LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Basic-Fit Kerkrade sluit voor sluitingstijd de deuren

Vervelende ervaringen op de sportschool of met een sportclub? Bespreek het hier.
crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Basic-Fit Kerkrade sluit voor sluitingstijd de deuren

Ongelezen bericht door crazyme »

alfatrion schreef:Als jou 15 kuub zand heb verkocht en ik lever naar 14,5 dan lever ik een wanprestatie, omdat ik een half kuub te weinig lever. Als ik overeengekomen ben dat je bij mij tot 16:00 uur kunt sporten en weiger je om 15:25 uur de toegang dan lever ik een wanprestatie, omdat ik 35 minuten te vroeg sluit. Als het mij niet bevalt dat jij op dat moment binnen komt lopen dan kan ik de openingstijden aanpassen en kun jij ontbinden.
Het gaat om verhouding en redelijkheid. Zeg 60 kuub zand bestellen en een emmertje zand te weinig.

alfatrion
Berichten: 21885
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Basic-Fit Kerkrade sluit voor sluitingstijd de deuren

Ongelezen bericht door alfatrion »

60 kuub = 60 kuub. Het emmertje zand moet nageleverd worden.

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Basic-Fit Kerkrade sluit voor sluitingstijd de deuren

Ongelezen bericht door crazyme »

alfatrion schreef:60 kuub = 60 kuub. Het emmertje zand moet nageleverd worden.
Ts mag vast een andere keer inhalen. :wink:

16again
Berichten: 16031
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: Basic-Fit Kerkrade sluit voor sluitingstijd de deuren

Ongelezen bericht door 16again »

Overigens vermoed ik dat TS in de behartiging van zijn of haar eigen belangen ongetwijfeld steken heeft laten vallen.
TS had aantoonbaar schriftelijk zich moeten beklagen over weigeren toegang binnen openingstijden en onvriendelijke behandeling. Tevens dit aanvoeren als motief om per direct op te zeggen.

Dan had TS meer houvast om bij de deurwaarder (en mogelijk de rechter) de vordering te betwisten.

Barman
Berichten: 1473
Lid geworden op: 05 aug 2012 22:56

Re: Basic-Fit Kerkrade sluit voor sluitingstijd de deuren

Ongelezen bericht door Barman »

alfatrion schreef: Als partijen onderling een geschil hebben dan zal een van hen naar de rechter moeten. Het altijd beter als de ander moet doen dan dat jij dat moet doen. Toch kan het soms verstandig zijn om onder protest te betalen, maar niet omdat de anders een deurwaarde inschakelt. Je zult dan namelijk zelf een deurwaarde moeten inschakelen en zelf de kosten moeten voorschieten. Als je daar niet toe bereid bent dan heeft het weinig effect om onder protest te betalen.

Overigens vermoed ik dat TS in de behartiging van zijn of haar eigen belangen ongetwijfeld steken heeft laten vallen.
Wat is een "deurwaarde"?

De prijs van een deur bij de Gamma?

michaelz1981
Berichten: 224
Lid geworden op: 24 jun 2006 21:47

Re: Basic-Fit Kerkrade sluit voor sluitingstijd de deuren

Ongelezen bericht door michaelz1981 »

Ik snap ook niet waarom iemand zonodig 30 min voor sluitingstijd moeten komen trainen. Ik kan me ook voorstellen dat het personeel maar betaald krijgt tot 1615 en zodoende ook gewoon op tijd weg wilt. Een klant die tot 16 uur blijft trainen krijg je misschien niet tijdig de deur uit. Er zijn wel meer plaatsen waar je ook voor sluitingstijd niet geholpen wordt zoals bij een kapper.

Als TS nu al aan het trainen was en werd weggejaagd voor sluitingstijd. Maar nu moest TS nog beginnen. Ze hadden gewoon op een nette manier TS de toegang moeten weigeren. Het is ook best onbeschoft om toch gewoon de toegangweigering te negeren en gewoon te gaan trainen.

nicobodybuilder
Berichten: 15
Lid geworden op: 07 dec 2012 19:35

Re: Basic-Fit Kerkrade sluit voor sluitingstijd de deuren

Ongelezen bericht door nicobodybuilder »

nicobodybuilder schreef:Basic-Fit Kerkrade sluit voor sluitingstijd de deuren, ben ik gerechtmatigd om eenzijdig het lidmaatschap op te zeggen? Ik ben tevens verrot
nicobodybuilder schreef:Mocht ik niet de baas mogen spreken dan ga ik verdere actie ondernemen. Ik laat dit niet rusten totdat ik fatsoenlijke excuses heb gekregen. Ik mag dan wijselijk mijn mond hebben gehouden toen ik verrot werd gescholden, maar ik wil wel rechtvaardigheid.

