LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Peugeot V-Clic 4-takt

Nieuwe fiets gekocht of problemen met jouw scooter? Bespreek hier jouw ervaringen.
Wendietje
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 apr 2008 21:12

Peugeot V-Clic 4-takt

Ongelezen bericht door Wendietje »

Zijn er al hier mensen die ervaring hebben met deze scooter??? Ik wil namelijk een scooter voor niet al te veel geld en deze word op scooterland.nl aangeboden voor 999 euro (nieuw) en lijkt me toch beter dan een boatian oid...

maar ik wil graag jullie mening hebben

pejevedeve
Berichten: 106
Lid geworden op: 06 jul 2007 09:38

Re: Peugeot V-Clic 4-takt

Ongelezen bericht door pejevedeve »

hier kun je wijzer van worden... ( denk ik )

http://vclic.yourbb.nl/

Wendietje
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 apr 2008 21:12

Re: Peugeot V-Clic 4-takt

Ongelezen bericht door Wendietje »

Nou nu sla ik stijl achterover zeg.... de peugeot vclick is dus ook in china gemaakt en heeft ook zo'n kymco cloon als motorblok. Deze is 99,5 gelijk aan de kymco blok zelf....

dan vraag ik me nog steeds af van goh waar ben ik beter mee af? een peugeot die een chinees is met een naam of gewoon zo'n "bami"scooter zoals sommige hem noemen

ag1hrl
Berichten: 14
Lid geworden op: 15 nov 2007 20:17

Re: Peugeot V-Clic 4-takt

Ongelezen bericht door ag1hrl »

ik heb zelf de V-Clic gekocht ipv een bamiscooter.....

ik heb al de eerste 1000 kilometer gereden zonder problemen.....

Peugeot kan geen rommel verkopen dat kost hun de naam
daarom geven ze ook 2 jaar garantie

http://vclic.yourbb.nl/index.php

opa60
Berichten: 210
Lid geworden op: 02 aug 2005 16:23

Re: Peugeot V-Clic 4-takt

Ongelezen bericht door opa60 »

Sinds eergisteren heb ik ook een v clic,die van mij is een snor en rijdt niet sneller dan 28 km het nadeel is dat hij bij 28km veel toeren maakt . Na de 500km beurt gaat de dealer er iets aan doen,dus maar even afwachten.prijs was 1250 euro met gratis de twee eerste beurten,was uit voorraad leverbaar.Ridderkerk.mvg opa

opa60
Berichten: 210
Lid geworden op: 02 aug 2005 16:23

Re: Peugeot V-Clic 4-takt

Ongelezen bericht door opa60 »

Bij scooterland kost de v clic 1069+ afleverinskosten175=1244 en dan de twee beurten van 125 per beurt, is 250 euro komt de v clic toch op 1494 euro. scheeld toch bijna 250 euro.mvg opa

rosalien
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 jul 2008 22:49

Re: Peugeot V-Clic 4-takt

Ongelezen bericht door rosalien »

ook ik heb een v-clic aangeschaft :lol:

als je er normaal mee rijd doet hij het prima!!! :!:

natuurlijk zou het kunnen (wat veel mensen zeggen)

dat deze scooter minder sterk is maar :idea: hij is ook bedoelt om mee te RIJDEN ipv. JAKKEREN :idea:

:arrow: het gaat prima de mijne is een gewone uitvoering en rijd 50 km/h


heb nu probleemloos de 1000 km erop zitten...

en heb er compleet (scooter+helm+slot+rijklaar) 1350,- voor betaald

gr.RH

ag1hrl
Berichten: 14
Lid geworden op: 15 nov 2007 20:17

Re: Peugeot V-Clic 4-takt

Ongelezen bericht door ag1hrl »

natuurlijk zou het kunnen (wat veel mensen zeggen)
dat deze scooter minder sterk is


wat bedoel je daar mee ?

