LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] FitforFree en STOB oplichtersbende.

Vervelende ervaringen op de sportschool of met een sportclub? Bespreek het hier.
KarinaD
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 dec 2011 15:26

FitforFree en STOB oplichtersbende.

Ongelezen bericht door KarinaD »

In juli 2011 kreeg ik de optie om te gaan sporten met het STOB programma ism Menzis. Nou, daar was ik maar wat blij mee dus meteen mezelf opgegeven en een abbonement genomen bij het voor mij dichtbijzijnde sportcentrum. Dit was dus FitforFree aan de Atoomweg in Groningen. Het duurde een paar maanden voor ik een oproep kreeg voor de intake. Ik had dus al maanden betaald zonder gebruik te hebben gemaakt van het centrum. Tijdens de intake heb ik duidelijk aangegeven alleen in de ochtenden te kunnen sporten en dat was geen enkel probleem, aldus FitforFree. Ik zou zsm een uitnodiging krijgen. Wederom een dikke maand verder kwam de uitnodiging via de mail. En wat denk je...de sessie was op een avond.Meteen gebeld en tja, het was niet anders. Ik had dus ondertussen al maanden betaald, nog niks kunnen doen qua sport en was ook al aan telefonie een boel kosten kwijt. Ik heb gemaild, gebeld en ik kreeg nergens een reactie op terug. Nog wel kreeg ik van de Atoomweg bevestigd dat er voor mij geen mogelijkheid was om mee te doen met STOB bij hun omdat ze het alleen 's avonds doen terwijl mij iets anders was toegezegd. We zijn een half jaar verder, een half jaar 20,95 per maand, 2x 7,00 aan aangetekende brieven, de vele kosten (40 ct per min.) aan telefonie, een heleboel stress en nog steeds niet gesport. Graag wil ik ergens anders mee gaan draaien maar dubbele abbonementskosten kan ik gewoon niet betalen. FitforFree reageert niet en STOB onderneemt totaal geen actie om mij hiermee verder te helpen. STOB kan er voor zorgen dat mijn abbonement stopgezet wordt en dat ik gewoon mijn geld terugkrijg maar niemand geeft thuis. Dit noemen zich instanties met een sportieve instelling. Ze doen het voorlkomen dat ze het beste voorhebben met je gezondheid maar ik weet zo langzamerhand zeker dat mijn stress niet zo belangrijk is voor hun als mijn portemonnaie. Het kan ze niks schelen en ze doen niks voor me. Ik was blij dat ik onder begeleiding kon gaan sporten en het enige wat ik heb gekregen is ellende. Kan iemand mij vertellen wat ik moet doen want ik weet het echt niet meer. Voel me zo ontzettend gedupeerd!!!

Bimark
Berichten: 23
Lid geworden op: 17 sep 2011 18:25

Re: FitforFree en STOB oplichtersbende.

Ongelezen bericht door Bimark »

Was er dan geen mogelijkheid om 'gewoon' naar de sportschool te gaan of was je echt afhankelijk van zo'n eerste les. Ben vorig jaar maart lid geworden van de plaatselijke sportschool maar daar kon ik wel alvast gaan sporten voor het intake gesprek

Gesloten