Misschien moet je je eens in de vragen verdiepen voordat je met dit soort onzin komt.

Algemene voorwaarden

Artikel 4: Openingstijden
a. Basic-Fit is gerechtigd om een Basic-Fit vestiging geheel of gedeeltelijk te sluiten tijdens algemeen erkende feestdagen en schoolvakanties.
b. Basic-Fit is gerechtigd de openingstijden van (of onderdelen van) een Basic-Fit vestiging tijdelijk of blijvend te wijzigen.

Huisregels

De aanwijzingen van het personeel dienen strikt opgevolgd te worden;

Dit heeft TS natuurlijk allemaal gelezen toen hij dat contract aanging.

Succes met de rechtsgang

.
[/quote]

Je leest mijn verhaal verkeerd. Basic fit heeft geen openingstijden veranderd of gewijzigd, de openingstijden zijn nog steeds tot 1600. Dit was gewoon een personeelslid die vanwege de warme dag geen zin meer had om te werken. Voor mij is het heel gebruikelijk om snel 20 minuten lang keihard er tegen te gaan, en het beste moment is dat op de rustigste tijdstippen en dat is tegen sluitingstijd want dan hoef ik niet in de rij te staan voor de sporttoestellen. Om dan mij verrot te schelden omdat personeel naar huis wilt is onrechtmatig. Ik zal het overal op internet zetten want ik wil tenminste excuses aangezien ik netjes mijn mond heb gehouden en wel ben gaan trainen. Ik hoef natuurlijk niet te luisteren naar scheldende paniekdames die naar huis willen.

nicobodybuilder
Berichten: 15
Lid geworden op: 07 dec 2012 19:35

Re: Basic-Fit Kerkrade sluit voor sluitingstijd de deuren

Ongelezen bericht door nicobodybuilder »

kokka schreef:of het nu wel of niet juridisch gezien terecht is om het contract te ontbinden, het blijft onverstandig om meteen de betaling te stoppen..dan krijg je dus de deurwaarder achter je aan.
je kan het contract toch gewoon schriftelijk ontbinden en tot de tijd dat het ontbonden is onder bezwaar betalen. voorkomt een hoop ellende, zeker omdat het maar om een paar tientjes per maand gaat.

maar zoals ik al zei, het is gewoon weer een verhaal met twee kanten. TS heeft het dan wel over een half uur voor sluitingstijd, zou me niet verbazen als dit in zijn eigen voordeel is afgerond op halve uren.
Ik zou het persoonlijk ook raar vinden als je een half uur voor sluitingstijd nog aan komt kakken om nog even te trainen. Het zou pas echt kwalijk zijn als je tijdens je training zou worden verzocht te vertrekken een half uur voor sluitingstijd.
Ik heb niets in mijn voordeel afgerond. De klok was heel duidelijk aangezien er een discussie is geweest bij de klok en de tijd meerdere malen is aangehaald. Ik was daar 15.25 punt. Ik kan het bewijzen want er was ook iemand anders aanwezig. Ook heeft de clubmanager toegegeven inmiddels dat ik 15.25 ben geweigerd. en nogmaals openingstijden zijn nog steeds tot 1600. Personeel had het alleen warm die dag en wilde eerder weg. En tijdens trainen is personeel meerdere malen scheldend naar me toe gekomen om mij weg te jagen.

nicobodybuilder
Berichten: 15
Lid geworden op: 07 dec 2012 19:35

Re: Basic-Fit Kerkrade sluit voor sluitingstijd de deuren

Ongelezen bericht door nicobodybuilder »

VioletPrue schreef:
alfatrion schreef:Die kunnen we ook omdraaien. Stel de toegang wordt 24/7 geweigerd, zou dit geen wanprestatie zijn?
Ja, dan wel.
Aangezien dat hier niet aan de hand is....

