LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] standaard Sparta Trendy drama

Nieuwe fiets gekocht of problemen met jouw scooter? Bespreek hier jouw ervaringen.
4littlekids
Berichten: 19
Lid geworden op: 01 mar 2011 08:29

standaard Sparta Trendy drama

Ongelezen bericht door 4littlekids »

In de nacht van 4 op 5 mei hebben personen bij ons in de schuur ingebroken en de 2 volwassen fietsen meegenomen. Ik ben gelijk die dag een andere fiets gaan kopen want ik ben min of meer afhankelijk van mijn fiets met 4 kleine kinderen en soms flink opspelende reuma. Ik heb toen een moederfiets van Sparta gekocht (leuke prijs en een geweldige kleur) die werd 20 mei bij mij afgeleverd. Het was voor mij flink afzien die dagen.
Na ongeveer 6 weken gebruik brak de standaard af, gelukkig thuis want de fiets was niet meer te gebruiken.
Vervolgens heeft de fietsenmaker gezorgd voor een andere standaard maar die was zo vreselijk instabiel dat dat gewoonweg gevaarlijk werd.
Gelukkig heeft de fietsenmaker een enorme fijne service want hij zit niet naast de deur helaas. Dus na wat heen en weer bellen heeft ie weer een stabiele standaard gemonteerd.
En wat gebeurd er 24 februari? Weer breekt de standaard af, dit keer gebruikte mijn man de fiets. Gelukkig weer voor de deur want geen idee wat ik moet als het ergens anders gebeurt en ik heb alle kids bij me (1,2,6 en 8 jaar).
Fietsenmaker besteld hem en het duurt een week voordat ik een nieuwe standaard zou hebben, en van de 7 dagen zou ik 2 dagen mijn fiets kwijt zijn!! Onacceptabel in mijn geval, ik moet ermee naar mijn werk, kids ophalen ed.
Vervolgens heb ik mail gestuurd naar de fabrikant want dit is volgens mij niet iets wat als "normaa'l"wordt beschouwd maar ik krijg een antwoord terug waar ik werkelijk helemaal niets aan heb.
Geen oplossing, alleen een mededeling welke standaard er nu wordt gebruikt.
Ik vind het een hele mooie fiets, hij fietst heerlijk maar ooo wat heb ik een spijt dat ik niet weer een fiets heb genomen van hetzelfde merk als wat ik al 7 jaar had en zonder een probeelmpje!!
Wat moet ik toch? Dit kan toch niet zo doorgaan? :?

rianne304
Berichten: 8
Lid geworden op: 11 apr 2010 14:58

Re: standaard Sparta Trendy drama

Ongelezen bericht door rianne304 »

Vraag even bij de winkel of je een leenfiets kunt krijgen, je maakt er zelf ook wel een drama van hoor. Helaas gebeuren dit soort dingen wel eens.....

dierenvriend1986
Berichten: 85
Lid geworden op: 29 apr 2010 11:38
Locatie: Schoonhoven
Contacteer:

Re: standaard Sparta Trendy drama

Ongelezen bericht door dierenvriend1986 »

De meeste fietsen vinden het ook niet zo heel erg leuk als er 5 personen op zitten :wink:

Gesloten