33

Re: bereikbaarheidsproblemen Pico scooters

Ongelezen bericht door SamanthaR »

Na het lezen van deze berichten ben ik een beetje geschrokken over de Pico scooters. Na wat navraag gedaan te hebben blijkt het meestal om de Pico 1 te gaan. Laatst zelf een nieuw type Pico gekocht bij scooter nederland in veenendaal. Dit is dezelfde winkel als scooterplezier volgens mij want zo heet hun site. Ik heb er ook een helm en slot bij gekocht en was niet meer dan 900 euro kwijt alles bij elkaar. De scooter zelf koste daar 799 euro.

Heb er nog steeds elke dag plezier van en ik ben zeer tevreden over de service en garantie van scooter nederland. Ik heb net als Karen nog elke dag scooterplezier haha. :D

groetjes Samantha.

Echelon
Berichten: 97
Lid geworden op: 11 mei 2007 21:36

Re: bereikbaarheidsproblemen Pico scooters

Ongelezen bericht door Echelon »

SamanthaR's eerste bericht betreft het de hemel in prijzen van waardeloze Pico scooters.

Hou s.v.p op met dit TROLLEN gedrag....er is echt NIEMAND die hier in trapt noch die gelooft dat Pico scooters betrouwbare scoots zijn.

Dus spaar jullie de moeite!

sterxx.
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 dec 2009 19:32

Re: bereikbaarheidsproblemen Pico scooters

Ongelezen bericht door sterxx. »

Hoi allemaal,
ik wil graag een pico scooter kopen, heb alleen geen idee waar ik dit het beste kan doen.
Wat is volgens jullie de beste dealer, of is er niet zoveel keus?

sil30
Berichten: 4
Lid geworden op: 13 nov 2008 12:09

Re: bereikbaarheidsproblemen Pico scooters

Ongelezen bericht door sil30 »

Ik zou zeggen: KOOP AUB GEEN PICO SCOOTER!!!

Ik heb allen maar ellende er mee en de garantie was tot de deur, ondanks dat ze hebben toegegeven dat het een kwaal was van de pico scooter moest ik het zelf maar uitzoeken! Dus denk er goed over na of je wel een pico wilt hebben.

groeten sil

Gesloten