Ik kan mij zo voorstellen dat als dezelfde klant àltijd een half uur voor sluiten komt en vervolgens ver na sluitingstijd blijft plakken, je die een keer om 15.30 uur zegt 'Kom morgen op tijd maar terug'.
Dat kan ik geen wanprestatie noemen.
En als ik TS zo lees, is dit geen structureel iets dat elke dag gebeurd.
Ik kom regelmatig het liefst een half uur voor sluitingstijd. Reden: omdat het dan rustig is. Reden 2: mijn trainin is geaseerd op HIT dus KORT maar KRACHTIG en ik wil dus niet wachten voor trainingstoestellen.
Let op: ik vind het doodnormaal om 5 minuten VOOR sluitingstijd weg te zijn. Ik douche altijd thuis dus ik verlies geen tijd verder. Ik wissel alleen even schone schoenen om in 1 minuut.

Ik reken er op dat sportschool toegankelijk is in de door hun aangegeven openingstijden. Ik vind het prima als sportschool openingstijden verandert, want dan kom ik gewoon weer een half uur voor de nieuwe openingstijden naar binnen. Alleen de openingstijden waren NIET veranderd. Het was een geval van een dame die weet ik veel wat voor problemen had en het op mij heeft afgereageerd omdat ze zin had om eerder naar huis te gaan omdat het mooi weer was. De manier hoe ik ben uitgescholden vind ik uitzonderlijk beledigend en daarom wil ik excuses. Die is nooit gekomen plus ik kan niet aan op openingstijden aangezien de sportschool iedere keer op een ander tijdstip dicht is, dus ik vond dat genoeg reden omdat als wanprestatie van sportschool te zien.
Laatst gewijzigd door nicobodybuilder op 09 dec 2012 03:29, 1 keer totaal gewijzigd.

kokka
Berichten: 3579
Lid geworden op: 30 mei 2012 10:32

Re: Basic-Fit Kerkrade sluit voor sluitingstijd de deuren

Ongelezen bericht door kokka »

nicobodybuilder schreef:
kokka schreef:of het nu wel of niet juridisch gezien terecht is om het contract te ontbinden, het blijft onverstandig om meteen de betaling te stoppen..dan krijg je dus de deurwaarder achter je aan.
je kan het contract toch gewoon schriftelijk ontbinden en tot de tijd dat het ontbonden is onder bezwaar betalen. voorkomt een hoop ellende, zeker omdat het maar om een paar tientjes per maand gaat.

maar zoals ik al zei, het is gewoon weer een verhaal met twee kanten. TS heeft het dan wel over een half uur voor sluitingstijd, zou me niet verbazen als dit in zijn eigen voordeel is afgerond op halve uren.
Ik zou het persoonlijk ook raar vinden als je een half uur voor sluitingstijd nog aan komt kakken om nog even te trainen. Het zou pas echt kwalijk zijn als je tijdens je training zou worden verzocht te vertrekken een half uur voor sluitingstijd.
Ik heb niets in mijn voordeel afgerond. De klok was heel duidelijk aangezien er een discussie is geweest bij de klok en de tijd meerdere malen is aangehaald. Ik was daar 15.25 punt. Ik kan het bewijzen want er was ook iemand anders aanwezig. Ook heeft de clubmanager toegegeven inmiddels dat ik 15.25 ben geweigerd. en nogmaals openingstijden zijn nog steeds tot 1600. Personeel had het alleen warm die dag en wilde eerder weg. En tijdens trainen is personeel meerdere malen scheldend naar me toe gekomen om mij weg te jagen.
zelfs als die tijden tot op de minuut kloppen zijn er altijd twee kanten aan elk verhaal. ik ben het absoluut met je eens dat het nooit gerechtvaardigd is om zo tekeer te gaan tegen een klant, maar je kan je eigen ook afvragen of er geen dieper liggende reden is achter dit gedrag. heb je al eens geprobeerd om de dialoog aan te gaan met de medewerker die zo tekeer ging tegen je? wie weet als je hun verhaal aanhoort, of althans hun visie dat je meer begrip hebt en dan ook meer begrip krijgt. het is toch jammer als je om welke reden dan ook niet meer terecht kan bij de sportschool van je keus.