ik woon in het zeer mooie heuvelachtige zuid limburg
maar hij trekt elke berg ik wil niet zeggen met een "noodgang" maar ik kom boven de scooter moet toch omgeveer 100 kg van mij meedragen....

http://vclic.yourbb.nl/index.php

opa60
Berichten: 210
Lid geworden op: 02 aug 2005 16:23

Re: Peugeot V-Clic 4-takt

Ongelezen bericht door opa60 »

Snap ik ook niet.De mijne heeft nu tweeduizend km weg en trekt als een tierelier,en na een andere variobus loopt hij 55km (snor) en 1 op 43.Ik ben erg blij met mijn v clicje. mvg opa :D

[email protected]
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 sep 2008 09:51

Re: Peugeot V-Clic 4-takt

Ongelezen bericht door [email protected] »

Geweldig snorscootertje trekt als een tierelier heb hem in voorjaar nieuw gekocht al vele plezierige km gemaakt.
Zuinig in gebruik en geen druppeltje olie verbruikt heb hem zo af laten stellen dat hij ietsje harder loopt dan komt hij beter tot zijn recht.
Laat iedereen maar kletsen peugeot staat achter het produkt dat hij levert waar het dan ook vandaan komt.
Het is gewoon een goede deal het hoeft niet altijd bommen geld te kosten om iets goeds te kopen.

PerryRotterdam
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 okt 2008 10:31

Re: Peugeot V-Clic 4-takt

Ongelezen bericht door PerryRotterdam »

Voor je een scooter wilt gaan kopen zou ik maar even op google gaan zoeken op scooterland.
Er zijn niet veel goede berichten over het bedrijf te vinden, behalve van scooterland zelf dan.

ag1hrl
Berichten: 14
Lid geworden op: 15 nov 2007 20:17

Re: Peugeot V-Clic 4-takt

Ongelezen bericht door ag1hrl »

ik heb bijna 4100 kilometer zonder problemen gereden....
heerlijk toch ?

http://vclic.yourbb.nl/index.php

happycamper
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 jan 2007 14:16

Re: Peugeot V-Clic 4-takt

Ongelezen bericht door happycamper »

Quote:"heb nu probleemloos de 1000 km erop zitten...
en heb er compleet (scooter+helm+slot+rijklaar) 1350,- voor betaald
gr.RH"

wat was de kale prijs voor de scooter? hier in nijmegen rekenen ze 1100 voor de scooter en dan 200 voor rijklaarmaken en nog iets.

Ik ben liever ook 1350 kwijt met helm en al.
Iemand een tip voor me?

oh ja, ik wil de snorversie. kan iemand iets zeggen over verschil in kwaliteit brom of snor (behalve de snelheid) ?


Thnxz

ruudje gertie
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 nov 2008 20:02

Re: Peugeot V-Clic 4-takt

Ongelezen bericht door ruudje gertie »

heeft er niemand last van het electrische gedeelte?
want ik heb er een hoop trubbel mee al bijna 1jaar
eerst kortsluiting in het achterlicht, sensor startonderbreker, zeer slecht starten, grootlicht kapot, claxon doet het ook niet al met al een chinees maandagmorgen monster
groetjes ruudje

ag1hrl
Berichten: 14
Lid geworden op: 15 nov 2007 20:17

Re: Peugeot V-Clic 4-takt

Ongelezen bericht door ag1hrl »

geen problemen met alles eigenlijk...

ik heb er nu 4400km opzitten is het zeer mooie heuvelrijke zuid limburg

gertenmir
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 jan 2009 15:49

Re: Peugeot V-Clic 4-takt

Ongelezen bericht door gertenmir »