nicobodybuilder
Berichten: 15
Lid geworden op: 07 dec 2012 19:35

Re: Basic-Fit Kerkrade sluit voor sluitingstijd de deuren

Ongelezen bericht door nicobodybuilder »

newmikey schreef:.
Ach ja, het verschuiven/veranderen van de openingstijden met 30 hele minuten zodat de zaak open is als de meeste mensen er gebruik van willen maken wordt maar gelijk "onredelijk bezwarend"... :lol: Dol- en dolkomisch![/quote]

de openingstijden zijn niet verschoven, die is nog steeds tot de dag van vandaag op zondag tot 16.00.
ik werd geweigerd omdat personeel vond: ik citeer:" zo laat komen we hier niet binnen, wat denk je wel niet"
Ik citeer mezelf:"excuses dat ik zo laat kom, ik zal 5 minuten voor sluitingstijd weg zijn en je helpen met gewichten op ruimen."
ik citeer dame:" sorry ik kan je niet binnenlaten, ik ga sluiten."
ik citeer mezelf:" ok, sorry maar ik ga nog even verder trainen tot sluitingstijd, ondertussen mag je je baas raadplegen of je mag weigeren"
ik citeer dame:" scheldwoord na scheldwoord en ook nog een agressieve vriend op me af sturen met grote brede borst.. (ook dat heb ik maar genegeerd)

Man waar gaat dit over, ik wilde alleen maar trainen en ben altijd 5 minuten voor sluitingstijd weg.
Klant vriendelijk behandelen = leuk = namelijk tevreden terug kerende klanten en gezelligheid.
Een klant uitschelden omdat hij het product afneemt waar hij voor betaalt = gegarandeerd heibel en minder winst. Ik train al 20 jaar bij allerlei sportscholen en doe ook amateur wedstrijden, ik weet als geen ander de sportieve geest in een sportschool te waarderen. Maar dat was geen sportieve geest daar. Dat was een rokend, dik agressief en chagrijnig personeelslid die keer op keer de sportschool sluit wanneer het haar dunkt. Basic fit moet leuker en enthousiaster personeel zoeken.
Laatst gewijzigd door nicobodybuilder op 09 dec 2012 03:37, 2 keer totaal gewijzigd.

nicobodybuilder
Berichten: 15
Lid geworden op: 07 dec 2012 19:35

Re: Basic-Fit Kerkrade sluit voor sluitingstijd de deuren

Ongelezen bericht door nicobodybuilder »

kokka schreef:
nicobodybuilder schreef:
kokka schreef:of het nu wel of niet juridisch gezien terecht is om het contract te ontbinden, het blijft onverstandig om meteen de betaling te stoppen..dan krijg je dus de deurwaarder achter je aan.
je kan het contract toch gewoon schriftelijk ontbinden en tot de tijd dat het ontbonden is onder bezwaar betalen. voorkomt een hoop ellende, zeker omdat het maar om een paar tientjes per maand gaat.


Ik heb niets in mijn voordeel afgerond. De klok was heel duidelijk aangezien er een discussie is geweest bij de klok en de tijd meerdere malen is aangehaald. Ik was daar 15.25 punt. Ik kan het bewijzen want er was ook iemand anders aanwezig. Ook heeft de clubmanager toegegeven inmiddels dat ik 15.25 ben geweigerd. en nogmaals openingstijden zijn nog steeds tot 1600. Personeel had het alleen warm die dag en wilde eerder weg. En tijdens trainen is personeel meerdere malen scheldend naar me toe gekomen om mij weg te jagen.
zelfs als die tijden tot op de minuut kloppen zijn er altijd twee kanten aan elk verhaal. ik ben het absoluut met je eens dat het nooit gerechtvaardigd is om zo tekeer te gaan tegen een klant, maar je kan je eigen ook afvragen of er geen dieper liggende reden is achter dit gedrag. heb je al eens geprobeerd om de dialoog aan te gaan met de medewerker die zo tekeer ging tegen je? wie weet als je hun verhaal aanhoort, of althans hun visie dat je meer begrip hebt en dan ook meer begrip krijgt. het is toch jammer als je om welke reden dan ook niet meer terecht kan bij de sportschool van je keus.
ik heb proberen te praten. Haar uitleg was dat ze haar dag niet had. Maar ze weigerde excuses aan te bieden omdat ik niet onvoorwaardelijk naar haar heb geluisterd. Clubmanager gaf ook als uitleg dat ze haar dag niet had. Ik ben alleen zo extreem uitgescholden voor woorden die me niet eens bekend waren dat ik toch echt excuses eis. En naast excuses wil ik me ook welkom voelen en gewoon om 15.30 kunnen trainen. Ik ben verbaasd dat er hier mensen op het forum zijn die zeggen dat sportschool het recht heeft om mij zo maar te weigeren omdat ik een half uur voor sluitingstijd kom trainen. Zo lang ik maar 5 minuten voor sluitingstijd weg ben en netjes alles op ruim is er toch niets aan de hand? Een sportmedewerker zou juist enthousiast moeten stimuleren iemand die nog zo fanatiek traint. Ik train namelijk al 20 jaar lang 6 dagen in de week, en dit heb ik nog nooit meegemaakt.

nicobodybuilder
Berichten: 15
Lid geworden op: 07 dec 2012 19:35

Re: Basic-Fit Kerkrade sluit voor sluitingstijd de deuren

Ongelezen bericht door nicobodybuilder »

VioletPrue schreef:Ik vind het toch wel humor om 30 minuten voor sluitingstijd te willen gaan trainen.
Dan verwacht je ook dat ze openblijven tot je klaar bent met trainen?
En als je de toegang wordt geweigerd (wat mag) is toch doorlopen en poep hebben aan het personeel echt bruut onbeschoft.
Ik zou me als personeelslid zwaar geïntimideerd voelen en had de politie gebeld.
Personeel kan geen onredelijke dingen vragen. Het is net alsof ik bij de supermarkt afreken en de kassadame zegt ineens dat ik mijn boodschappen niet mag meenemen. En dan doe ik het toch en dan ben ik bedreigend omdat ik niet luister?
Ik heb netjes gezegd: ik praat graag hier met je baas erover en ik zal 5 minuten voor sluitingstijd weg zijn.
Ik heb dus netjes genomen waar ik voor heb betaald, en daar ben ik verrot voor gescholden. Dat personeelslid voelde zich niet geïntimideerd anders had ze niet zo durven te schelden. Iemand die bang is, belt de politie. Ze was niet bang, ze was chagrijnig en agressief en onbeschoft en onredelijk. Als ik mak als een lam naar haar had geluisterd dan had ik me juist bestolen en opgelicht gevoeld. Ik ben blij dat ik het redelijke en rustige en beleefde heb laten zegevieren. Nu nog excuses van deze mevrouw.

nicobodybuilder
Berichten: 15
Lid geworden op: 07 dec 2012 19:35

Re: Basic-Fit Kerkrade sluit voor sluitingstijd de deuren

Ongelezen bericht door nicobodybuilder »

sjoegel schreef:Zo te lezen heeft TS meer spieren dan hersens. Iedereen snapt toch dat je dan niet meer moet binnenkomen ?
Je kent me niet. Wat ik ook zeg, kan je ook nooit verifiëren met de waarheid. Laten we er wel van uitgaan dat ik graag een dialoog met de sportschool wil, vandaar post ik dit ook overal op internet. Forum leden hier beledigen is niet mijn doel, ik hoop dat je dat ook niet bij mij wilt doen. Als je aardig had gevraagd wat voor wedstrijden ik doe, of wat voor studie ik heb gedaan dan had ik daar overigens graag in een prive bericht antwoord op gegeven. laten we het dus vriendelijk houden aub.

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Basic-Fit Kerkrade sluit voor sluitingstijd de deuren

Ongelezen bericht door crazyme »

nicobodybuilder schreef: Laten we er wel van uitgaan dat ik graag een dialoog met de sportschool wil, vandaar post ik dit ook overal op internet.
Die logica ontgaat me.

Een dialoog aangaan moet je bij de sportschool doen. Je bent nu alleen maar je frustraties aan het uiten.

Is het zo moeilijk om over dat ene incident heen te stappen ?

Zo'n teer zieltje heb je toch zeker niet ?

kokka
Berichten: 3579
Lid geworden op: 30 mei 2012 10:32

Re: Basic-Fit Kerkrade sluit voor sluitingstijd de deuren

Ongelezen bericht door kokka »

Als je zelfs hebt aangeboden om te helpen opruimen snap ik inderdaad de hele heisa van die medewerker niet, ik neem aan dat als ze bijvoorbeeld een spoedgeval had gehad ze dat wel gemeld zou hebben.
Die opmerkingen dat bodybuilders hersenloos zijn slaat natuurlijk nergens op. het is niet mijn ding, maar ik heb altijd wel bewondering voor de discipline die er voor nodig is.