Mijn v-clic heeft 4500km gelopen en heeft mij regelmatig in de steek gelaten. De eerste keer leek het of de benzine op was en stopte de scooter er mee. 2de keer vol gas aan het rijden en ineens van 55km naar 0km. Weer op laten halen door de dealer en na 6 ritten naar mijn werk weer hetzelfde als de 2de keer. Stom toevallig op hetzelfde punt is er een zelfde v-clic ermee opgehouden met hetzelfde probleem. Mijn dealer was het zat want hij kon niet alleen mij maar ook steeds 3 andere v-clics overal en nergens vandaan ophalen. Hij heeft naar Veenendaal gebeld en die zeiden dat ze geen probleemscooter hebben dus ze ook niet kunnen checken wat het probleem is. Mijn dealer had die dus wel en ze hebben hem nagekeken en morgen krijg ik hem terug en hoor ik wat het probleem was. Dit laat ik jullie ook nog wel weten want het schijnt dus een ECHT probleem te zijn van de v-clics!!!

koewartje
Berichten: 8
Lid geworden op: 02 okt 2008 13:41

Re: Peugeot V-Clic 4-takt

Ongelezen bericht door koewartje »

mijn dochter heeft een vclic gekocht in oktober 2008 om naar haar werk heen en weer te rijden . de scooter heeft nog geen enkele week goed gereden . ze moest iedere keer de scooter laten staan onderweg en met de bus/tram verder wat haar extra geld heeft gekost . de dealer moest hem iedere week ophalen tussen purmerend en amsterdam . heeft nu veel geld gekost . dealer weet ook niet meer waar hij het zoeken moet . importeur geen sjoegen . ruim 1200 euro weggegooid . scooter stat nu in amsterdam .

Pluis10
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 feb 2009 13:11

Re: Peugeot V-Clic 4-takt

Ongelezen bericht door Pluis10 »

Ook ik heb sinds half juni 2008 een Peugeot V-Clic. In het begin reed hij gewoon goed. Naarmate het weer slechter en kouder werd, begonnen ook de problemen. Ben al 2 keer, naast de gewone service beurten, naar de winkel terug geweest, omdat de scooter erg slecht startte en nu nog steeds doet. De startknop op het stuur is zo goed als "dood" en krijg nu de scooter alleen nog maar met de kick-starter aan de praat, ontdanks dat de scooter 2 dagen eerder helemaal op mijn verzoek weer was nagekeken. Ben op de pont van Amsterdam ook iemand met een V-Clic tegengekomen en deze persoon had precies dezelfde problemen.

Als het een regenachtige dag is zoals vandaag, lijkt het of er lucht of vocht in de leidingen zit, waardoor de scooter constant afslaat en uiteindelijk met geen mogelijkheid meer is aan te krijgen. Leuk als je halverwege je werk bent en 3 kwartier naar huis kunt lopen met dat "onding" aan je zij. Dit is mij nu al 2 keer gebeurt.

Na elke servicebeurt etc , heb er al 5 achter de rug na 3000 KM, gaat het een paar dagen redelijk, waarna alle problemen weer opspelen.

Ben helemaal niet tevreden over de V-Clic. Ook met het slechte weer, wat regelmatig voorkomt in Nederland, hoor je op de scooter te kunnen vertrouwen, wat niet mogelijk is met deze scooter!! Helaas, maar in mijn ogen heeft Peug"not" met de V-Clic een slecht product op de markt gebracht!!

platinum
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 feb 2009 15:46

Re: Peugeot V-Clic 4-takt

Ongelezen bericht door platinum »

Maar vraagje hoe hard kan een V-CLIC als hij niet opgevoerd is? En is het een goede scooter

will1959
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 feb 2009 11:42

Re: Peugeot V-Clic 4-takt

Ongelezen bericht door will1959 »

ik heb op 09-01-2009 een peugot v-clic gekocht en heb alleen ellende.
hij verbruikt 1;18 en ik sta bij elk stoplicht met een afgeslagen moter.
de benzinemeter moet al vervangen worden want die werkt niet.
het is net een straaljager als ik rijd. en hij loopt niet harder dan 20 km uur.
ik vind dat dit mijn miskoop van de eeuw.

groeten, will

Gesloten