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Basic-Fit Kerkrade sluit voor sluitingstijd de deuren

Ongelezen bericht door newmikey »

nicobodybuilder schreef:
ik werd geweigerd omdat personeel vond: ik citeer:" zo laat komen we hier niet binnen, wat denk je wel niet"
Ik citeer mezelf:"excuses dat ik zo laat kom, ik zal 5 minuten voor sluitingstijd weg zijn en je helpen met gewichten op ruimen."
ik citeer dame:" sorry ik kan je niet binnenlaten, ik ga sluiten."
Tot hier heb je mijn sympathie. Als je op dit moment had gezegd dat je een klacht zou indienen, eventueel wegens wanprestatie het contract zou ontbinden en je was rustig weggegaan, was er niets aan de hand geweest en had je hier alle gelijk van de wereld gekregen.
ik citeer mezelf:" ok, sorry maar ik ga nog even verder trainen tot sluitingstijd, ondertussen mag je je baas raadplegen of je mag weigeren"
Nu heb je je tegen instructies van het personeel toegang verschaft terwijl je die ontzegd is en daar zit je gewoon hardstikke fout. Een recht dwing je niet op die manier af. Je gooit hier ook nog eens je eigen glazen mee in want het hele verhaal wordt nu "klant verschaft zich met geweld toegang".
ik citeer dame:" scheldwoord na scheldwoord en ook nog een agressieve vriend op me af sturen met grote brede borst.. (ook dat heb ik maar genegeerd)
Tja, hoeveel daarvan is controleerbaar?
Man waar gaat dit over, ik wilde alleen maar trainen en ben altijd 5 minuten voor sluitingstijd weg.
Klant vriendelijk behandelen = leuk = namelijk tevreden terug kerende klanten en gezelligheid.
Een klant uitschelden omdat hij het product afneemt waar hij voor betaalt = gegarandeerd heibel en minder winst. Ik train al 20 jaar bij allerlei sportscholen en doe ook amateur wedstrijden, ik weet als geen ander de sportieve geest in een sportschool te waarderen. Maar dat was geen sportieve geest daar. Dat was een rokend, dik agressief en chagrijnig personeelslid die keer op keer de sportschool sluit wanneer het haar dunkt. Basic fit moet leuker en enthousiaster personeel zoeken.
Natrappen helpt ook niet echt! Sportief is het al helemaal niet. Je uit hier je emotionele agressie op een personeelslid waarmee het dus géén zakelijke kwestie meer is. Een beetje min vind ik het, zoals je hier tekeer gaat.

Uiteindelijk had je gewoon weg moeten gaan toen je dit werd verzocht. Punt.

nicobodybuilder
Berichten: 15
Lid geworden op: 07 dec 2012 19:35

Re: Basic-Fit Kerkrade sluit voor sluitingstijd de deuren

Ongelezen bericht door nicobodybuilder »

crazyme schreef:
nicobodybuilder schreef: Laten we er wel van uitgaan dat ik graag een dialoog met de sportschool wil, vandaar post ik dit ook overal op internet.
Die logica ontgaat me.

Een dialoog aangaan moet je bij de sportschool doen. Je bent nu alleen maar je frustraties aan het uiten.

Is het zo moeilijk om over dat ene incident heen te stappen ?

Zo'n teer zieltje heb je toch zeker niet ?
zoals ik al eerder zei: ik ben de dialoog aangegaan. heb daar 3 maanden voor uitgetrokken. daar kwam ipv excuses alleen maar meer scheldwoorden. ik voel me daar dus niet welkom, plus ik word uitgescholden, plus openingstijden zijn variabel. Dat betekent dat basic fit mij niet levert waar ik voor betaal en het lijkt mij dan redelijk dat ik dan het lidmaatschap kan stoppen. Ik ben geen frustraties aan het uiten, ik wil heel erg graag een dialoog met basic-fit. maar die weigert met mij te praten en stuurt zonder overleg een deurwaarder naar me toe omdat ik het lidmaatschap heb opgezegd. Om een rechtsgang te besparen, probeer ik basicfit tot een dialoog te bewegen door mijn verhaal op internet te plaatsen. Je conclusie dat ik probeer na te trappen had je niet hoeven te plaatsen als je mijn verhaal beter had gelezen en het voegt inhoudelijk ook niets toe aan mijn verhaal. Ik heb liever dat je iets wettelijk onderbouwd zoals enkele forum leden wel pogen te doen.
Laatst gewijzigd door nicobodybuilder op 09 dec 2012 17:12, 1 keer totaal gewijzigd.

nicobodybuilder
Berichten: 15
Lid geworden op: 07 dec 2012 19:35

Re: Basic-Fit Kerkrade sluit voor sluitingstijd de deuren

Ongelezen bericht door nicobodybuilder »

newmikey schreef:
nicobodybuilder schreef:
Natrappen helpt ook niet echt! Sportief is het al helemaal niet. Je uit hier je emotionele agressie op een personeelslid waarmee het dus géén zakelijke kwestie meer is. Een beetje min vind ik het, zoals je hier tekeer gaat.

Uiteindelijk had je gewoon weg moeten gaan toen je dit werd verzocht. Punt.
Daar ben ik het absoluut niet mee eens. Als een medewerker mij verbied om iets af te nemen waar ik voor betaal (sportschool was gewoon open en ze wilde me weg hebben omdat ze wilde sluiten tegen voorwaarden in) is dat uiterst onredelijk en hoef ik daar niet naar te luisteren. Ik heb haar gezegd dat ze haar baas er bij moest halen voor een gesprek wat ze toen weigerde. Dan houdt het voor mij op. Politie bellen kan ook niet want ik deed niets illegaals, ik trainde binnen openingstijden. Dus waarom moet ik weggaan volgens jou? Alleen maar omdat ik tijdens openingstijden trainde en iemand naar huis wilde omdat het warm was? Dat lijkt me zeer onredelijk. Onvoorwaardelijk naar een verward personeelslid luisteren lijkt me zeer onverstandig.

En waarom is dit natrappen? Zoals ik al eerder zei, probeerde ik dit intern op te lossen. Er is geen enkele oplossing gekomen waarna ik het lidmaatschap heb opgezegd. Nu volgt deurwaarder waardoor ik nu verplicht ben om het verder te spelen. Dat is dus openbaar maken van mijn klacht en rechtsgang. Ik heb wel betere dingen te doen, maar hopelijk leest basic-fit mee om dit op te lossen. Dit heeft dus niets met natrappen te maken. Ik zou het waarderen als mijn post beter worden gelezen. Ik val een beetje in herhaling.

nicobodybuilder
Berichten: 15
Lid geworden op: 07 dec 2012 19:35

Re: Basic-Fit Kerkrade sluit voor sluitingstijd de deuren

Ongelezen bericht door nicobodybuilder »

michaelz1981 schreef:Ik snap ook niet waarom iemand zonodig 30 min voor sluitingstijd moeten komen trainen. Ik kan me ook voorstellen dat het personeel maar betaald krijgt tot 1615 en zodoende ook gewoon op tijd weg wilt. Een klant die tot 16 uur blijft trainen krijg je misschien niet tijdig de deur uit. Er zijn wel meer plaatsen waar je ook voor sluitingstijd niet geholpen wordt zoals bij een kapper.

Als TS nu al aan het trainen was en werd weggejaagd voor sluitingstijd. Maar nu moest TS nog beginnen.

Je vergelijking met een kapper is absurd. Namelijk ik train met gewichten en ik die leg ik neer wanneer ik wil. Die leg ik neer 5 minuten voor sluitingstijd en ben dan binnen een minuutje weg. Dat is ruim voor sluitingstijd. Als ik een half uur voor sluitingstijd bij kapper komt, moet ik natuurlijk overleggen of de kapper mij zo snel kan knippen. De vergelijking gaat dus niet op. Er is hier maar 1 vraag die belangrijk is: Ben ik voor sluitingstijd weg? Ja dat ben ik natuurlijk! Al wil ik tien minuten voor sluitingstijd nog even 5 minuten bankdrukken, zolang ik maar voor sluitingstijd weg ben, hou ik me aan alle regels. Basic-fit houdt zich daarentegen niet aan de regels als ze me om 15:25 weigeren.

Gesloten